9.20 – Patch Notes – Waffenträger auf E 100 (P)..

Nowy scenariusz dla bitew losowych – “Wielka bitwa”:

  • 60 graczy w bitwie, 30 na zespół;
  • Dostępny wyłącznie dla pojazdów X poziomu;
  • Czas trwania bitwy: 15 minut;
  • Warunki zwycięstwa:
  • należy zdobyć bazę przeciwnika;
  • lub zniszczyć wszystkie wrogie pojazdy.

Matchmaker:

  • “Wielka bitwa” tworzy się za pośrednictwem bitew losowych;
  • W bitwach mogą brać udział czołgi X-go poziomu;
  • Nowy tryb włączamy analogicznie jak: “Szturm” i “Bitwa spotkaniowa”;
  • Włączyć / wyłączyć nowy tryb można w zakładce Ustawienia -> Ogólny -> Rodzaje losowych bitew;
  • Każdy zespół, umownie podzielony jest na 3 podgrupy, po 10 osób każda;
  • Gracz nie może wybrać podgrupy, przynależność do konkretnej podgrupy wyznacza matchmaking;
  • Skład drużyn podlega ogólnym zasadom Matchmakera 2.0;
  • Składy podgrup będą maksymalnie podobne do składów drużyny przeciwnej;
  • Liczba dział samobieżnych jest ograniczona do czterech na drużynę;
  • Maksymalnie może wystąpić różnica dwóch plutonów;
  • Jeżeli co najmniej jeden gracz plutonu ma włączony tryb “Wielka bitwa”, to drużyna bez względu na dowodzącego może do niego trafić, niezależnie od tego czy jest on włączony u innych plutonowych.

Mapa:

  • Bitwy rozgrywane będą na nowej mapie: “Nedelburg”;
  • Wymiary mapy: 1,4 x 1,4 km;
  • Miejsca respawnów na mapie regulowane są przez ich podgrupy;
  • Każda podgrupa ma swoją startową pozycję;
  • Dwie bazy: po jednej dla każdej z drużyn (jak w trybie Bitew losowych).

Interfejs:

  • Ekran wczytywania bitwy, ekran drużyn (Tab), ekran pobitewnych statystyk, a także panele drużyn zostały przystosowane pod 60 graczy;
  • Cały zespół podzielony jest na 3 podgrupy;
  • Skład każdej podgrupy można podejrzeć po kliknięciu na odpowiednią grupę;
  • Zmieniono górny element interfejsu użytkownika. Oprócz ogólnej liczby zniszczonych jednostek, panel będzie wyświetlał procentową informacje o puli HP obu drużyn.

Nagrody, osiągnięcia i statystyki:

  • Gracze będą mieli możliwość zdobycia Obligacji zarówno w Bitwach Losowych, jak i trybie “Wielka bitwa”, w których uczestniczą tylko pojazdy dziesiątego poziomu (tzw. bitwy „12-tierowe”);
  • Ilość otrzymanych Obligacji zależy od ilości zdobytego doświadczenia;
  • W nowym trybie można wykonywać Misje osobiste oraz dziennie – tym samym otrzymując za nie określone nagrody;
  • W trybie “Wielka bitwa” gracz ma możliwość zdobywania odznak biegłości oraz odznak mistrzowskich tak, jak w Bitwach losowych;
  • Tryb “Wielka bitwa” nie jest uwzględniany w Przebiegu służby i nie ma wpływu na statystyki z Bitew losowych;
  • Statystyki z tego trybu będą wyświetlane w zakładce Przebieg Służby -> Statystyki -> Typ bitwy: “Wielka bitwa”;
  • Statystyki z trybu “Wielka bitwa” dotyczące danego pojazdu wyświetlane będą w zakładce Przebieg służby -> Pojazdy -> Typ bitwy: “Wielka bitwa”.

Sala Chwały (Hall of Fame):

  • Sala Chwały dostępna jest z poziomu klienta gry;
  • Sala Chwały dodana została do zakładki Przebieg służby;
  • Będzie można podejrzeć osiągnięcia nie tylko z Bitew losowych, ale również pozostałe informacje dt. danego pojazdu, etc.;
  • Gracze będą mogli porównywać swoje osiągnięcia z przyjaciółmi, kolegami z klanu i innymi graczami z wybranego okresu;
  • Ponadto, gracze będą mieli możliwość monitorowania swoich umiejętności oraz efektywności w bitwie, używając oceny World of Tanks rating (WTR), który wyświetli efektywność gracza na poszczególnych pojazdach w porównaniu do wszystkich graczy na serwerze;
  • Sala Chwały i nowy WTR jest w fazie otwartych beta-testów. Funkcje są w ciągłym rozwoju.

