Piaskownica: omówienie pierwszej iteracji

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

6 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
zaniepokojony gracz

to mnie nie martwi bo w rzeczywistości arta nie obracała się tak szybko a arta jest naszpikowana amunicją więc każdy szczał w nią powinien kończyć się jej wybuchem a tak nie jest

12qt

myślisz że amunicja tak po prostu toczyła się po podłodze?

czopka

„Zredukować średni dystans walki poprzez faworyzowanie bardziej intensywnych bitew na bliskim dystansie i zachęcanie do bardziej dynamicznej gry zamiast „polowania na piksele” i kampowania.”

Spoko, tylko niech teraz zbalansują pod takie nowe warunki bitwe takiego np. Leo 1, który bazuje na byciu snajperem, ewentualnie walka na górkach i snapy podczas walki na tychże. A nie klapki na oczy, ogólny nerf peny, arty i już zadowoleni z siebie.

zaniepokojony gracz

arta nerfa do obrotu i do szybkości dostać musi bo jakim prawem ma mieć lepszy od niszczycieli z takimi obrażeniami które zawsze coś wylosują niczym się nie martwi bo jak ****** to przebije i zada obrażenia jak nie strzałem to odłamkami jak trafi blisko

12qt

albo nie trafi 5 razy próbując to zrobić

12qt

„Opracować na nowo rozgrywkę działami samobieżnymi różną od „przypadkowego zniszczenia jednym trafieniem, licznych pudeł i okropnego czasu przeładowania”, aby była bardziej interesująca zarówno dla artylerzystów, jak i ich przeciwników.” E tam, powinni przede wszystkim wziąć się za zbalansowanie amunicji premium i byłoby dobrze 🙂