Wyjaśnienie nowego systemu renderowania.

Wyjaśnienie nowego systemu renderowania.
Stary system jest prezentowany jako kwadrat. Możemy tam zobaczyć, że skrajnym punktem (1) była odległość blisko 707 metrów, przy czym jeśli czołg znajdował się do Was prostopadle (2) – to skrajnym punktem była odległość 500 metrów. Nowy system (krąg scalony z kwadratem dla pokazania różnicy) przedstawia minusy jak i plusy. Czołg wroga, czy sojusznika będzie widoczny w granicach 564 metrów i jak widać na przedstawionym rysunku, jeśli nałożyć na niego stary system, możemy zobaczyć zielone strefy – czyli przyrost widzianej strefy o 64 metry, jak i spadek widzialności w czerwonych strefach o 143 metry w skrajnym punkcie. W rzeczywistości, na niektórych mapach powymiata to istniejące strefy przestrzału, które były możliwe na niektórych sektorach pod kątem 45 stopni (4) od miejsca Waszej lokalizacji, ponieważ będzie skracała się odległość widoczności w sektorze 90 st (3) kosztem wzrostu dystansu o 64 metry.

BIaVPq91a6w

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

4 komentarze

  1. Anomalia pisze:

    Powinno zmniejszyć obciążenie serwerów przy obliczaniu spota.

  2. Mariusz pisze:

    Czy będzie to miało wpływ na wydajność?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.