Zmiany w mechanice ogłuszenia

Ulepszenia dział samobieżnych:

  • Statystyki pobitewne będą zawierały całkowity czas ogłuszenia;
  • Czołgi ukrywające się za płotem lub małym domem, który jest cieńszy niż 2 metry zostaną ogłuszone i otrzymają takie uszkodzenia, jakby nie pozostawały w ukryciu;
  • Istnieje również trzeci scenariusz: gdy osłona jest gruba (2 i więcej metrów), ale pojazd nie jest w pełni zasłonięty (na przykład przy manewrowaniu zza narożnika). W takim przypadku okres ogłuszenia i otrzymane uszkodzenia będą zależały bezpośrednio od tego, jak bardzo pojazd pozostaje odkryty. W zależności od widocznego obszaru, pojazd może otrzymać:
    • 25% całkowitych uszkodzeń i czasu ogłuszenia,
    • 50% całkowitych uszkodzeń i czasu ogłuszenia,
    • 75% całkowitych uszkodzeń i czasu ogłuszenia,
    • 100% całkowitych uszkodzeń i czasu ogłuszenia.

Naprawiono usterkę umożliwiającą wjeżdżanie w miejsce, które nie było przeznaczone do rozgrywki na mapach:

  • Karelia;
  • Step;
  • Lakeville;
  • Klasztor;
  • Kopalnie;
  • Święta Dolina;
  • Przełęcz;
  • El Halluf;
  • Koło podbiegunowe.

Czołgi opracowane do jakości HD

Następujące pojazdy przerobiono do jakości HD:

  • SU-5;
  • SU-14-1;
  • Bat.-Châtillon 25 t;
  • M12;
  • M5A1 Stuart;
  • Pz.Kpfw. 38H 735 (f);
  • Pz.Kpfw. IV Ausf. D;
  • VK 30.01 (D);
  • T69;
  • Matilda Black Prince;
  • Churchill III;
  • T-44-85.

Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.

Pojazdy

Niemcy

Dodano następujące pojazdy: (obecnie tylko na serwerze chińskim)

  • Waffenträger auf E 100 (P). O jego ewentualnym powrocie pisaliśmy jakieś 2 tygodnie temu: KLIK, niektóre strony wolały to zdementować 😉

Zmieniono charakterystyki techniczne następujących pojazdów: KLIK.

Dodano nowe chińskie niszczyciele czołgów: KLIK.

  • T-26G FT;
  • M3G FT;
  • SU-76G FT;
  • 60G FT;
  • WZ-131G FT;
  • T-34-2G FT;
  • WZ-111-1G FT;
  • WZ-111G FT;
  • WZ-113G FT.

Dodano następujący pojazd dla supertesterów:

  • T-44 ltwt. – KLIK.

Ź: WoT Express

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
36 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Maxiudk

A coś wiadomo kiedy będzie 2 etap misji osobistych

wikipedi [2BAD]

Polskie czołgi w 2018r. Złowroga przepowiednia spełniła się. (Nie liczę pudelka) 😀

SmokeMidEvryDay

Koniec bustów aje 🙂

Przygnębienie

Wszystkich?

jolo

Wkoncu zolte boty przestana boostowac 😉

seba74

Zielone i niebieskie boty też…

seba74

W każdej bitwie trybu „Wielka bitwa” będzie możliwość zdobycia Obligacji – to samo tyczy się Bitew losowych (dotyczy tylko czołgów 10-go poziomu);

Troszku koślawe wyszło to tłumaczenie z RU. Druga część powinna chyba wyglądać tak:

– gracze będą mieli możliwość zdobycia obligacji w Bitwach Losowych, w których uczestniczą tylko pojazdy dziesiątego poziomu (tzw. bitwy “12-tierowe”).

seba74

Bardzo proszę 🙂

Tochę zaskakuje, że wrzucają taką opcję do zwykłych bitew losowych. Z drugiej strony zapowiadali, że będzie możliwość zdobywania Obligacji w innych trybach niż rankingówki.

Osobiście nie mam nic przeciwko 🙂 Mimo, że w rankingówki prawie nie grałem (z X tylko Grille w garażu), to kilkaset Obligacji wpadło na konto i bardzo sobie chwalę możliwość ich użycia na Dyrektywy dla załogi dodające 100% wyszkolenia w gaszeniu pożaru. Dzięki temu udało mi się zwolnić miejsce na racje bojowe praktycznie we wszysktich pojazdach, które wymagały gaśnicy ze względu na wysoką szansę zapalenia, oraz przeskolić umięjetności i perki załogi na coś bardziej użytecznego.

Przygnębienie

Wszystkie boosty będą nieaktywne? Czy tylko te najdziwniejsze, które nie powinny mieć miejsca w tej grze.

