Najnowsze Q&A – zapraszam do lektury!
Niektóre informacje o Atlanta (głównie o jej statystykach). W sumie nic nowego, ale warto zerknąć.
Jak wszyscy wiemy, Atlanta jest trudnym okrętem do gry i nie pozwala na jakiekolwiek błędy. Wygrywanie nią jest w dużym stopniu uzależnione od umiejętności gracza, w porównaniu choćby do Murmańska i Atago. Nie ma żadnych planów, aby zmienić statystyki tej jednostki, ale rozważamy różne sposoby, aby ją poprawić.
Jeśli chodzi o obronę oplot Atlanty, to będzie lepiej w patchu 0.5.3.
Oto kilka interesujących faktów:
Stosunek wygranych Atlanty jest wyższy niż okrętów York i Pensacola, ale niższy niż Miyoko. Średnie obrażenia są około 2k niższe niż w innych porównywalnych krążownikach, co stawia ją na ostatnim miejscu pod tym względem. AA jest prawie tak silne jak u konkurencji. Wygrane są o jedną trzecią wyższe niż w innych jednostkach z tego tieru.
Informacje dotyczące botów i AFKów.
„Muszę poinformować (mówi SerB), że aktywnie pracujemy nad środkami do zwalczania Botów i AFKersów, oraz innych niesportowych zachowań, ale nie będzie widać ich w grze, aż porządnie doszlifowanych (pamiętacie fotke SerBa, jak szlifuje czołg?). Z tego powodu nie chcemy na razie podawać istotnych szczegółów i dat. Tak szybko, jak to możliwe, będziemy publikować informacje na ten temat i będziemy więcej niż zadowoleni, gdy będziemy mogli omówić możliwe rozwiązania tego problemu z Wami, drodzy gracze.”
Niemniej jednak, o to co możemy powiedzieć na ten temat w chwili obecnej:
1. „Roboty mogą być tworzone w naszej grze. Jednak ze względu na trwające prace w zakresie ochrony klienta, tworzenie botów jest znacznie trudniejsze. Niemniej jednak, nie przeczę, że problem istnieje i konieczna jest wzmożona praca nad jego rozwiązaniem” (cytujemy za SerBem).
2. Roboty są szkodliwe zarówno dla graczy i deweloperów. Boty, które psują grę, są szkodliwe dla graczy i często zniechęcają ich do dalszej gry. Jak mówi nasz ulubiony developer: „Boty, które „grają” źle są jeszcze bardziej szkodliwe dla nas, programistów, ponieważ są one szkodliwe dla gospodarki (a to może być trudne do odróżnienia ich od złych graczy)”. Czyli miejmy nadzieję, że WG pospieszy się z rozwiązaniem tego problemu..
.
3. Nie wszystkie konta, na których gracze „lamią” lub mają niski wskaźnik zwycięstw pomimo dużej liczby walk są botami. I znowu Serb: „Badaliśmy sporo przypadków. Poniższe przykłady nie zdarzają się często, ale czasami się zdarzają: dziecko, dorwawszy konto rodzica, szwęda się po mapie i ogląda modele okrętów, starszy gracz wraca do domu z pracy i gra relaksacyjnie, bo lubi grać w ten sposób i to mu odpowiada. istnieją tacy ludzie i nie ma nic złego w tym, że w sposób grają.”
4. Polowanie na czarownice jest złe. „Możemy zaimplementować ograniczenia do gry, jednak tego nie chcemy, w szczególności, gdy ma to zniechęcić słabszych graczy, którzy też chcą pograć”, jako rzecze SerB.
5. Kwestia ta wymaga czasu i Waszej pomocy. Potrzeba czasu, aby zebrać skargi na „botmenów”, aby zebrać odpowiednie statystyki, analizować i sprawdzać je. Jeszcze raz cytując developera: „Pozwala to nam podjąć konkretne działania, i upewnia, że informacje są zweryfikowane (tylko ukarać winnych, a nie „dowalić” słabszym graczom)”.
Każdy z nas może pomóc w zwalczaniu „botów”. Jest to absolutnie konieczne. Jeżeli upewnicie się, ze to nie słaby gracz tak „lami”, tylko jest to ewidentny bot, róbcie screenshoty i wysyłajcie do supportu. W ten sposób możemy wspólnie ulepszyć i „odbotować” grę.
Tłumaczenie, opracowanie i komentarze /Lex
Wal się SeRB i całe debilne devidots z pod zanku ruskiego MM to tyle…