Zapowiedź patcha v0.95

maxresdefaultW dniu dzisiejszym na stronie aw.my.com pojawiła się informacja dotycząca nowego patch’a. Dla ścisłości jest to dopiero zapowiedź przyszłej akcji i nie podano żadnych szczegółów dotyczących daty implementacji nowego kodu. Podkreślono również, że jest to typowo techniczna poprawka, po której nie należy oczekiwać nowych funkcjonalności.

Ilość zmian jakie nastąpią oraz fakt, iż poprzedni update odbył się zaledwie 8 dni temu, wskazuje na fakt, że deweloperzy AW definitywnie nie próżnują.

LISTA ZMIAN W WERSJI 0.95

Zmiany progresu – PvP

Bazując na feedbacku Graczy i naszych wewnętrznych danych, wprowadziliśmy kilka ulepszeń ogólnego postępu prędkości w Armored Warfare. Zmiany te mają większe znaczenie dla wyższych poziomów, ale wzrost reputacji dotyczy wszystkich tierów w grze. Jedną z najważniejszych zmian jest zwiększenie wartości podstawowej reputacji za udział w sesjach PvE. To powinno w znacznym stopniu zwiększyć wynagrodzenie za gorsze wyniki na sesjach i zmniejszyć (ciągle jeszcze wyraźne) za sesje, za które gracz otrzymał już spore wynagrodzenie.

  • Zwiększono podstawową reputację za udział w sesjach PvP z 90 na 135
  • Zmniejszono koszta podstawowej amunicji dla 5 poziomu o 20%
  • Zmniejszono koszta podstawowej amunicji dla 6 poziomu o 30%
  • Zmniejszono mnożnik kosztów ulepszonej amunicji dla 6 poziomu o około dodatkowe 8%.
  • Zmniejszono koszta podstawowej amunicji dla 7 poziomu o 25%
  • Zmniejszono mnożnik kosztów ulepszonej amunicji dla 7 poziomu o około dodatkowe 12%.
  • Zmniejszono koszta podstawowej amunicji dla 8 poziomu o 40%
  • Zmniejszono mnożnik kosztów ulepszonej amunicji dla 8 poziomu o około dodatkowe 14%.
  • Zmniejszono koszta naprawy dla 5 poziomu z 16000 na 12800
  • Zmniejszono koszta naprawy dla 6 poziomu z 28000 na 19600
  • Zmniejszono koszta naprawy dla 7 poziomu z 44000 na 26400
  • Zmniejszono koszta naprawy dla 8 poziomu z 60000 na 36000

Zmiany progresu – PvE

Jako że PvE nie zyskuje na zmianach kosztów naprawy i amunicji, dodaliśmy PvE znaczne ogólne wzmocnienie w celu zwiększenia zarabianych kredytów. Zwiększyliśmy także ilość zdobywanej globalnej reputacji w PvE.

  • Zwiększono ilość zdobywanej we wszystkich PvE reputacji o 20%
  • Zwiększono ilość zdobywanych w PvE kredytów na wszystkich poziomach o 35%

Pojazdy premium

Aby podnieść ogólną wartość naszych pojazdów premium, dodaliśmy kilka nowych bonusów.

  • Gra pojazdami premium zwiększa teraz ilość zdobywanej reputacji o 20%.
  • Gra pojazdami premium zwiększa teraz ilość zdobywanego przez załogę doświadczenia o 20%.
  • Gra pojazdami premium zwiększa teraz ilość zdobywanego przez dowódcę doświadczenia o 20%.

Naprawiono błędy w mapie PvP:

  • Wieczna Zmarzlina – Naprawiono roślinność
  • Reaktor – Poprawiono teren i kolizję w pobliżu J1, aby zapobiec ślepemu zaułkowi. Ustawiono rodzaj linii brzegowej w odpowiedniej kategorii, teraz gracze nie będą zwalniali podczas jazdy wzdłuż brzegu.
  • Martwa Rzeka – Naprawiono błąd w misji, powodujący zderzenie z dzwonnicą.

Naprawiono błędy w mapie PvE:

  • Ghosthunter – Naprawiono błędy dotyczące dwóch pierwszych punktów podboju
  • Kamizelka Ratunkowa – Przeciwnicy muszą czekać, aż minie końcowe odliczenie timera, zanim zaatakują pierwszy cel.
  • Gwiaździsta Noc – Naprawiono błąd w scenariuszu głównych celów, występujący podczas ładowania serwera.
  • Harbinger – Naprawiono zachowanie botów, które teraz mogą strzelać przez zniszczalne obiekty.
  • Hydra – Zredukowano początkową liczebność wroga i rozstawiono posiłki.
  • Skorpion – Poprawiono błąd, przez który nie zawsze wyświetlały się cele poboczne.
  • Kawaleria – Poprawiono błąd z oświetleniem, przez który na mapie pokazywała się aureola.
  • Szafir – Poprawiono obiekty z brakującymi teksturami.

