Odcinek 5: Poprawianie balansu linii frontu

Prosto z portalu WoT 😉


Piąty odcinek Linii frontu 2019 rozpocznie się 17 czerwca o 07:00 CEST i potrwa do 24 czerwca o 04:00 CEST (UTC+2). To Wasza kolejna szansa na przeżycie epickich bitew 30 na 30, wygranie wielu nagród i dołączenie do wyścigu o zabójcze  czołgi-nagrody!

Mamy także wieści dotyczące następnego odcinka Linii frontu. Szósty odcinek potrwa od 15 lipca o 07:00 CEST do 22 lipca o 07:00 CEST (UTC+2).

Zasady Linii frontu

Nowy odcinek Linii frontu to świetna okazja, by zdobyć materiały eksploatacyjne, złoto, obligacje, kredyty i inne nagrody, w tym wyjątkowe pojazdy-nagrody! Zaczynając od tego odcinka, najlepsi i najzręczniejsi wojownicy Linii frontu będą mogli zdobyć Emila 1951, szwedzki czołg ciężki premium VIII poziomu z automatycznym mechanizmem ładowania. Pojawi się też szereg ważnych zmian, które mają na celu sprawić, by Wasze bitwy były bardziej dynamiczne.  Czytajcie dalej, by dowiedzieć się więcej!

Balansowanie miejsc na rezerwy bojowe

Nasze statystyki i Wasze opinie pokazują, że czołgi lekkie nadal dobrze się czują w Linii frontu. Są bardzo efektywne i mogą z łatwością osiągać główne cele, pozostawiając inne pojazdy w tyle.

Aby wyrównać szanse pomiędzy różnymi klasami czołgów, postanowiliśmy zmienić liczbę miejsc na rezerwy bojowe dostępne dla każdej klasy. Nowe przydziały są następujące:

Ta zmiana da tak ważne wsparcie czołgom ciężkim, które potrzebują więcej czasu na dotarcie do epicentrum bitwy, i które są bardziej zagrożone na większych mapach.  Jednocześnie czołgi lekkie powinny nadal być w stanie wypełniać swoją rolę na polu bitwy.

Przegląd pola z bunkrów

Bunkry zyskały możliwość wykrywania atakujących i przekazywania tych informacji sojusznikom. Ich mechanika wykrywania będzie działać dokładnie tak samo, jak dla każdego innego pojazdu w grze. Wszystkie standardowe wskaźniki widoczności i maskowania tutaj też będą działać. Na przykład, jeśli strzelicie do bunkra, przeciwnikowi może być łatwiej Was wykryć, a jeśli Wasza załoga ma umiejętności maskowania, Wasze wykrycie przez bunkier będzie utrudnione.

UWAGA: Maksymalny zasięg wykrywania dla bunkrów będzie wynosił 445 metrów. Z drugiej strony, bunkry mogą przesyłać informacje drogą radiową do wszystkich sojuszników bez ograniczeń odległości.

A jeśli zadacie uszkodzenia pojazdom wykrytym przez bunkry, to uszkodzenia zostaną naliczone bez uwzględnienia kar.

Te poprawki zapobiegną sytuacjom, gdy szybkie pojazdy lekkie dostają się za linie przeciwnika i zadają dużo uszkodzeń, unikając bycia wykrytymi.  Obrońcy będą w stanie lepiej kontrolować przestrzeń wokół bunkrów, a atakujący będą musieli realizować inną taktykę, by zwyciężyć.

Skrócenie okresów przygotowania i naprawy

Skróciliśmy czas technicznego przygotowania do odrodzenia do 10 sekund zamiast 30. Teraz mniej czasu spędzacie w grze bezczynnie – grajcie i farmujcie do woli!

Co więcej, wydłużyliśmy czas naprawy dla uszkodzonych pojazdów do 7 minut zamiast 5. Ta zmiana podniesie koszt pomyłki w bitwie i zachęci Was do ostrożniejszej gry swoimi ulubionymi czołgami. Drużyna Was potrzebuje, więc bądźcie uważni i planujcie swoje poczynania na kilka kroków do przodu!

Dodatkowo niszcząc konkretny czołg, efektywnie zmniejszycie swoim przeciwnikom wybór dostępnych maszyn w ich garażach. To oznacza, że w Linii frontu będziecie rzadziej walczyli przeciwko określonym klasom pojazdów.

Śmiało odwiedzajcie nasze forum i podzielcie się swoimi opiniami na temat nadchodzących dostosowań w zbalansowaniu. Dowódcy, powodzenia w piątym odcinku!

Ź: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

32 komentarze

  1. exclusive pisze:

    więzienie dla jemioła, który wprowadził kołowce do gry 🙂 rola lekkich nic nie warta bo i tak AUTOBUS Cie objeżdza…

  2. Anonim pisze:

    gdyby T49 miał działo 155 mm to by ogłuszał? 😛 czysto teoretycznie

  3. yety3 pisze:

    WG dając dwie rezerwy medom uczyni szybkie medy jeszcze lepszymi..

  4. colraginis pisze:

    Hahaha WG uczyni grę bardziej dynamiczną😀 Proponuję wzmocnić kołowce i wprowadzić je do każdej nacji. A potem kołowce ciężkie, lekkie itd. To dopiero będzie dynamika. Pzdr

  5. robertunio pisze:

    Arta z tylko 1 rezerwą to totalny bezsens szczególnie że dla arty inżynieria w trybie ataku jest bezużyteczna a w obronie jest najważniejsza. 🙁 Powinni dać możliwość wyboru tej jednej rezerwy dynamicznie w zależności czy to atak czy obrona – wtedy ok.

  6. anonim pisze:

    Szkoda czasu… ostatnio grałem tylko po 2h na odpalonych rezerwach … na więcej miałem dosyć …..

  7. FlamixKL pisze:

    Mam pytanko, bo nie rozumiem: czas odnawiania czołgu dotyczy już zniszczonego czolgu i czasu, zeby go ponownie użyć, czy dodawania czołgów do „rezerwy” w lewym dolnym rogu przy czacie (tam są takie białe ikonki)…?

    • Dziara pisze:

      To jest czas na naprawę czołgu którym grałeś, czas dodawania kolejnego czołgu do rezerwy pozostaje ten sam co był (biała ikonka). 10 sekund będziesz miał na wybór kolejnego czołgu.

    • (...) pisze:

      właśnie też się chciałem zapytać 😛 ale widzę, że byłeś pierwszy (i tak dostałem odpowiedź hue hue hue)

  8. Kouz pisze:

    Czyli kampania będzie 1 – 14 lipca. Git 🙂

  9. Oszukus pisze:

    jakby w tych bunkrach byly armatki 135 peny i 150 dmg to by kołowce tak nie szalały

  10. jedzonko_skill pisze:

    fajnie ze czołgi ciężkie mają 3 miejsca a medy 2 tak ja na pierwszym odcinku FL

  11. Dziara pisze:

    Mokry sen ‚walić kołowce’ i ‚je*ać arty’ się spełni.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.