– gracze podzielili się fotografiami amerykańskiego czołgu ciężkiego M6A2E1, za co deweloperzy podziękowali i powiedzieli, że takowe już mają,
– Q: „Kiedy czołg T95E2 zostanie przerobiony do HD? Czy zostanie zwiększony pancerz wieży?”, A: „Bez komentarza”,
– Q: „Czy do gry pasuje automatyczne działo ARES kal. 75 mm? I czy jest szansa zobaczyć z nim czołg lekki?”, A: „Devsi nic nie mogą powiedzieć”,
– czołg T92 Light Tank być może pojawi się w grze jako czołg premium,
– według graczy, w trakcie usuwania mapy Prowincja, Storm oświadczył, że zostaje zlikwidowana ze względu na straszne niezrebalansowanie. Dziś odpowiedział: „Nic o balansie mapy nie mówiłem. Nie wymyślajcie. Dziękuję”,
– prawdziwa przyczyna usunięcia mapy „Prowincja” – zła rozgrywka dla początkujących,
– Prowincja nie wróci do gry,
– devsi zgodzili się z opinią graczy na temat mapy „Prowincja”. Według graczy, rozgrywka na mapie przekształciła się do kampienia i „siedzenia w dwóch kątach” mapy i czas trwania bitwy był dwa razy dłuższy, aniżeli na innych mapach,
– według statystyk, mapa „Mittengard” wypada bardzo źle,
– gracze poprosili Storma, żeby osobiście zagrał na mapie „Mittengard” francuskim niszczycielem czołgów FCM 36 PaK 40 i opowiedział o swoich wrażeniach, na co odpowiedział: „Ja nie jestem początkującym graczem. To niereprezentatywne”,
– wcześniej, deweloperzy wspomnieli o 4 sposobach rozwiązania problemu artylerii. Jeden jest znany, jest nim zmniejszenie jednorazowego DMGa zadawanego przez artylerie i zwiększenie celności. Jeżeli chodzi o inne możliwości, devsi nie mają zamiaru się nimi dzielić,
– mamy już 4 test i nadal jest jakiś błąd na mini-mapie – póki co trwają prace nad poważniejszymi problemami. Ten stosunkowo „niewielki” błąd najprawdopodobniej do tego spisu nie trafił,
– gracze uważają, że ich skargi / życzenia, czy wnioski są nic nie warte – devsi twierdzą inaczej i proszą wierzyć im na słowo.
Subscribe
Login
0 komentarzy
Newest