Q&A

Witamy,

Poniżej zamieszczamy garść informacji o przayszłych dzialaniach deweloperów:

  • Matchmaking zostanie ulepszony oraz przerobiony. Obsidian ma kilka pomysłów jak to zrobić, szczególnie jeżeli chodzi o artylerię. Więcej szczegółów jak tylko deweloperzy zdecydują się na jeden z pomysłów.
  • Deweloperzy planują przerobić interfejs garażu oraz “ujawnić” kilka parametrów podzespołów, które obecnie nie są widoczne. Przykładowo moc każdego silnika, krzywą przyspieszenia, te przykładowe parametry będą widoczne już niebawem. Pojawi się również wskaźnik pokazujący szansę na podpalenie silnika.
  • Deweloperzy rozważają umożliwienie graczom zmiany nicków w grze, jednak nie wiadomo kiedy taka opcja pojawi się w grze.
  • Deweloperzy nieustannie pracują nad optymalizacją gry oraz map, obecnie jest to jeden z najwyższych priorytetów. Deweloperzy chcą, aby mapy wczytywały się w mgnieniu oka.
  • Deweloperzy planują rozwijać tryb PvE, a dodatkowo ulepszać to co już jest obecnie. Celem deweloperów jest stworzenie ciekawszych misji (misje będą ze sobą powiązane) , dodanie większej ilości smaczków. Poza tym przyjrzą się również poziomowi trudności “szalony”.
  • Obecnie nie ma planów wprowadzenie samouczka dla więcej niż jednego gracza. Twórcy nie planują również standardowego trybu kooperacyjnego dla 2-4 graczy z wielu powodów. Największym problemem w małych zespołach są osłabienia, przykładowo jeden z graczy jest AFK bądź ma akurat jakieś problem techniczne. Kolejnym problemem są same serwery, im więcej małych grupek graczy tym większe obciążenie dla serwerów.
  • Jedną z nowości która pojawi się w trybie PvE jest wiele celów głównych. Gracze otrzymają własne cele misji bez ukończenia których misja PvE nie zostanie pomyślnie zakończona.
  • Deweloperzy koncentrują się obecnie na poprawie interfejsu w garażu oraz w bitwie, więcej opcji zmiany interfejsu pojawi się później.
  • Problem związany z brakiem możliwości zaproszenia losowego gracza do plutonu zostanie naprawiony.
  • W przyszłości bazy będzie można rozbudować powyżej 5 poziomu. Budynki powyżej 5 poziomu będą w stanie produkować jednorazowe dopalacze (np. +50% reputacji za bitwie), system ten prawdopodobnie pojawi się wraz z systemem zdobywania łupów.
  • Deweloperzy planują dalsze poprawy systemu taranowania. Obecnie obliczanie obrażeń związanych z prędkością, kątem I wagą pojazdu nie działa poprawnie. Jednak obecnie są inne priorytety.

źródło: aw.my.com

silelis

Pasjonata zabytkowych aut, nowoczesnych technologi, kosmosu i dinozaurów. Elektronik, programista hobbysta.

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments