Supertest – Patchonty 10.00

No i jednak będzie Patch 10.00

– wersja w trybie  deathmatch została wprowadzona ( za darmo dla wszystkich),
– nowi gracze  będą grać z botami w  kilku pierwszych bitwach,
– zasięg renderowania został zmieniony z kwadratu 1000 × 1000 m na okrąg o promieniu 564 metrów,

Czołgi dla supertesterów
– supertesterzy dostali  następujące pojazdy: Panzer 58, AMX M4 Mle 49, Chieftain Mk.6, Chieftain/T95 Hybryda, KV-4 KTTS, T-44-100, VK 45.03, Turán III Prototyp, Toldi III,
– dodano czołg Škoda T 40 do sklepu premium,
– przerobiono do  HD 28 następujących  pojazdów: KV-220 (nazwa zmieniona na KV-220-2), KV-1, 212A, IS-8 (zmieniony na Т-10), Marder 38T, Stpz I Bison, G.Pz.Mk.VI (e), Pz 38 (t) n.A., Wespe, VK 20.01 (D), Pz II, Grille, Pz II Ausf. J, Tiger II, Pz S35 739 (f), 8.8 cm Pak 43 Jagdtiger, Jagdpanther II, T2 MT, M2 MT, M3 Stuart, M7 MT, T34, AMX 12t, AMX AC 46, Vickers Medium Mk.III, Matilda, Loyd Gun Carriage i Covenanter
– T82 jest artylerią IV tieru, a  trzecim tierem TD zostaje T56,
– T18 jest artylerią III tieru, a  jego miejsce zajmuje T3 HMC,
– artyleria II tieru T57  zamieniona na T1 HMC,
– FV4202  zostaje zamieniony na  Centurion Action Xa FV 4202 będzie czołgiem premium,

 

Zmiany w pojazdach:
– Covenanter: szansa na zapalenie się silnika Meadows DAV zmniejszona z 40 do 20%,
– Zmniejszono do 57 stopni kąt nachylenia przedniej płyty FV4005 i FV4004,
– Jarzmo Mausa dostało buffa ( zostało pogrubione),
– T23E3: penetracja pocisków AP/APCR zwiększono z 127/177 do 149/190 mm,
– Prędkość maksymalna Jagdtiger 8.8 cm została  zwiększona z 28 do 38 km/h,
– Zwiększono prędkość wylotową pocisków z  dział  niemieckich 105 mm TD,
– E-50M  obydwa pociski działa 105mm  działa lecą z tą samą prędkością
– KV-220-2 – moc silnika zwiększona z 650 do 850 km, przednia górna płyta pogrubiona z 100 mm do 120 mm,
– T-54 mod. 1945: D-10TK  celność zwiększona z 0,38 do 0,36; czas przeładowania zmniejszono z 8,1 do 8 s; czas celowania spadł z 2,6 do 2,4,

Mapy:
– usunięto mapę Południowe Wybrzeże,
– całkowicie usunięto z klienta gry mapy Prowincja i Ukryta Wioska,
– w trybie Deathmatch dodano mapy Berlin i Paryż,
– poprawiono modele kolizyjne niektórych elementów otoczenia,
– Na wielu mapach dodano „efekty specjalne”,

Silnik gry:
– silnik gry został  zaktualizowany, umożliwiając tym samym wprowadzenie niektórych nowości w przyszłości,
– zoptymalizowano klienta gry dla niektórych konfiguracji,
– zmniejszył się czas ładowania map,
– naprawiono kilka problemów z nowym systemem cieni,

Inne zmiany:

– do mechanizmu dynamicznych plutonów dodano dźwiękowe powiadomienia ( o których pisaliśmy tutaj)
– inskrypcje i flagi od teraz dają bonus do umiejętności załogi,
– naprawiono drobne problemy z interfejsem,

Część z nowych możliwości jakie daje nam garaż nie pojawi się w przyszłym patchu jak to potwierdził Storm w wywiadzie ( o którym pisaliśmy tutaj), ale to jest WG i wszystko może się zmienić.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.