Jakie zmiany w patchu 10.0? Przekonaj się sam!
Test mechaniki gry
Czołgiści!
Z dniem dzisiejszym ruszył serwer testowy World of Tanks, gdzie sprawdzimy nową mechanikę przeznaczoną póki co tylko dla serwera testowego.
Zwróćcie uwagę: serwer testowy jest niestabilny, w związku z tym klient może się krzaczyć i może dziać się wiele dziwnych, nadzwyczajnych rzeczy.
Lista zmian:
Główne zmiany:
– w silniku gry World of Tanks dokonano wielu ulepszeń i zmian,
– dodano nowy tryb „Bitwa do ostatniego”, a wraz z nim nowe mapy „Berlin” i „Paryż”,
– dla początkujących, w pierwszych bitwach jako przeciwników dodano boty,
– zmieniono zasady „podświetlania” czołgów: wcześniej widoczność / renderowanie było po kwadracie 1000x1000m w centrum którego znajdował się czołg gracza, teraz kwadrat zostaje zastąpiony okręgiem o promieniu 564m,
– zmieniono interfejs zakupu i założenia kamuflażu, napisów i emblematów,
– napisy i emblematy dają dodatkowe bonusy do parametrów członków załogi,
Czołgi:
W celach testowych, dla uczestników supertestu dodano następujące czołgi:
– niemiecki czołg średni VIII poziomu Panzer 58,
– francuski czołg ciężki VIII poziomu AMX M4 mle. 49,
– brytyjski czołg ciężki X poziomu Chieftain Mk. 6,
– brytyjski czołg średni VIII poziomu Chieftain/T95,
– radziecki niszczyciel czołgów VIII poziomu KV-4 KTTS,
– radziecki czołg średni VIII poziomu T-44-100,
– niemiecki czołg ciężki VII poziomu VK 45.03,
– niemiecki czołg średni V poziomu Turan III prototype,
– niemiecki czołg lekki III poziomu 43 M. Toldi III,
Do jakości HD przerobiono 28 czołgów:
KV-220 (nazwa zmieniona na KV-220-2), KV-1, 212A, IS-8 (nazwa zmieniona na T-10).
Marder 38t, Sturmpanzer I Bison, G.Pz.Mk.VI (e), Pz.Kpfw.38(t), Wespe, VK 20.01 (D), Pz.Kpfw. II, Grille, Pz.Kpfw. II Ausf. J, Tiger II, Pz.Kpfw. S35 739 (f), 8,8 cm Pak 43 Jagdtiger, Jagdpanther II.
T2 Medium Tank, M2 Мedium tank, M3 Stuart, M7, T34.
AMX 12t, AMX AC mle. 46.
Vickers Medium Mk.III, Matilda, Loyd Gun Carriage, Covenanter.
Dokonano zmian w gałęziach amerykańskich artylerii i niszczycieli:
– niszczyciel czołgów III poziomu T82 przeniesiony i zrebalansowany do klasy artylerii na IV poziom. W miejsce T82 pojawi się T56 GMC jako nowy niszczyciel III poziomu,
– niszczyciel czołgów II poziomu T18 przeniesiony i zrebalansowany do klasy artylerii na III poziom. W miejsce T18 pojawi się T3 HMC jako nowy niszczyciel II poziomu,
– artyleria II poziomu T57 zostaje zastąpiona za T1 HMC,
– brytyjski czołg średni X poziomu FV4202 zostaje zastąpiony nowym czołgiem Centurion Action X. Przy czym FV4202 zostaje uznany jako czołg premium VIII poziomu z pełnym zrebalansowaniem,
– „topowa” (druga) wieża brytyjskiego czołgu ciężkiego Caernarvon zostanie zastąpiona wieżą czołgu Centurion Action X,
– „stockowa” (pierwsza) wieża brytyjskiego czołgu ciężkiego Conqueror zostanie zastąpiona wieżą czołgu Centurion Action X,
– skorygowano nieco klanowe, pustynne i letnie kamuflaże.
Zrebalansowano parametry niektórych czołgów:
Covenanter:
- zmniejszono szansę zapłonu silnika Meadows D.A.V. O.C. z 40 na 20%,
- kąty w górnej plycie kadluba niszczarki FV4005 i FV4004 (opracowanych na bazie czolgu Centurion) zmniejszono do 57°,
Lowe:
- zwiększono opancerzenie jarzma działa.
Maus:
- zwiększono opancerzenie niektórych elementów jarzma działa.
T23E3:
- zwiększono penetrację dla pocisków standardowych i premium z 128 do 177 oraz z 149 do 190mm,
8,8 cm Pak 43 Jagdtiger:
- zwiększono maksymalną prędkość pojazdu z 28 do 38 km/h,
Jagdpanther, Ferdinand, Jagdpanther II:
- zwiększono prędkość pocisków do dział 10,5 cm Pak L/52 z 805/1006/805 m/s dо 950/1188/950 m/s.
- Teraz prędkości pocisków dla dział 10,5 cm Kw.K. L/52 oraz 10,5 cm Pak L/52 są sobie równe.
E 50 Ausf. M:
- zwiększono prędkość pocisków dla działa 10,5 cm Kw.K. L/52 Ausf. K z 1478/1173/1173 m/s dо 1500/1200/1200 m/s.
- Teraz prędkości pocisków dla dział 10,5 cm Kw.K. L/52 Ausf. B oraz 10,5 cm Kw.K. L/52 Ausf. K są sobie równe.
КV-220:
- zwiększono moc silnika z 650 do 850 KM,
- zmniejszono opory dla gruntu,
- opancerzenie górnej plyty pancerza zwiekszono ze 100 do 120mm
Т-54 first prototype:
- zmniejszono rozrzut działa 100 mm D10T-K z 0.38 do 0.36m,
- zmniejszono czas przeładowania działa 100 mm D10T-K z 8.1 do 8.0s,
- zmniejszono czas celowania dla działa 100 mm D10T-K z 2.6 do 2.4s.
Zmiany graficzne i efekty:
– z randomu usunięto Południowe Wybrzeże,
– z klienta usunięto mapy „Ukryta Wioska” i „Prowincja”,
– na wielu mapach dodano sporo nowych efektów specjalnych,
– naprawiono modele wizualne,
– poprawiono wydajność klienta gry dla niektórych ustawień,
– poprawiono nieco szybkość ładowania map i klienta,
– zrobiono kilka ulepszeń w nowym mechanizmie wyświetlania cieni w celu poprawy grafiki,
– poprawiono wydajność niektórych efektów specjalnych,
Inne zmiany
– dodano nowy interfejs, a w nim szczegółowe informacje na temat klanu – tzw. Karta Klanu,
– dodano powiadomienia głosowe dla plutonów dynamicznych,
– kilka drobnych poprawek w interfejsie
„unsynchronization of components related to vehicles”
wyskakuje mi błąd „unsynchronization of components related to vehicles”
wyskakuje mi błąd „unsynchronization of components related to vehicles”, wiecie jak temu zaradzić?
A wiadomo mniej więcej kiedy ma wejść?
Jak dobrze pójdzie, to jeszcze w tym miesiącu
a wiadomo już kiedy mniej więcej ma wejść?