Test nowej fizyki ruchu 2.0 na NA i RU

banner (97)

Od dziś na serwerze RU i od jutra na NA rozpoczną się ogólnodostępne testy nowej fizyki ruchu.

Na forum NA administratorzy zamieścili taką oto informację:

„Czołgiści !

Począwszy od dnia jutrzejszego rozpocznie się ogólnodostępny test fizyki ruchu w World of Tanks „

Czego należy się spodziewać na teście:

  • Pracy nad zawieszeniem czołgu

– Zawieszenie pozwoli przejechać po drobnych nierównościach terenu bez wytracania prędkości  (doły, tory,  krawężniki),
– Testowane będą sytuacje, w których pojazd może utknąć na drobnych nierównościach terenu do 60 cm wysokości (
zniszczone budynki, skały, sterty gruzu). Ponadto, pojazdy nie stracą prędkości podczas zjazdu po zboczach.
– Jeśli pojazd osiągnie wystarczającą prędkość, to może przeskoczyć rowy, koleiny itp.
Dodano tymczasową zmianę depresji działa w momencie nagłego zatrzymania się i rozpoczęcia jazdy. Ta zmiana jest eksperymentalna. Zmiana depresji działa  jest spowodowana lekkim przechyleniem się kadłuba pojazdu, angażując zawieszenie w chwili ruszenia  lub hamowania.

  • Poprawki do pojazdów i sterowność w ruchu

– Zwiększenie wytracania prędkości w momencie wyłączenia biegu,
–  Skręt pojazdem będzie „gładszy”,
– Lepsza kontrola nad promieniem skrętu. Aby kontrolować promień skrętu, naciśnij lub zwolnij przycisk „W”, przytrzymując przycisk kierunku („A” lub „D” odpowiednio przy skręcie w lewo lub prawo). W tym samym czasie, gdy zwolnisz przycisk „W”, pojazd gwałtownie zmniejszy  promień skrętu, bez znacznej utraty prędkości i będzie można kontynuować obrót przytrzymując „W” ponownie. Można je skutecznie stosować do objeżdżania czołgów ciężkich przeciwnika.

  • Nowe manewry pojazdów za pomocą hamulca ręcznego

Po osiągnięciu żądanej prędkości, zwrot z użyciem hamulca ręcznego spowoduje gwałtowną zmianą trajektorii ruchu („policyjny skręt”). Aby to wykonać należy zablokować jedną z gąsienic. Aby to zainicjować należy przytrzymać W + A (dla skrętu w lewo) lub W + D (dla skrętu w prawo), a następnie naciśnij klawisz spacji.

  • Interakcja pojazdu podczas kolizji

Nowa fizyka doda możliwość przewrócenia pojazdu wroga po zderzeniu, jeżeli jego kadłub jest podniesiony lub obniżony lub pojazd stoi na zboczu skierowany w dół. Na tego typu kolizje będzie wpływać szereg dodatkowych czynników takich jak  różnica ciężarów pojazdów, moc silnika pojazdu, kąt natarcia, przyczepność itp.

Przewrócony pojazd zostanie zniszczony po 30 s,  jeżeli  leży na boku lub dachu, można łatwo go obrócić ponownie za pomocą innego pojazdu.

  • Interakcje z podłożem

– Dodano efekt graficzny poślizgu,

– Zmieniono zachowanie pojazdów pod względem ich wagi.

Kwestia czasu kiedy pojawi się na serwerze EU

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.