Zmiany w systemie progresji
Jakiś czas temu gracze zgłaszali, iż system progresji, czyli naliczania reputacji, wynagrodzenia, itp (z tytułu przeprowadzanych bitew) wymaga gruntownych zamian. W szczególności gracze zwracali uwagę, iż „ekspienie” kolejnych pojazdów jest bardzo mozolne.
Przez długi czas developer nic z tym nie robił (zapewne miał nadzieję, iż skłoni tym większą ilość graczy do zakupu premkonta), ale w dniu dzisiejszym ogłoszono, iż system progresji ulegnie zmianie.
Poniżej załączam listę wszystkich zmian jakie zostaną zaimplementowane (źródło: aw.my.com):
ZMIANY W TRYBIE PVP
- Zwiększono bazową ilość reputacji z 90 do 135 za mecz PvP
- Zmniejszono koszty amunicji dla poziomu 5 o 20%
- Zmniejszono koszty amunicji dla poziomu 6 o 30%
- Zmniejszono koszty zmodernizowanej amunicji do pojazdów 6 poziomu o około 8%
- Zmniejszono koszty podstawowej amunicji dla poziomu 7 o 25%
- Zmniejszono koszty zmodernizowanej amunicji do pojazdów 7 poziomu o około 12%
- Zmniejszono koszty amunicji dla poziomu 8 o 40%
- Zmniejszono koszty zmodernizowanej amunicji do pojazdów 8 poziomu o około 14%
- Koszty naprawy pojazdów poziomu 5 spadły 16000 do 12800
- Koszty naprawy pojazdów poziomu 6 spadły 28000 do 19600
- Koszty naprawy pojazdów poziomu 7 spadły 44000 do 26400
- Koszty naprawy pojazdów poziomu 8 spadły 60000 do 36000
ZMIANY W TRYBIE PVE
- Reputacja zdobywana w każdej bitwie wzrosła o 20%
- Kredyty zdobywane w każdej bitwie wzrosły o 35%
ZMIANY W POJAZDACH PREMIUM
- Reputacja zdobywana na pojazdach premium wzrosła o 20%
- Załoga zdobywa teraz doświadczenie o 20% szybciej
- Dowódca zdobywa teraz doświadczenie o 20% szybciej