Patch 0.12 w AW

Obsidian Entertainment wraz My.com z dumą prezentują aktualizacje 0.12, która to wprowadza wiele oczekiwanych poprawek i nową zawartość:

  • Status pojazdu „Zahartowany w boju”
  • Zmiana mechaniki kamuflażu
  • Rebalans niszczycieli czołgów
  • Nowy ekran wyposażenia
  • Przerobienie trybu PvE (w tym losowe punkty odradzania pojazdów oraz skoordynowane ataki botów na graczy)
  • Dzieleni się statystykami

Oprócz nowych funkcji do gry wprowadzono wiele poprawek, nie dotyczy tylko pojazdów ich statystyk.

scrx

Wprowadzono poprawki mechaniki oraz zbalansowano kilka map. Co zapewne ucieszy większość graczy umiejętności dowódców oraz załogi działają poprawnie, poprawiono modele kilku pojazdów (w tym rodziny czołgów Abrams), wyeliminowano problem z zacinającym się czasem przeładowania, poprawiono dźwięk oraz wiele więcej. Wszystko to dzięki informacji od naszej społeczności..

NOWA ZAWARTOŚĆ

Pojazdy zahartowane w boju

Aktualizacja 0.12 wprowadza do gry nowy status, tak zwany „zahartowany w boju”, przyspieszający progresję pojazdów podobnie jak to się dzieje z pojazdami premium. Status ten można nabyć za złoto. Pojazdy zahartowane w boju są o około połowę tańsze niż pojazdy premium tego samego poziomu i przynoszą następujące korzyści::

  • +25% kredytów za grę tym pojazdem
  • +25% doświadczenia załogi za grę tym pojazdem
  • +25% doświadczenia dowódcy za grę tym pojazdem
  • +10% reputacji pojazdu (w tym zablokowanej reputacji)

Aby odblokować w pojeździe status zahartowanego w boju, pojazd ten musi wpierw osiągnąć status sławy. Nowy status należy odblokować za złoto. Zahartowany w boju status jest dostępny tylko dla pojazdów od 3 poziomu włącznie.

T90MS

Progresywna utrata kamuflażu

Pilnie śledzimy opinie gracze i na ich podstawie dokonaliśmy w ramach aktualizacji 0.12 kilku znacznych zmian w systemie kamuflażu i wykrywania. Zmianom przyświecały następujące cele:

  • Utrata kamuflażu ma mieć bardziej intuicyjny charakter
  • Większa dynamika pola bitwy dzięki łatwiejszemu przemieszczaniu się oraz łatwiejszej zmianie pozycji

Aby osiągnąć powyższe cele, wprowadziliśmy tzw. „progresywną utratę kamuflażu”. Oznacza on po pierwsze zmianę systemu utraty kamuflażu (przez ruch, strzelanie itp.) z systemu binarnego (czyli funkcjonujący na zasadzie „włączony”/”wyłączony”) na bardziej dynamiczny, w którym współczynnik kamuflażu rośnie i maleje.

Dotychczas gracz tracił stałą wartość kamuflażu z powodu jazdy, kiedy tylko ruszał z miejsca. Po zatrzymaniu się pojazdu na czas postoju utrata kamuflażu była wyłączona. Nowy system działa tak, że kamuflaż maleje, kiedy jedziesz i rośnie, kiedy stoisz, w zależności od czasu i przebytej odległości. Jeśli ruszasz z miejsca tuż po strzale, tracisz szybciej kamuflaż niż gracz, który ruszy z miejsca później.

stryker

Dodatkowo utrata kamuflażu za strzelanie rośnie stopniowo i nie jest stałą wartością. Oznacza to, że pojazd, oddający kilka strzałów z rzędu podczas postoju, dalej będzie tracił kamuflaż po każdym strzale, przez co będzie łatwiejszy do wykrycia. Natomiast pojazd, zmieniający pomiędzy strzałami pozycję, będzie wykryć trudniej. Jeśli gracz po oddaniu jednego strzału nie ruszy się z miejsca, odzyska kamuflaż, ale trochę to potrwa.

Salwy z armaty automatycznej będą powodowały przy każdym strzale mniejszą utratę kamuflażu, który z czasem wróci do normy. Oznacza to, że zmniejszy się szansa na wykrycie pojazdów z armatami automatycznymi po wystrzeleniu kilku pocisków, i jednocześnie zwiększy się po wystrzeleniu całej salwy. Myślimy, że zmiany te poprawią system kamuflażu i wykrywania, który nabierze bardziej intuitywnego charakteru i zachęci do bardziej aktywnych i dynamicznych bitew. W zanadrzu mamy plany, dotyczące ulepszenia mechaniki zasięgu widzenia i podświetlania. Ponadto nadal uważnie śledzimy Wasze komentarze, odnoszące się do obecnej aktualizacji.

Nowa umiejętność klasy niszczycieli czołgów

W ramach aktualizacji 0.12 zmieniliśmy umiejętność klasy niszczycieli czołgów z pasywnej na aktywną, odnośnie bonusu z obrażeń zadanych z maksymalną dokładnością. Nowa umiejętność łączy się z nową funkcją progresywnej utraty kamuflażu, co wspomaga niszczycieli czołgów w roli snajperów na polu bitwy. Pojazdy te nie otrzymują więcej bonusu za obrażenia zadane z największą dokładności, jeśli możliwe jest to przy prawie każdym strzale.

