Piaskownica – Patch Notes 1.0.4

W oparciu o opinie graczy oraz ogólnej analizy statystyk artylerii, czas trwania ogłuszenia został zmniejszony o 25-30%. Wdrożyliśmy zmiany, które mają na celu zwiększyć przeżywalności lekkich czołgów w walce, co pozwali im skuteczniej zwalczać pojazdy poziomu X. Ruchliwość pojazdów tego typu jest wysoka, dlatego też nie ma potrzeby zmiany tego parametru. Jest to wzrost wytrwałości pojazdu, która przyczyni się do lepszej przeżywalności czołgów lekkich na polu bitwy.

img_16112015_143222

 T-54 ltwt.:
– Zwiększono liczbę punktów wytrzymałości czołgu z 1250 do 1450.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

 T49:
– Zwiększono liczbę punktów wytrzymałości czołgu dla wieży T49 z 1000 do 1100,
– Zwiększono liczbę punktów wytrzymałości czołgu dla wieży XM551 z 1100 do 1200.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

 Spähpanzer Ru 251:
– Zwiększono liczbę punktów wytrzymałości czołgu z 1200 do 1400.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

 T92: według statystyk, artyleria zadawała dużo większe uszkodzenia, aniżeli jego rówieśnicy. Wydłużenie czasu celowania ma wynagrodzić tę różnicę.
– Wydłużono czas celowania działa 240 mm Howitzer M1 z 6,6 s do 6,9 s.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

 Centurion Action X: skrócenie czasu celowania, ma na celu zwiększenie jego skuteczności w bitwie oraz skrócenie czasu, w którym pojazd pozostaje pod ostrzałem. Ma to na celu zwiększenie jego efektywności w walce, jak również podkreślenie specyfikacji pojazdów wsparcia ogniowego.
– Skrócono czas celowania działa 105 mm Gun L7A2 z 2,0 do 1,6 s.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

 FV215b: zebrane statystyki wykazały niewystarczającą skuteczność bojową w roli pojazdu szturmowego. Zwiększenie stabilizacji i skrócenie czasu celowania mają wpłynąć pozytywnie na specyfikację i efektywność pojazdu, podczas gdy zwiększenie wytrzymałości, pozwoli pojazdowi przeżyć dłużej na polu walki.
– Zmniejszono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia FV215b o 25%,
– Zmniejszono rozrzut działa podczas obrotu dla zawieszenia FV215b o 25%,
– Skrócono czas celowania z 2,0 do 1,8 s,
– Zwiększono liczbę punktów wytrzymałości czołgu z 2300 do 2500.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

 AMX 30 B: zwiększenie penetracji pocisków standardowych i premium pozwoli zwiększyć odległość, przy której pojazd skutecznie może angażować się w walce. W taki oto sposób, poprawiona penetracja położy nacisk na rolę pojazdu i zwiększy skuteczność bojową pojazdu.
– Zwiększono penetrację pocisku OCC-105-F1 do działa 105 mm mle. F1 z 286mm do 310mm,
– Zwiększono penetrację pocisku OFL-105-F1 do działa 105 mm mle. F1 z 270mm do 290mm.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

 STB-1: ten japoński med jest przykładem pojazdu wsparcia ogniowego z doskonałym DPM’em i mobilnością. Zmiana stabilizacji działa pozwoli pojazdowi efektywniej spełniać się na polu walki.
– Zmniejszono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia STB-1 o 25%,
– Zmniejszono rozrzut działa podczas obrotu dla zawieszenia STB-1 o 25%,
– Zmniejszono rozrzut działa 105 mm Rifled Gun podczas obrotu wieży o 33%.

patchnotes (2)

INNE ZMIANY

– Zmieniono ikonkę ogłuszenia nad czołgiem. Teraz jest to wirujący okrąg z gwiazdkami.
– Wizualne powiadomienie o ogłuszeniu zmieniło kolor z żółtego na pomarańczowy.
– Naprawiono problem, gdzie filtr ogłuszenia wciąż jest aktywny po zniszczeniu pojazdu.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
1 Komentarz
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Sheyki

“– Naprawiono problem, gdzie filtr ogłuszenia wciąż jest aktywny po zniszczeniu pojazdu.”

4 patche. Ciekawe czy rzeczywiście naprawili czy tylko tak napisali 🙁