Odpowiedzi deweloperów – Q&A
Odpowiedzi deweloperów WoT. O E-25, nowym trybie dla 10, kompanii, zamianie wafla i wiele więcej.
- część odpowiedzi była już TUTAJ
– zbieramy informacje i rysunki na temat azjatyckich artylerii,
– cichaczem zamieniamy silnik BigWorld na swój własny. Całkiem nieźle wzrosła wydajność. Za jakiś czas, kliencka część silnika zostanie napisana od nowa i z BigWorld tak naprawdę nic już nie zostanie,
– wprowadzimy zmiany w balansie: są problemy z nierównymi losowaniami, czyli np. 4 „dziesiątki” w jednym zespole, a w drugim 2,
– są problemy z niektórymi mapami i aktualnie pracujemy nad ich rozwiązaniem,
– włoska gałąź nabiera kolorytu, jednak zainteresowanie nie jest zbyt duże,
– Nasz zespół historyków i archiwum funkcjonuje bardzo dobrze, znajdujemy takie czołgi o których nawet sami nie słyszeliśmy,
– Amfibie – czyli pływające czołgi. Będzie to tylko dodatek, który nie wniesie wielu zmian i być może w przyszłości się nimi zajmiemy,
– planuje się całkowicie przerobić załogi. Planuje się wprowadzenie podobnej załogi jak w WoWs, czyli jednolitej + pełna zmiana umiejętności załogi. Póki co opracowujemy projekt,
– planujemy poprawić bitwy historyczne, za nim wypuścimy je na prawdziwy serwer. Dodatkowo planuje się dodać w nich element PvE,
– dopracujemy interfejs czatu,
– dosyć szybko zostanie zrealizowany bonus za „tankowanie”,
– planujemy zamknąć: „Bitwy kompanii czołgów”,
– nowoczesne czołgi nie znajdą swojego miejsca na zwykłych randomach,
– nie wykluczamy opcji dodania czołgów powyżej 10 poziomu,
– trwają prace nad wszystkimi problemami,
– wiemy, że niektóre mody dają graczom przewagę. Zaczynamy aktywną walkę z nimi.
Z Linii Stalina, Siergiej Burkatovsky (SerB):
– planowaliśmy dodanie artylerii premium, jednak pomysł został odłożony na bok. Być może zrobimy na nią jakąś misję lub maraton…
Stenogram wywiadu z SerBem na WG FM:
– mamy kilka projektów, które nie zostały ogłoszone, a nad którymi wciąż pracujemy,
– okręty są w pełni gotowe do wydania. Czołgi w tym samym czasie wyszły na „surowo”, ponieważ skończyły się fundusze,
– do czołgów wnoszę ok 20%,
– WoT będzie na PlayStation,
– Master of Orion ma być tak samo dobre jak jego stary odpowiednik,
– E 25 to po prostu niewypał i wielki błąd! Błędem był fakt, że zaczęliśmy go od tak rozdawać. Dobrze, że go usunęliśmy ze sklepu premium, lecz to, że go teraz rozdają – to wielka pomyłka niektórych ludzi,
– zamiennik Waffentragera jest już gotowy – Geschutzwagen Panther Grille 15,
– jesteśmy w trakcie przygotowywania nowego trybu dla 10-tek. Jeden z wariantów bierze pod uwagę obecność czołgów 12 poziomu. Czołgi te jednak nie będą możliwe do kupienia czy zbadania. 10tki zawsze będą na topie, jeżeli chodzi o random,
– czas na urlop.
Świeże odpowiedzi Storma:
– aktualne testy wykazują, że serwery powinny uciągnąć nową fizykę,
– patch u Nas wychodzi średnio raz na 1.5 miesiąca. Być może będą wychodziły szybciej,
– na Objecta 140 HD będzie trzeba trochę poczekać,
– po pierwszych porównawczych testach fizyki wywnioskowaliśmy, że dynamika jest wyraźnie lepsza,
– będziemy rozważali zmniejszenie liczby artylerii, do 2-3 sztuk na zespół,
– będzie możliwość przewrócenia leżących czołgów na boku z powrotem na gąsienice,
– wsparcie DX 11/12 w przyszłym roku,
– pozytywnych opinii na temat nowej fizyki jest 2x więcej niż negatywnych,
– nie da się wyeliminować problemu utknięć czołgów na elementach otoczenia do zera. Jednak nowa fizyka znacznie zmniejszyła ten procent,
– ilość nowych, dostępnych miejsc na mapach jest zatrważająca – niestety wpływa to negatywnie na balans,
– jest 30 sekund czasu na odwrócenie czołgu z powrotem na gąsienice,
– zawroty policyjne (U) są niemożliwe do wykonania dla szybkich artylerii i niszczycieli,
– prawdopodobnie „kołysanie” kadłubem zostanie wyłączone (w nowej fizyce),
– pierwszy test fizyki w lutym nie sprostał oczekiwaniom graczy. Przerobiliśmy go i oto jego nowa wersja,
– wsparcie wielu rdzeni – dopiero w zalążku,
– jaki widzicie średni czas trwania bitwy? – obecnie jest on zadowalający,
– jakie wnioski z najnowszego badania „Historyzm i realizm przeciw rozgrywce?” – wnioski są tylko jedne. Dla graczy bardziej liczy się rozgrywka niż historyczność,
– penetracja dział nie jest w całości historyczna. Tak w zasadzie staramy się je robić bliskie historycznym danym, jednak jest sporo dział, gdzie z powodu balansu dane zostały zmienione,
– poważnie zmieniacie silnik klienta do końca roku? My już ponad połowę silnika zmieniliśmy do patcha 9.9,
– do końca roku silnik BigWorld tak w zasadzie przestanie istnieć