ZaklaszczeJajamiDlaWG

No gratuluje WG!!!!
Zabraliscie arte, zabierzcie boosty ciekawe jak teraz wyciagnac kampe na przeleczy/kopalni bez boostow.
Pierdolnijcie sie w te tepe mozgownice kretyni ale w sumie nic dziwnego skoro pracownicy WG to zolto-czerwone bydlo ktore w swoja gre grac nie potrafi.
Hurrrrrrraaaaaa zolte downy robcie typy5/mausy i upierdalajcie sie na kazdej mapie (teraz juz nikt was nie wyciagnie)

Dhdhdhdj

Lubię takie płacze dzieci twojego pokroju odniose się do starej zasady internetu.Nie podoba się to ***********. Nikt cię tu gościu nie trzyma

JanPol

Kolega napisał prawdę a ty piszesz jakieś pierdoły widać że albo nie znasz sie na grze albo jesteś po prostu idiotą czyli żółtą małpą. Dziękuje nie pozdrawiam

gajeeel

Placze bo jest nad czym plakac.
Gra zamiast byc rozwijana pod skilla i umiejetnosci jest sprowadzana do przypadku tylko tobie to nie przeszkadza bo wlasnie jestes tym jednym z wielu zoltych przypadkow.
Poswiecasz wiecej czasu, uczysz sie wjazdow i jestes lepszy logiczne.
Co do natarc to szczerze sobie nie wyobrazam sie nie obronic jesli rzuci w lini kopalnie/el haluf/przelecz

Przygnębienie

Klaskajacy jajami 5! Masz rację!! 🙂

Anon

Fantastycznie, w koncu bedzie wystarczajaca ilosc TDekow zeby zrobic 4k bez wiekszych problemow

blendzior

Naprawiono usterkę umożliwiającą wjeżdżanie w miejsce, które nie było przeznaczone do rozgrywki na mapach:

Karelia;
Step;
Lakeville;
Klasztor;
Kopalnie;
Święta Dolina;
Przełęcz;
El Halluf;
Koło podbiegunowe.
Serio? Nie mają czego ruszać to się przypierdalają do boostów bo boty płakały że lepsi gracze na nie wjeżdżają?

Piotr

I czas najwyższy żeby to zlikwidować. A nie 3 graczy ma w nosie rozgrywke tylko kombinuje jak wjechać i potem strzela z magicznych pozycji nie pomagając drużynie żenada !!!

blendzior

ojejciu, ktoś nie jedzie na yolo i nie zginie tylko gra mądrze oszczędzając hp? Jebne w niego niech sie nie uczy kampić. Ile razy spotykam takie czerwone warzywa płaczące na wszystko. WG zabiło CW, zabiło twierdze, zabiło ledwo żywy esport. Czas na ekshumacje i nasranie na zwłoki poprzez usunięcie ostatniej rzeczy pomagającej wygrywać bitwy lepszym graczom. Najlepiej dodać nową premkę 8 albo zbuffować pancerz meda do 500mm niż zostawić więcej możliwości na mapach.

Grzybek

A w 9.21 do bym dał buffy od 7 tierów do np. 5 dla ruskich pojazdów bo są słabe, kv3 ma słaby pancerz, IS ma małą pene, kv1 to buff do prędkosci i pancerza no nwm można jeszcze coś wymyślić ale nie mam tyle zioła na takie pomysły kupię u dilera i znowu o tym pomyślę – Normalny dzień w dziale WG

Anonimowo

chyba cie poj… ze is ma slabą pene….

GTX

kv1 (…) buff do pancerza…
Co Ty człowieku ćpasz ???

(do reszty to samo…)

Anonimowo

Is ma słabą pene…

Adrianzczolg

Chyba za dużo zioła 😀

Mózg ci wyje***o od zioła że chcesz więcej peny dla isa.

Anonimowo

To był sarkazm.

Grzybek

szkoda że 30 vs 30 tylko na X tierze ale halo trzeba X bo żeby mieć X tier to się przyda premka VIII tieru, kolejny śmieszny zabieg WG a niskie tiery nadal grają na mapce 2x2m bo czemu nie? gracze nie uczą się tam niczego bo nawet krzaka nie ma tylko ostry atak z górki

GTX

Hmm.. z tego co ja wiem to w tej grze nie ma zależności że aby mieć X trzeba mieć VIII prem. … – to po pierwsze. (a tak przy okazji ostatnio miałeś okazje za darmo dostać czołg prem VI…)
Po drugie jakich ty człowieku map oczekujesz dla niskich tierów >III

Anonimowo

ciekawe czy misje osobiste bedzie mozna wykonywac przez te 60 osobowe bitwy

1234567890

W nowym trybie można wykonywać Misje osobiste oraz dziennie – tym samym otrzymując za nie określone nagrody;
Naprawdę taka ilość tekstu, jak ta przedstawiona w artykule Cię przerasta???

KaroT34

Przydałoby się trochę więcej informacji o WT… ale ja tam nie narzekam 😉

andi

Waffentäger auf E100 (P), to jest tier 8? Prosze o wiecej szczegolow 😀

ww

Ukryta wioska?? czy mapa wraca do gry

Paździoch

Kur zapał… A już się cieszyłem xD

władek69

myślałem że 30 vs 30 będzie można po prostu sobie wybrać z tej listy co się wybiera bitwę losową, tb, sh itp, ale oczywiście to by było za proste…