STREAM Z DEWELOPERAMI – Q&A

18 grudnia odbył się pierwszy stream z deweloperami. Brało w nim udział kilku wysoko postawionych deweloperów: Główny deweloper Richard Taylor, Tyson Christensen odpowiedzialny za tryb PvE oraz starszy deweloper Charles Staples. Głównym tematem streamu była aktualizacja 0.12, dodatkowo podczas streamu starano się udzielić odpowiedzi na pytania graczy, deweloperom pomagał Michael „Spunky” Dunaway. Nagranie ze streamu znajdziecie poniżej:

Jeżeli nie chcesz oglądać całego nagrania, poniżej znajdziesz krótkie podsumowanie streamu:

  • Całkiem możliwe że zdolność klasy niszczycieli czołgów będzie ulepszana bądź modyfikowana, obecnie obie wersje testujemy wewnętrznie
  • Pojazdy w wersji ICE nie są niezgodne z pojęciem pojazdów premium. Są to zwyczajne pojazdy z dodatkowymi zarobkami oraz innym kamuflażem, sprawa wygląda dokładnie tak samo jak przy pojazdach „zahartowanych w boju”
  • Istnieje plan aby AI w trybie PvE wybierało z jakich pocisków należy strzelać aby zadać jak największe obrażenia graczowi w danym momencie.
  • AI będzie również celować w słabe punkty czołgów
  • Twórcy rozważają zwiększenie zarobków w trybie PvE, możliwe że tryb PvP i PvE będą miały zbliżoną ekonomie (koszty naprawy + wyższe dochody), celem jest balans
  • Całkiem możliwe że mechanizm liczenia dochodów dla konta premium i pojazdu premium ulegnie zmianie
  • Deweloperzy pracują nad kampanią dla trybu PvE (obecnie brak więcej danych), kolejną nadchodzącą nowością są walki z bossami
  • Tryb szalony znajduje się w fazie testów, deweloperzy nie są zadowoleni z balansu
  • Modyfikacje nie będą zwiększały fizycznej grubości pancerza, ale pojawi się więcej modernizacji zapewniających większą ochronę
  • Błąd w wyniku którego pancerze reaktywne są zbyt efektywne przeciwko pociskom kinetycznym zostanie naprawiony w najbliższej łatce
  • Pojazdy 9 poziomu są pod stałą obserwacją, bierzemy pod uwagę również informacje od graczy, celem nadrzędnym jest zbalansowanie ich tak dobrze jak pojazdów niższego poziomu
  • Planowane jest aby niektóre niszczyciele czołgów miały lepszą depresje działa, przykładowo LAV-600 (słaba depresja działa jest związana z niepoprawnym modelem, jeżeli obecnie dalibyśmy historyczną depresje działa armata wnikałaby w kadłub)
  • Całkiem możliwe że depresja dział na boki będzie lepsza, ponieważ w niektórych przypadkach kadłub nie blokuje armaty
  • Dowódcy niebawem otrzymają więcej umiejętność (dzięki temu każdego dowódcę będzie można ukierunkować pod własny styl gry, teraz dowódcy są bardzo ogólni w swoich umiejętnościach)
  • Pojazdy 10 poziomu mogą otrzymać moduły które będzie trzeba wybadać, ale taka decyzja zależy od opinii graczy.
  • Aktualizacja w której system bazy zostanie rozbudowany nadchodzi (nie ma jeszcze konkretnego terminu wprowadzenia), w przyszłości całość zostanie poprawiona oraz rozbudowana
  • Błąd z opóźnieniem wystrzału powinien zostać wyeliminowany w aktualizacji 0.12, jednak w kilku przypadkach nadal występuje błąd.

Mamy nadzieje że spodobał Ci się pierwszy stream z deweloperami. Do zobaczenia na polu bitwy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.