Tak wygląda panel w pełni wyposażonego czołgu.
Mechanika kupna i sprzedaży jest taka sama.
Ekwipunek można wykorzystać w dowolnej minucie bitwy (oprócz automatycznej gaśnicy, która gasi pożar bez waszego uczestnictwa).
Wszelkiego rodzaju ekwipunek będzie wielokrotnego użytku, który ładuje się co 1.5 minuty. Standardowo koszt będzie zależał od poziomu pojazdu. Z dostępnym asortymentem materiałów eksploatacyjnych i ekwipunku możecie zapoznać się niżej.
Materiały eksploatacyjne
Automatyczna gaśnica
- Automatyczne gaszenie pożaru,
- Czas ponownego ładowania: 90 s,
- Cena: 500–3000.
Apteczka
- Leczenie rannych załogantów,
- Czas ponownego ładowania: 90 s,
- Cena: 500–3000.
Zestaw naprawczy
- Naprawa uszkodzonych modułów,
- Czas ponownego ładowania: 90 s,
- Cena: 500–3000.
Usunięcie regulatora obrotów
- +20% do mocy silnika,
- Czas trwania: 15 s,
- Czas ponownego ładowania: 90 s,
- Cena: 1000–6000.
Wielozadaniowy zestaw naprawczy
- Naprawia, leczy oraz gasi pożary,
- Czas ponownego ładowania: 90 s,
- Cena: 1000–6000.
Zastrzyk adrenaliny
- +20% do szybkości ładowania,
- +10% szans na uszkodzenie modułu przeciwnika,
- Czas trwania: 15 s,
- Czas ponownego ładowania: 90 s,
- Cena: 1400–8400.
Ekwipunek
Zestaw ochronny
- +15% do ochrony załogi przed zranieniem,
- +10% do szybkości naprawy uszkodzonych modułów,
- +20% do ochrony przez pożarem przy uszkodzonym silniku,
- +10% do wytrzymałości zbiorników paliwa,
- Cena: 1000–6000.
Paliwo
- +3% do mocy silnika,
- +3% do szybkości obrotu wieży,
- Cena: 500–3000.
Ulepszone paliwo
- +10% do mocy silnika,
- +10% do szybkości obrotu wieży,
- Dostępne dla poziomów V+,
- Cena: 4200–8400.
Racje bojowe
/////
- +3% do umiejętności załogi,
- nazwa i wygląd zależą od nacji,
- Cena: 500–3000.
Ulepszone racje bojowe
/////
- +10% do umiejętności załogi,
- nazwa i wygląd zależą od nacji,
- Dostępne dla poziomów V+,
- Cena: 4200–8400.
Główne zmiany:
– Wszystko co załoga może zjeść i wykorzystać, a czołg wypluć, to ekwipunek oraz materiały eksploatacyjne. Po zakończeniu bitwy wymagają uzupełnienia,
– do sekcji „Amunicji” przechodzi prowiant załogantów (jadalne materiały eksploatacyjne), które wcześniej znajdowały się w dziale „Ekwipunku”, tym samym zwalniając slot dla jeszcze jednego bonusu,
– zakup wyposażenia i ekwipunku odbywa się w ten sam sposób,
– po wejściu patcha 2.8, cały ekwipunek potrafi się „ładować”, inaczej mówiąc można wykorzystać go w bitwie ponownie po upłynięciu określonego czasu. W każdym rodzaju wyposażenia jest to 90 sekund,
– wprowadzenie materiałów eksploatacyjnych pozwoli urozmaicić zestaw używanych „bonusów i dopalaczy”, a także uwidoczni mocne strony naszych pojazdów,
– w przyszłości deweloperzy planują dodać nowe rodzaje ekwipunku.
Zmiany w mechanice ekwipunku
Od teraz ekwipunek będzie można wielokrotnie wykorzystywać w bitwie, co z kolei będzie miało wpływ na zmiany parametrów czołgów. Żeby trochę to zbalansować, pewne parametry ekwipunku zostały zmienione.
Zmniejszono czas trwania zastrzyku adrenaliny i regulatora obrotów o połowę, z 30 sekund do 15. Powód takich zmian jest prosty – balans. Ponieważ ekwipunek będzie wstanie się „naładować”, to przy poprzednich parametrach Adrenalina zbyt mocno wpływałaby na efektywność czołgów. Dlatego też czas jego aktywności został zrównoważony z uwzględnieniem trwania bitwy i czasem ponownego ładowania.
Regulator obrotów, odpowiedzialny za zwiększenie mocy silnika może naładować się ponownie, jednak czas „aktywności” tego ekwipunku został skrócony do 15 sekund i od teraz daje +20% do mocy silnika.
Od teraz ekwipunek się sumuje. Na przykład jeśli zdecydujecie się użyć na niemieckim czołgu batona i czekoladę jednocześnie, to racje bojowe się skumulują dając 13% bonusu dla załogi. To samo tyczy się benzynki i innych bonusów czołgu.
Jest także kilka ograniczeń. Ulepszone racje bojowe można stosować na czołgach od V poziomu w górę.
Ź: Forum i Portal Blitz RU