Piaskownica: Test map HD od 11 października
Krótkie info z portalu WoT 😉
Upłynął już prawie rok, od kiedy zaczęliśmy pokazywać nowe mapy, a teraz zapraszamy Was do bardziej bezpośredniego zapoznania się z nimi. W miarę postępów prac nad usprawnieniami graficznymi przekazujemy 12 opracowanych na nowo aren walki na serwer-piaskownicę. Zmiany – od nowych tekstur, przez oświetlenie po środowiska – dodają głębi, piękna i realizmu polom bitew. Zgłoście się, zobaczcie to na własne oczy i pomóżcie nam wypolerować te mapy przed ich wprowadzeniem.
Chociaż zostawiliśmy elementy mające największy wpływ na rozgrywkę tam, gdzie były, nasze usprawnienia miały ogromny wpływ na wygląd map i wrażenia z rozgrywki. To dlatego wprowadzanie zmian graficznych zaczynamy w piaskownicy. Da nam to trochę czasu na rozważenie Waszych opinii, zidentyfikowanie miejsc wymagających dopracowania i wdrożenie tych zmian, aby na koniec dostarczyć naprawdę dopracowany produkt na serwery produkcyjne.
Drugim (ale nie mniej ważnym) priorytetem dla nas jest wydajność. Tak ogromne zmiany dużo wymagają od Waszych kart graficznych. Włożyliśmy więc dodatkowy wysiłek w optymalizację stabilności i liczby klatek na sekundę na średnich ustawieniach i dla starszych komputerów przy zachowaniu zwiększonej jakości wizualnej. Piaskownica pozwala nam na przetestowanie zmian graficznych na szeroką skalę, sprawdzenie ich na różnych konfiguracjach sprzętu i na dalsze optymalizacje systemu.
Jest to wysiłek grupowy i wszyscy staramy się uczynić naszą grę lepszą, pracując razem. Zgłoście się, aby zobaczyć zmiany i weźcie udział w dyskusji tam, gdzie widzicie konieczność dalszych ulepszeń! I koniecznie odwiedźcie piaskownicę, aby zobaczyć szczegółowy podgląd nadchodzącego testu.
Ź: Portal EU
Ja to bym chciał żeby do wota dodali np.Pory dnia ciekawi było by zagrać w nocy 😛
Grałem w te miesiącami i nadal mam do tej gry sentyment…
Do powrotu zniechęca mnie tylko i wyłącznie owy MM i ciągłe przekładanie fajnych rzeczy takich jak mapy HD czy Havoc który miał być a nic nie wskazuje na to, że pojawi się w najbliższej przyszłości bo temat ucichł =(
Prawda jest taka ,że żadne kolorowe fatałaszki i puder nie zrobią z poczwary KRÓLEWNY.Tak samo jest z wotem.Czekam na te mapy bo chce sie dowiedzieć ile wzrosną wymagania sprzetowe.o lubie grać na full,a nie zmienie sprzetu do wota.Jestem niesamowicie ciekaw jaka najtańsza karta odpali fulla?.A co do kolorowania.Problemem wota nie są boosty mapy kolorowanki rankedy itd…..Problemem wota jest zrąbany MM.Kiedyś w nocy grałem z filetami niebieskimi paru zielonych i reszta.Teraz w nocy strach odpalać kompa.5 czerwonych, 5 pomarańcz ,kliku żółtych i zielonych i zero the beściaków.CO to kur…ma być 15:0 0:15 .
Zrąbany MM? W tych czasach nazywasz zrąbany MM? Odinstaluj XVM’a. Zrąbany XVM był kilka dobrych lat temu, kiedy 6 walczyły z 10. Ale nie pamiętasz pewnie tych czasów, nie nie nie…Tylko narzekasz, jak widzisz inne kolorki. Na szczęście, XVMa nie będzie już niedługo.
Krótko.Chłopie co do MM.Jeśli na dychach tomatosy grają z zielonymi niebieskimi to jak nazwiesz MM.Uber super MM.A myślisz ze 15:0 z ksiezyca się bierze.Ze dodam ob 140 konta kolorowe magazynki.Hm super MM.A jak wot utrzymuje 30% do 70% wr.np na rankedach kolego 🙂
Według mnie gameplay w WoT stanął w miejscu, głównie za sprawą tych samych map i niemal tych samych taktyk. WG mogłoby wprowadzić np kilka map rotacyjnych, które zmieniałyby się np co 2-3 miesiące. Tylko, żeby nie było tych map jedna albo dwie, ale tak z przynajmniej pięć. Wydaje mi się, że rok 2018 może być rokiem map w WoT. Fizyka dodana, czołgi niemal wszystkie w HD, MM zmieniony, więc zostały tylko mapy lub ewentualnie nowe tryby rozgrywki. Dziwię się, że w WoT ciągle tylko jest tryb „Zdobądź punkt” a nie ma czegoś w rodzaju „Przejmtij punkt w celu zdobycia punków”, taki King of the Hill. No zobaczymy co z tego wyjdzie
no ciekawe poczekamy zobaczymy mam nadzieje że z tymi zmianami wiąże się też całkowite usunięcie bustów i przeróbka map większość map teraz jest nie grywalna szczególnie prochorovka czały czas kampienie jakby chociaż za torami koło tej wioski podnieśli ten szczyt i zablokowali kampienie z niego i powiększyli tą wioskę i dali tam jakieś budynki które się nie niszczą to byłoby fajnie szczególnie dla ciężkich czołgów i ludzi co nie chcą kampić była by to fajna sprawa
w sumie dobrze prawisz. Przydaloby sie takie odswiezenie rozgrywki na „zastalych” mapach. Jednak wtedy td’ki stracilyby sens wiec trzeba byloby glebiej nad tym pomyslec
Nie no jasne, nie grasz tedekami więc nie kampisz, więc inni też mają nie kampić! Argument z rodzaju „moja racja jest najmojsza”…
Ja gram TD i nie stoję w ******** krzakach, i nie wydaje mi się by było to jakieś usprawiedliwienie, że kto gra TD ten może..
gram tedekami ale one nie stracą aż tyle pomyśl sobie co muszą przeżywać ludzie grający ciężkimi czołgami które powinny bić się na zwarciu lub średnim dystansie zamiast tego zmusza się ich do kampienia a tedeki można podzielić na dwie grupy pancerne co często biją się na średni dystans lub bliski średnio pancerne na średni dystans i te co nie mają pancerza co kampią bo są do tego stworzone między innymi udes 03 mój ulubieniec ja nie chce by one straciły ale na niektórych mapach niema szans oflankować przeciwnika tak jak jest to na lotnisku jadąc na przepychacz jesteś skazany że oberwiesz od Niszczyciela jak spróbujesz objechać też dostaniesz od niszczyciela co siedzi na skraju mapy co powoduje że ludzie boją się objeżdżać przez co strzela do nich arta i jeszcze mają większą frustracje