Nowe dźwięki w WoT

Na początku roku 2016 w pierwszym patchu, który wyjdzie pojawi się nowy silnik dźwiękowy, a z nim nowe dźwięki, które zastąpią praktycznie wszystkie obecne. Mamy dla was pliki audio na których są nagrane dźwięki, które pojawią się w WoT. Same pliki audio może wam nie wystarczą żeby zrozumieć który dźwięk za co odpowiada. Nie mniej jednak parę kwestii wyjaśnienia:
 
  • Różny kaliber – różne dźwięki,
  • Różne dźwięki strzałów,
  • Rożne dźwięki w zależności od odległości,
  • Rożne dźwięki w trybie snajperskim,
  • Strzały oddawane obok,
  • Po trafionym pocisku przez przeciwnika można wywnioskować jaki pojazd oddawał strzał,
 
Plik dźwiękowy 1:
  • 0: 11 – dźwięki wyników bitew,
  • 0: 33 – dźwięki otoczenia,
  • 1: 30 – dźwięki modułów,
  • 1: 37 – dźwięki rykoszetów i modułów,
  • 2: 14 – dźwięki ponownego ładowania,
 
Plik dźwiękowy 2:
  • 0: 11 dźwięki strzałów / ponowne ładowanie
  • 2: 10 ogłuszenie

Plik dźwiękowy 1

Plik dźwiękowy 2

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

5 komentarzy

  1. kruffen pisze:

    W nowym 9.13 nie ma tych dźwięków 🙁 mam wersję SD , czy w HD też nie ma tych nowych odgłosów?.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.