Nowa mapa wkrótce na Superteście

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

21 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
witoldk65

łojejku ,łojejku ile to już mapek nowych pokazano i co ? gówno … z nowych map nie mają hajsu ,więc ta też nigdy się nie pojawi. taka polityka wg. brawo jedynie dla nich za pracę nad mapami HD szkoda tylko że tak długo to trwa.HEJ WG więcej roboty mniej gadania!!!

Krzysztof

Mam pytanie , o co chodzi z misjami ” droga do chwały” ? Ile ich będzie?

fami

NO mapa robi wrażenie, pewnie to po lekcjach w 7 klasie chłopaki robili na zaliczenie. Jaka wielka , kolorowa , góry ,woda drewniane figurki, dżungla , a tekstury to pewnie dostali w Biedronce jako bonus do wacików.

VanQuisch

Ty tak serio czy trollujesz?

nickname

Mapa będzie bardzo odmienna – tropikalne wyspy to mało wojenny klimat 😉 Wyróżnia się w ciekawy sposób, podoba mi się takie urozmaicenie. O grywalność i balans raczej bym się nie martwił. Aktualna mapa jest dobrze skonstruowana, więc przy tej pewnie będzie tak samo.
Ma ona już jakąś nazwę?

Anonimowo

hmmm
„obecnie nowych map nie będzie, bo pracujemy nad konwersją obecnych do HD”
„nowa mapa wkrótce na superteście”
czy ktoś tu nas robi w ***** czy mi się wydaje?

Może i gadam głupoty...

Sam się robisz swoim nieuctwem. Zapoznaj się jak pracują tego typu wielkie firmy od gier, a wszystko ci się rozjaśni w tej ciemnej kopule.

Anonimowo

Czy wy jesteście tak głupi czy trolla robicie… Przecież to jest dopiero „zarys” mapy bez tekstur wysokiej jakości.

Bot

Minecraft ja pier… smiech na sali, takie mapy 12 latkowie do cs.1’6 robili w 2 godziny. A tu tylko 4,5 tys pracownikow 🙂

Lgr11122

Od razu będzie w hd i dodadzą ja rownolegle ze starymi po konwersji ? Bo inaczej nie rozumiem jak można 2 razy ta sama robotę robić. Chyba ze dobrze wiedza ze mapy w hd nie wyjdą w najbliższym czasie (dosyć prawdopodobne)

Anonimowo

To nie jest Minecraft XDD ?

AdrianCzolg

Nowe mapy do tego trybu a szansa na trafienie w tym trybie jest równa 0%!

Anonimowo

to se włacz ten tryb to cie wyrzuci xD

AdrianCzolg

Mam włączony ale jak inni go mają wyłączony to z kim mam grać i tak nie wylosuje.
Na początku jak został wprowadzony nikt nie wiedział że można było go wyłączyć i testowali nową mapę wtedy to cały czas trafiałem na wielką bitwe a teraz zero.

Maciek

Spokojnie:P To dopiero faza początkowa. 🙂

Proximus

co to k… jest, wygląda jak zrobiona w edytorze przez 5 latka

NiezlySzajs

Widać, że nowy jesteś, ale ja nic tobie nie będę tłumaczył.

grekus

Ja sie poswiece i wytlumacze, bo moze przy okazji banda debili (nie mowie tu o Proximus zeby nie bylo), co pod kazdym tego typu materialem jeczy jakie gowno robi WG zalapie w koncu jak wygladaja procesy deweloperskie.

Ogolnie w grach zanim cos trafi do ludzi pod strzechy musi przejsc caly proces deweloperski ktory sklada sie z kilku podstawowych etapow.
1. Wymyslenie co nowego zrobic
2. Wstepne prototypy i testowanie wewnetrzne w gronie deweloperow.
Gra najczesciej w tym miejscu wyglada jak w latach 80. Kompletny brak tekstor, efektow, kulejaca mechanika, itp.
Na tym etapie nie oplaca sie inwestowac w detale bo pomysl moze upasc rownie szybko jak powstal.
3. Opiniowanie w szerszym gronie ludzi grajacych/majacych zwiazek z firma
4. Wstepne dopracowanie zalozen aby jako tako dalo sie grac i puszczenie do wyselekcjonowanej grupy testerow (dla WoTa jest to supertest wlasnie)
Na tym etapie wciaz nie oplaca sie inwestowac w pierdoly typu teksturowanie itp, bo jest to kompletnie zbedne i nie wiadomo czy wogole pomysl przejdzie dalej. Robi sie tylko tyle aby tetserzy mogli wyrazic swoja opinie o mechanikach, logicie, itp.
Czesto firmy w tym momencie puszczaja „przecieki” aby wybadac reakcje szerszego grona graczy na planowane zmiany.
Jest to etap gdzie wszystko moze zostac zarzucone, przebudowane calkowcie ale rownie dobrze moze nic sie nie zmienic bo wszystko bedzie gites malina.
5. Zamknieta beta. Tetsowania calosci przez wybrane grono graczy (kilka-klikanascie tys). Na tym etapie produkt jest prawie gotowy i najczesniej poprawia sie juz tylko bledy i dopracowywuje balans.
6. Otwarte betatesty – daje sie prawie gotowy produkt ludziom zeby wylapac ew. bledy. Zwykle nic sie juz nie zmienia w mechanikach chyba ze gracze naprawde bardzo zle przyjma dane rozwiazanie.
7. Wypuszczenie gotowego produktu

