Ulepszone efekty środowiska w wersji 2.7 – PS4 & X
przez Bin4r · Opublikowane
Tymczasem oficjalny konsolowy światek WoT informuje o wyjściu różnych efektów środowiska w nadchodzącej wersji. Idealnie przedstawia je powyższy filmik 😉
Od piaszczystych wydm Przełęczy Skorpiona po śnieżne doliny Sewierogorska pola bitew w World of Tanks są tak różnorodne, jak maszyny poszczególnych państw. Każda mapa składa się z różnych rodzajów terenu – wzgórz, łąk, strumieni – i trzeba je wszystkie przemierzyć w drodze do zwycięstwa.
Już wkrótce w Wersji 2.7: Wojenna zawierucha pojawią się ulepszone efekty środowiska, dzięki którym jeszcze głębiej zanurzycie się w atmosferę bitwy!
Nowe efekty cząsteczek i dźwięk (wszystkie platformy)
Na wszystkich platformach pojawią się nowe widoczne efekty cząsteczek oparte na rodzaju pokonywanego terenu. Efekty te będą się różnić w zależności od wielkości, poziomu, a nawet prędkości pojazdu. Dodaliśmy także ulepszone dźwięki, które będą odpowiadać rodzajowi substancji.
Przykładowo: gdy będziecie jechać po różnych rodzajach terenu, usłyszycie niewielkie obiekty uderzające w błotniki czołgu, rozchylaną trawę itd. Warstwa dźwiękowa została nagrana specjalne na użytek tej nowej funkcji i opracowana tak, aby symulować jak najlepiej prawdziwe czołgi!
Przy największym zbliżeniu w widoku z trzeciej osoby oraz w widoku z pierwszej osoby usłyszycie następujące substancje oddziałujące z Waszym pojazdem:
- beton, pył, trawę, żwir, błoto, piasek, śnieg i wodę.
Nowe efekty cząsteczek przy interakcji z Waszym czołgiem pojawią się dla:
- betonu, pyłu, trawy, żwiru, błota, piasku, śniegu, dróg, kamieni, drewna i wody.
Efekty gromadzenia substancji (tylko platformy HD)
Oprócz nowych dźwięków i efektów cząsteczkowych platformy HD (Xbox One i PlayStation 4) otrzymają nowe zmiany wizualne pojazdów zależne od terenu, przez który przejeżdżacie. Na efekty gromadzenia się substancji będą wpływać poziom, rozmiar i prędkość Waszego pojazdu.
Interesującą opcją jest możliwość zmycia brudu z czołgu poprzez przejechanie przez wodę. Uważajcie jednak, żeby nie utopić maszyny!
Oto kilka przykładów tego, jak będzie się zmieniał wygląd Waszego pojazdu.
- Pył – zbiera się na gąsienicach, kołach oraz dole kadłuba.
- Trawa – powoduje, że gąsienice, koła i dół kadłuba stają się mokre, co może skutkować powstaniem błota.
- Piasek – gromadzi się w różnych miejscach na pojeździe.
- Śnieg – zbiera się na gąsienicach, kołach oraz dole kadłuba. Gromadzi się także na górze nieruchomego pojazdu i spada po ruszeniu.
- Woda – sprawia, że pojazd wygląda na mokry. Stopień zmiany wyglądu zależy od rozmiaru rozprysku przy wjeżdżaniu do wody. Efekt ten powoduje zamianę pyłu w błoto, może też zmyć nagromadzone substancje.
Wypatrujcie dodatkowych informacji o Wersji 2.7: Wojenna zawierucha!
Intrygujące.
Ale to chyba potrzebuje dodatkowych sporych mocy obliczeniowych ?
Słyszałem że do Xboxa dodali dodatkowe 3/4 rdzenia. i do Playstation też, ale aż.tak ?