Prosto z Supertestu: rebalans Mausa

Po raz drugi już dzisiaj. Tym razem szczegółowa lista zmian:

  • Zmieniły się średnie uszkodzenia na minutę z 2 555 na 2 305,3;
  • Wydłużono czas przeładowania działa z 11,507 do 12,753 s;
  • Zmieniła się szybkostrzelność działa z 5,214 na 4,705;

Pogorszono pancerz:

  • Zmniejszono grubość podwozia z 250 mm do 50 mm,
  • Zmieniono pulę punktów wytrzymałości czołgu z 3200 na 3000. W związku z tym:
    • Zmieniono pulę punktów wytrzymałości kadłuba z 2560 na 2400;
    • Zmieniono pulę punktów wytrzymałości wieży z 640 na 600.

W bonusie 8,8 cm PaK 43 Jagdtiger:

  • Zwiększono prędkość obrotu zawieszenia z 22 do 26 °/s;
  • Zwiększono rozproszenie celownika działa spowodowane obrotem zawieszenia przy maks. prędkości z 3,8 do 4,49.

Mäuschen:

  • Zmieniono opis czołgu.

Ź: WoT Express

Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
21 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Brutalajzer

Ech ludziska – odpowiadając na płacz szanownego kolegi @Tomka – 50mm na spodzie, czyli o podłogę chodzi, a nie o dolną płytę, o którą tak się boicie…oglądajcie uważnie screeny !
Tak jak ktoś słusznie zauważył, znowu można bić artami i Brytolami pod Mausa, wykorzystując splasha – i tak być powinno, bo coraz więcej ludzi jeździ Mausami, a jak to bydlę się dobrze skątuje, to tylko Type 5 i arty go ugryzą…

Gameronqyy

No to po Mausie.

Campo

Ja mam Mausa i sądzę, że ten nerf był konieczny, na poziomie na jakim jest teraz jest zbyt op… Nie dawał bym mu może od razu -200 do hp raczej spróbował najpierw -100. Z nerfem do dpm się zgadzam, teraz przynajmniej nie będzie napierdzielał jak karabin maszynowy. To że pancerz zostaje też mnie cieszy.

waffen

Wincej premek Winycj !!!!

waffen

******, debile.

szpadyzor46

kupujta ludzie kunta premium i dużo gulda i wincej czołguf premium bo to ********* gra która was ruch…w…d

Kartek

Ja pierniczę ludzie jak można nerfic CIĘŻARA KTÓRY MA PCHAĆ LINIE FRONTU…. Tak lepiej dać szybkie medy z penetracja 500+ żeby każdy noob przebijał wruchu czołgi ciężkie , bo teraz dochodzi do tego że dzieci płaczą ” nie umiem przebić mausa , zle wugie”. Ta gra staje banalna dzięki nerfom WG , i wręcz prostacka bo w takim tempie to niedługo nie trzeba będzie w ogóle flankowac , celować i myśleć , tylko jak małpa click click click …

wojcieszek

Kartek te 500+ to rozumiem przypadek 🙂

GTX

Taaa.. znerfili podłogę do 50mm z 250mm.. O Nieee… – zapewne w nią trafiałeś.. mało tego prawdopodobnie zaczną cię tam teraz przebijać… (japierd*lę…)
Oraz:
Znerfili (ZBALANSOWALI) mu działo… teraz to będzie nie grywalny czołg… co za “zle wugie”

Nie przychodzi mi nic innego do głowy jak powiedzieć ci “jaki k*rwa typ”
(no sorry za wulgaryzmy ale to aż się ciśnie na język..)

GTX

Niżej został napisany dobry komentarz dotyczący tego “nerfa”
Napisał go @Lorenzo i w pełni go popieram

Z poważaniem

KSERKEZ

Tylko że teraz godzilla będzie z lodówką robić dużo dmg od splasha strzelając pod mausa.

voged

Zwiększono rozproszenie celownika działa spowodowane obrotem zawieszenia przy maks. prędkości z 3,8 do 4,49.

Pierwszy nerf premki ? Czy błąd ?

janek

Dlatego ze zwiekszyli mu prędkość obrotu, to zmniejszyli tez celnosc no bo jak sie szybciej obraca to i mniej celny jest

digitalmen

Kolejny raz Debile z WUGIE dają nam jasny sygnał ze nie chcą naszych pieniążków za konta premium i czołgi premium, Jak na razie jedynym ich celem jest rozjebanie fajnej gry do tego stopnia ze odejdą najbardziej zatwardziali gracze i wreszcie ze spokojnym sumieniem zamkną projekt WoT.

Lorenzo

Najważniejsza cecha mausa zostaje nieruszona – pancerz. Jak na taki pancerz działo jest zdecydowanie zbyt mocne. Za duży DPM w stosunku do wytrzymałości. Jak dla mnie jeszcze delikatny nerf do czasu celowania i rozrzutu w ruchu i byłoby ok. Mimo, że go nie mam to zdecydowanie jestem przeciwny nerfieniu pancerza, bo od tego ten czołg jest żeby przyjąć na siebie ogień.

wojcieszek

Przyglądając się przez kilka lat ewolucji WOT odnoszę wrażenie że WG celowo rozpieprza fajnie zrobioną grę. Obecne barany od zarabiania kasiorki pomyliły czerpanie korzyści finansowych chochelką od brania łyżeczką. Jak tak dalej będzie szło to nici z biznesu. Jak można w ciągu kilku miesięcy robić takie numery. Pamiętam jak WG zapewniało że czołgi będą miały zachowane w grze “parametry historyczne”. Przynajmniej częściowo. Maus wreszcie stanął na odpowiednim miejscu w grze a tu taki numer. Gdzie tu logika kiedy w ciągu miesiąca zmieniają się pancerze w.g potrzeb WG. A gdzie w tym wszystkim są gracze którzy chcą stabilizacji i dobrej zabawy a nie operacji na żywym organiźmie.

Tomek

50mm na spodzie?! Przecież tym się teraz nie da grać..

Truth is God

No właśnie. Teraz to 3 tiery będą mogli go przebić w podłogę, nawet skątowaną. 😉

qiyi

ludzie pisza, ze to powrot do mausa sprzed buffa, ale o ile sie nie myle to przeciez oprocz dziala i hp, pogrubili mu jeszcze pancerz, a on zostanie, wedlug mnie nerf wcale nie taki mocny, powinni bardziej go znerfic.

Pan.J

Tak to jest jak nooby wciskając klawisz “2” i strzelajać do skontowanego dobrze małsa widzą dzing i już lecą na forum płakać jaki OP jest małs a o fioletach w medach nie wspomnę

Swinia

Ostatni czołg którym gram. Na szczęście sa inne gry np euro truck 2 gdzie Multi jest wciagajacy