Tak wiec to co widzisz na tym filmiku, to etap gdzie cala mapka moze jutro pojsc do kosza. Dla firmy w tym miejscu nie oplaca sie pakowac kasy w prace ludzi od teksturowania, efektow i animacji. Supertesterzy maja sprawdzi czy mapka jest grywalna i zbalansowana a nie czy ladnie wyglada. A filmik ma wybadac czy taka koncepcja mapy spodoba sie „opinii publicznej”.

Pamietaj tez jeden z drugim, ze Twoja opinie jako jednostki producent ma kompletnie w *****. Liczy sie statystyka. Jezeli wiekszosci graczy bedzie sie cos podobalo i bedzie szansa, ze firma na tym zarobi, to zostanie to zrealizowane nawet jezeli ty osobiscie i twoi kumple uwazacie, ze cos jest kupa totalna.
Miejcie tez na uwadze ze opiniotworczy sa gracze z Rosji. Jest ich jakies 8x wiecej i to oni maja decydujacy glos. Europa a juz wogole Ameryka to jest margines. Dopuki nie ma jakiejs wielkej rozpierduchy nikt w WG nie bedzie na nas sie ogladal. Dlatego jezeli chcielibysmy cos osiagnac to trzebaby sie tego domagac z przytupem 😛

Serwer azjatycki to inna bajka. To jest osobna firma ktora niejako robi gre na „licencji” od WG i ma wieksza swobode. Inne sa proporcje meidzy placacymi i darmozjadami. Inna tez jest mentalnosc graczy.

grekus

P.s. Jeszcze taka ciekawostka. Deweloperzy czesto wykorzystuja super/alfa/beta testy do nakrecenia ludzi na nowe rzeczy wciskajac kit ze beda ********** super mega fajne po czym tuz przed wprowadzeniem sprowadzjaaj je do normalnego poziomu zeby nie rozwalac balansu rozgrywki. Ale fame juz poszedl i wielu sie rzuca na kupowanie nowych broni, itp myslac zebeda op, a tu sie okazuje ze to taki sam shit jak inne. Deweloperowi nic nie mozna zarzucic, bo przeciez to bylo na becie, a tam moze wszystko sie zmienic. A ludzie lykaja jak pelikany.

W WoT idealnie to widac po nowych czolgach. Na supertestach maja one pene i dmg z kosmosu. Ludzie sie jaraja, wydaja free expa, golda, kase na expienie drzewek, itp. Po czym w ostatnim tygodniu bety nastepuje nerf i potem szybkie wprowadzenie do gry. A potem ludzie sie dziwia, ze im nie idzie danym czolgiem, albo i nie bo nie zauwazyli nawet roznicy, a kasa juz wydana. I tak jest z kazdym niemal czolgiem. Az wrecz fascynujace jest to, ze za kazdym razem ludzie sie na to nabieraja 😀

Proximus

ok geniuszu który ma takie wielkie mniemanie o procesie produkcji gier i oprogramowania, uważasz że to co pokazali to jakaś alfa, prototyp? może tak może nie, ale takich rzeczy się nie pokazuje z wielu wzgledów. nie bede tego tłumaczył bo debilom nic to nie powie. Nie mówie tu oczywiście o tobie, ale szkoda zcasu na analizę procesu twórczego a w tym przypadku to zwykła fuszerka.
Jedno jest pewne, o branży nie macie ZIELONEGO pojęcia. Bez urazu ;]

V

Wywolana przez Ciebie gownoburza bardzo mnie zainteresowala. Zarzuc jakims przykladem, jak powinno to wygladac w twoim mniemaniu, bo w/w schemat rozwoju produktu jest w miare spojny i logiczny. Dziekuje