WoWS Q&A – 29 sierpnia 2017

Garść ciekawostek Q&A ze streamów obcojęzycznych.


Już nie długo zawita do nas nowy port, prawdopodobnie Hamburg, będzie więcej unikalnych kamuflaży i dowódców oraz niemieckich niszczycieli premium.

Źródło: https://www.twitch.tv/wgeu


Q&A from this (German) stream

Niemiecki port wchodzi do gry, prawdopodobnie Hamburg, więcej unikalnych kamuflaży oraz unikalnych dowódców, Niemiecki niszczyciel premium nadchodzi.

Źródło: stream WG EU: https://www.twitch.tv/wgeu


Q&A from this (German) stream

zebrane przez Horin728, EU

1) (08:37) Włoskie drzewko zostaje przesunięte na przyszły rok;

2) (08:45) Jest mało prawdopodobnym aby załoga / zarządzanie załogą było jak to w WoT , lecz Ev1n chciałby zmienić system kapitana w system z drugim członkiem załogi reprezentującym całą pozostałą załogę. Więc mielibyśmy drzewko kapitana oraz załogi, mogłaby być ona przypisana do konkretnego okrętu. Tak mogłoby(!) to wyglądać, lecz zobaczymy w przyszłości;

3) (09:39)Pytanie o Graff Zeppelin , w sprawie którego nie ma żadnych nowości, prawdopodobnie dostanie nowe torpedy, o ile się do tego nadadzą;

4) (10:05) IFHE (zapalnik bezwładnościowy dla pocisków HE zwiększający penetrację) oraz nerf dymu pojawią się prawdopodobnie w tym samym czasie;

5) (10:11) Trwają prace nad modelem Romy;

6) (10:45) Na pytanie o przerobienie drzewka kapitańskiego, Ev1n odpowiedział, że nigdy nie jest usatysfakcjonowany. Zawsze będą starali się ulepszać grę;

7) (11:28) Radiolokacja to dalej kontrowersyjny temat, ale nie ma wpływu na grę. Tryb rywalizacji może być tutaj wyjątkiem, ponieważ będzie obowiązkową umiejętnością dla DDków. Ale zobaczymy. Jeśli okaże się zbyt niszczący dla gry, zostanie usunięty albo zmieniony jak IFHE;

8) (12:02) Kitakami może powrócić na przykład w wydarzeniach. Odnosząc się do PVP “Echm… raczej nie”;

9) (12:47) MM +/-1 jest mocno oparty na podstawie graczy, więc jeśli WoWs dogoni WoT pod względem liczby graczy nie jest to wykluczone, ale to daleka przyszłość;

10) (13:54) Okręty podwodne. Nie widzimy wykonalnej drogi wprowadzenia, więc prace są strasznie wolne. Lecz cały czas myślimy o innych możliwościach. Jeden z pomysłów był taki aby okręty podwodne spawnowały się za linią spawnu przeciwnika zamiast na spawnie swojej drużyny. Dałoby to podobny efekt jak w PUBG, gdzie niebieska linia zawęża pole działania. Bez względu na sytuację czy to zadziała dobrze, rozważamy różne możliwości. To są dopiero plany, wizje koncepcyjne, więc niekoniecznie spodziewajcie się wprowadzenia gdziekolwiek, kiedykolwiek;

11) (15:40) Konwoje nadal są w obiegu. Koncept nadal żyje, po prostu uważamy, że na tą chwilę nie jest to niezbędna rzecz dla gry. Nadal nad tym myślimy i być może zaaplikujemy je gdzieś, w przyszłości;

12) (17:28) Nie brzmi zbyt zachęcająco obraz walki Shnellbota przeciwko Yamato w przyszłych scenariuszach. Ta klasa okrętów miała być zaimplementowana do gry równocześnie z okrętami podwodnymi. Raczej kontrola nad nimi byłaby podobna do tej z Lotniskowców, gdzie macie grupę w szwadronie i kontrolujecie ich jako jeden oddział. Jednakże mamy wystarczająco problemów z Lotniskowcami, żeby myśleć nad konceptem kutrów torpedowych;

13) (18:43) Większość z Deweloperów to weterani marynarki. Początkowo lotniskowce miały widok podobny do tego z artylerii, więc granie nimi było podobne do innych okrętów. Balans był w porządku, ale nie mieliśmy pomysłu, jak przerobić widok “z góry” na Lotniskowcach. Mieliśmy pomysł, aby mieć kontrolę z kamery, jak podczas podążania pocisków artyleryjskich, z tą różnicą, że można by kontrolować samoloty bezpośrednio, co umożliwiło by coś na podobieństwo “skoll-shotów”. W sumie, to jedno z możliwych rozwiązań, które rozważamy;

14) (20:39) WarGaming ma swoje własne wydarzenia w Rosji, dlatego nie uczęszczają na Igromir;

15) (21:08) Ev1n uważa, że do gry powinno trafiać przynajmniej jedno drzewko Pancerników na rok, co więcej uważa, że powinna być dodawana jakaś Europejska gałąź co każdy Gamescom. Niemieckie okręty już są w grze, a dla ich Lotniskowców mamy stanowcze “nein, nein, nein”;

16) (21:43) W przyszłości mogą się pojawić alternatywne drzewka dla Niemców, Amerykanów, Japonii i Brytanii;

17) (22:37) Testowane były nowe typy uzbrojenia, rakiety. Były naprawdę fajne! Ale nie dla tej gry. Namierzaliście jeden cel, odpalaliście rakietę i bum! To było super! Jednakowoż zbyt super, bo aż OP. Nie ma mowy o wprowadzeniu tego do gry. Testowaliśmy też rakiety nienamierzane ale to było po prostu nudne. Jak zwykłe strzelanie, tylko pocisk leciał dłużej i zadawał więcej obrażeń;

18) (25:00) Następne drzewko Lotniskowców to Brytyjskie, ale nie wiemy jeszcze kiedy. Musimy jeszcze przerobić cały system gry Lotniskowcami. IJN Tone też musi być przerobione, jak również inne okręty hybrydowe, co oznacza, że to będzie musiało poczekać, aż skończymy z przerabianiem Lotniskowców;

19) (26:27) Przetestowaliśmy miny w Operacji Dynamo i rezultat był zaskakująco pozytywny. Pytanie jednak brzmi, jak możnaby je zaimplementować do rozgrywek PvP, jeżeli w ogóle byśmy chcieli je tam wprowadzić;

20) (29:45) Nowe mapy co dwie, bądź trzy aktualizacje;

21) (29:56) Tak, pojawi się niszczyciel niemiecki premium;

Źródło: WG


SuperTest, nowa skórka Oktyabrskaya Revolutsiya

21083017_1924787264514278_349258730146001697_o.jpg

.

thearmoredpatrol.com

Dzięki za tłumaczenie theBerliett i Zurugula.

barula

Pływający batyskaf bojowy. Monotematyczny wojownik autostrad uwielbiający historię, a w szczególności mongołów. W wolnych chwilach łażący po lasach romantyk z nożem i składaną piłą. Majtek okrętowy szukający dziury w całym, a w szczególności WoWsie.

guest
2 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Konrad

No, pływanie 3 węzły pod wodą i do max 15 na wodzie, super

j0hnny

Rozumiem że okręty podwodne to ciężki temat ale wprowadzenie ich byłoby super pomysłem – rozgrywka nabrałaby jeszcze większej różnorodności 🙂