Specjalne ulepszenia pojazdów

M60, M60A2, T-90

  • Ulepszono wartości zawieszania pojazdu, aby zredukować „huśtanie”.

XM8

  • Naprawiono błąd z granatami dymnymi

Taifun

Aby lepiej odzwierciedlić niski profil Taifuna i skompensować jego bezwieżową konstrukcję, dodaliśmy do niego znaczny bonus współczynnika kamuflażu. Uważamy, że pomoże mu to spełniać swoją wyjątkową rolę i nie uczyni go zbyt mocnym.

  • Zwiększono współczynnik kamuflażu z 0,25 na 0,325.

RDF-LT

Dopracowaliśmy balans RDF-LT i stwierdziliśmy, że jest trochę za niski w porównaniu z pozostałymi czołgami lekkimi na tym samym poziomie. Aby podkreślić jego rolę, zwiększyliśmy i tak już bardzo dobrą szybkostrzelność RDF-LT, nieznacznie obniżaliśmy obrażenia na pocisk i polepszyliśmy jego penetrację, aby łatwiej mógł powodować uszkodzenia słabych punktów czołgów podstawowych na tym samym poziomie.

  • Szybkostrzelność zwiększona o 30%.
  • Obrażenia na pocisk zwiększone o 15%.
  • Penetracja wszystkich pocisków zwiększona o 7.5%.

Naprawione błędy w rozgrywce

  • Automatyczna naprawa – Naprawiono błąd, który występował, kiedy gracze próbowali włączyć automatyczną naprawę po zniszczeniu pojazdu, wskutek czego w pojazd nie można było więcej grać.
  • Zniszczenia – Naprawiono błąd, który występował, kiedy dochodziło do zniszczenia gracza i jego zabójcy.
  • Konto premium – Naprawiono nieprawidłowe ustawienia, przez które użytkownicy z Pakietem Założyciela otrzymywali mniej czasu premium niż powinni.
  • Obrażenia przez staranowanie – Zmniejszono podstawowe obrażenia przez staranowanie dla wszystkich pojazdów o około 40% oraz poprawiono mnożnik masy z 2 na 1.5, zmniejszający nadmierne obrażenia, jakie mogły zadać cięższe pojazdy.
  • Baza – Naprawiono błąd, przez który budynki akademii i koszary nie dawały bonusów po porażce graczy w PvP.
  • Pojazdy – Skorygowano błąd, przez który pojazdy nie mogły zostać odsprzedane przez gracza.
  • Naklejki – Naprawiono błąd związany z rozmieszczeniem naklejek na różnych pojazdach.
  • Ekran serwisu – Dodano etykietki narzędzi, które pomagają graczom zrozumieć, w jaki sposób mogą odblokować specjalne ulepszenia.
  • Dodano opcję, pokazującą najlepszą dostępną amunicję na wybranego pojazdu. Opcja ta powinna ułatwić wybór pasującej amunicji.
  • Celownik działonowego – Skorygowano błąd, przez który zepsuty celownik działonowego nabierał więcej dokładności zamiast ją tracić.aw.my.com

silelis

Pasjonata zabytkowych aut, nowoczesnych technologi, kosmosu i dinozaurów. Elektronik, programista hobbysta.

6 komentarzy

  1. Anonim pisze:

    naprawcie bleby ,nie moge sprzedac pojazdu zawiesza mi sie gra , musze resetowac komputer

  2. Herianm pisze:

    Poprawcie tekst odnośnie dmg zadawanego przez rdf/lt

  3. Robert6698 pisze:

    Tylko jest jedno pytanie czy naprawią błąd wyświetlania pojazdu C1 Ariete w garażu bo aktualnie wygląda dość dziwnie( tekstura kadłuba uległa kolizji i wylądowała w teksturze wieży, oraz doszło do przesunięcia zawieszenia i kawałek go ucięło) i kiedy dodadzą pojazdy 9 i 10 poziomu.

    • Zurugula pisze:

      Pojazdy 9 i 10 poziomu są w planach, część z nich ma już modele, ale minie jeszcze trochę czasu, aż się pokażą. Dokładnej daty premiery póki co brak.
      Co do Ariety – u mnie wyświetla się poprawnie, ale za to w grze stała się jednym wielkim weakspotem 😀 Problem zapewne leży gdzieś po Twojej stronie, spróbuj w kliencie obok „graj” kliknąć na strzałeczkę w dół i wybrać „sprawdź i napraw pliki zainstalowanego klienta gry”. Sprawdź też, czy masz aktualne sterowniki 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.