[18+] Ciemnota #13

Ciemnota zawsze na probsie 馃檪

UWAGA: Film zawiera s艂owa powszechnie uznawana za obra藕liwe!

Ca艂膮 kwintesencj臋 tej serii oddaje pytanie jednego z naszych Czytelnik贸w 馃檪
鈥濵am takie pytanie, opublikowali艣cie kiedy艣 filmik z cz艂owiekiem kt贸ry pokazywa艂 i t臋pi艂 z艂e zachowania w WoT, nie mog臋 go nigdzie znale藕膰, a przyda艂 by mi si臋 teraz. Pami臋tam tylko 偶e by艂a to trzecia cz臋艣膰, trwa艂 oko艂o 30 min i facet sporo przeklina艂. Z g贸ry dzi臋ki za pomoc.鈥

LISTA DZISIEJSZYCH CIEMNOT:
Gnabia
dracbeard
0306Vaha
totya_2014
bogyo1
Oldebarnevelt
frantzck
junicef92
Thomas_Cale
yasio90
Texnolyzed
guowa91
RizRox
adam12672
Solaris_90

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, 偶e wi臋kszo艣膰 graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b臋dzie bardziej taktyczna i przemy艣lana. Trudniejsza, ale mniej irytuj膮ca 鈥 a przez to bardziej satysfakcjonuj膮ca. Postawmy na miodno艣膰!

guest
9 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Czeo艂gista

Kole艣 zrobi艂 trol filmik i nabija sobie nim suby, 偶a艂osne, wszystko by by艂o spoko gdyby sam nie wyzywa艂 graczy kt贸rych umie艣ci艂 w filmie, kariery na youtube nie zrobi

marti

Te mody ktorych uzywa ten gosciu chyba nie sa ok…

Wellteh

Rozwala mnie taka ignorancja w stron臋 laptop贸w :/ Tw贸rco kimkolwiek jeste艣 wiedz, 偶e s膮 laptopy przystosowane w艂a艣nie do gier i nie koniecznie trzeba gra膰 w 144p.

Druixo

I wi臋kszo艣膰 ludzi nie sta膰 na takie laptopy….

iBlackLagoon

Ja na laptopie gram w Fallout 4 i GTA V, bo na blaszaku mi tnie.

Mi艣 Dobijak

filmik jak i pregierz na dominie bez sensu.
w WoT jest tyle ameb i debili 偶e kto sie wog贸le przejmuje takimi p艂aczami…

Mi艣 Dobijak

Kiedy w ko艅cu mnie poka偶膮? Ju偶 tyle os贸b mia艂o wys艂a膰 powt贸rk臋 z moim udzia艂em i nic…
Nie raz nawyzywam ma艂py od ma艂p, ameby od ameb itp…Tylu p艂aczk贸w ju偶 si臋 odgara偶a艂o 偶e wy艣le powt贸rki i b臋d臋 s艂awny…
Filmiki bez sensu…tak jak i pr臋gierz na Domin1e bo tyle buractwa i ameb w WoT jest, 偶e czasem trudno nie zwyzywa膰 kogo艣…

KKBB

Komentarz na filmie adekwatny poziomem do tre艣ci…nie rozumiem po co robi膰 takie co艣 jak si臋 nie ma talentu do czego艣 takiego…ok…komikiem to ten gadaj膮cy Pan nie b臋dzie…nuda

Zirytowany

Nie s膮dzisz, 偶e w tym filmie chodzi o co艣 wi臋cej ni偶 komentarz autora?