LAV600

Niszczyciele czołgów zyskały teraz umiejętność zwaną „tłumikiem”, która redukuje utratę kamuflażu przez wszystkie strzały, o ile jest aktywowana. Gracze muszą zatrzymać się na 2 sekundy przed użyciem tej umiejętności. Po jej aktywowaniu pojawia się timer i zaczyna się odliczanie. Aby timer zniknął lub umiejętność się wyłączyła, należy oddać strzał. Jeśli gracz strzeli, timer się resetuje i musi strzelić ponownie, aby się wyłączył. Ogólnie umiejętność działa przez trzy strzały. Do tego jest aktywna tylko podczas postoju i wyłącza się, jeśli gracz rusza z miejsca. Po wyłączeniu zaczyna się cooldown wynoszący 60 sekund w zależności od liczby oddanych strzałów.

Dodatkowo usunęliśmy bonus pasywnej zdolności zadawania obrażeń przez niszczycieli czołgów przy maksymalnej dokładności i wprowadziliśmy żółty wskaźnik w celowniku, informujący o tym, czy umiejętność „tłumik” jest włączona. Aby nie zmniejszyły się osiągi niszczycieli czołgów, zwiększymy wszystkie zadawane przez nie obrażenia i będziemy bacznie obserwować dane telemetrii, aby upewnić się, czy niszczyciele czołgów zachowują się zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Szczegółowy opis zmian dotyczących zadawanych przez niszczycieli czołgów obrażeń znajdziecie poniżej.

Noworoczne dekoracje

Przez pewien okres czasu nasz garaż zmieni swój wygląd! Nasza baza również zostanie lekko przerobiona!

Nowe ustawienie udostępniania statystyk (udostępnianie profilu)

Gracze mogą teraz zdecydować, czy ich statystyki mają mieć charakter publiczny czy mogą mieć do nich wgląd tylko gracze z listy znajomych. Standardowo statystyki ustawione są jako prywatne. Aby ustawić swoje statystyki jako publiczne lub prywatne, wybierz w menu kartę „Społecznościowe”. Następnie wybierz jedną z dostępnych opcji w liście rozwijalnej „Prywatność profilu”. Aby zobaczyć statystyki innego gracza, kliknij prawym przyciskiem myszy na jego nick poza sesją i wybierz „Zobacz profil”. Jeśli gracz postanowił nie udostępniać swojego profilu, profil się nie wyświetli.

Więc oznaczeń na pojazdy

Dodano więcej oznaczeń którymi możesz przyozdobić swój pojazd.

Trzy nowe misje PvE

Dodano trzy nowe misje do trybu PvE:

Operacja Hydra – gdzieś w europie wschodniej magazyn pełen broni chemicznej znalazł się pod oblężeniem wroga. Musicie zabezpieczyć magazyn i uniemożliwić przechwycenie rakiet.

scr1

Operacja Sapphire – wróg zdobył fabrykę amunicji, próbuje również przerzucić znaleziony zapas amunicji na tyły. Zniszcz tą amunicje!scr2

Operacja Starry Night – Misja ta przeniesie Twoją grupkę najemników do małego miasteczka w którym wrogie siły terroryzują ludność cywilną. Zdobądź wioskę, zniszcz zapas paliwa wroga i uzyskaj przewagę na tym odcinku!

scr3

System starć (zmiany w PvE)

Dopracowano wszystkie mapy PvE, aby zwiększyć różnorodność i losowy charakter lokacji wyjściowych. To powinno wyeliminować sytuacje nagłej konfrontacji z pojazdami-botami.

Zmiany rozdzielczości ekranu

W 0.12 poprawiliśmy dostępne opcje rozdzielczości w Armored Warfare. Teraz gracze mogą zmienić i powiększyć do maksimum okno, jeśli AW działa w „trybie okienkowym”.

  • Nowy rozmiar okna i jego pozycja będą zapisywane pomiędzy bitwami.
  • Gracze mogą też ustawić dwie różne rozdzielczości dla trybu okienkowego i pełnoekranowego, co oznacza, że kiedy będą między nimi przełączać przy użyciu Alt+Enter, preferowane ustawienia zostaną zachowane.
  • Tryb pełnoekranowy dostępny jest na każdym monitorze.
  • Rozwiązano problem skalowania (150% i 200%) w Windows.
  • Dotychczas gracze miewali problemy z przyciskami interfejsu użytkownika.

Nowe okno wyposażenia

Dodano nowe okno inwentarza, aby ulepszyć system łupów i umożliwić graczom przechowanie wzmocnień. Dotychczas, jeśli gracz otrzymał wzmocnienie (w związku z wydarzeniem promocyjnym lub zakupem), aktywowało się ono automatycznie po zalogowaniu się w grze. Wszystkie wzmocnienia w oknie inwentarza należy aktywować poprzez podwójne kliknięcie ikony wybranego wzmocnienia.

Jeśli gracz ma kilka wzmocnień tego samego rodzaju, będą one gromadzone w oknie inwentarza, dzięki czemu można je będzie aktywować po kolei.

Po pierwszym zalogowaniu się w grze gracze prawdopodobnie znajdą wzmocnienia w swoim inwentarzu. Rozchodzi się tu o starsze wzmocnienia promocyjne, których dotychczas nie aktywowano podczas wydarzeń promocyjnych przez zalogowanie się. W ramach przyszłych aktualizacji w oknie inwentarza pojawią się nowe funkcje.

Dubbing w rodzimej wersji

Aby włączyć polski dubbing należy wybrać polską wersję gry. To samo dotyczy każdej wersji językowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.