Wieści z SuperTestu – zmiany w okrętach testowych i Le Terrible

Francuski niszczyciel Le Terrible tier VIII

Testowane zmiany na francuskim niszczycielu Le Terrible zakończyły się sukcesem i planujemy je wprowadzić dla tego okrętu w aktualizacji 0.8.3. Są to:

  • – prędkość początkowa pocisków PP zwiększona z 800 do 840m/s
  • – wartość Krupp pocisków PP wynosi 2400 zamiast 2100, zwiększy to penetrację pancerza
  • – zmniejszono wartość współczynnika oporu powietrza z 0,3498 do 0,234 dla pocisków OB i PP
  • – zmieniono przydział HP dla poszczególnych części okrętu

Zmiany we współczynniku oporu powietrza pocisków pozwolą temu DD bardziej komfortowo walczyć na dalekich i średnich dystansach, a ulepszona penetracja pozwoli na nową taktykę: ostrzeliwania krążowników pociskami PP. Należy przy tym wziąć pod uwagę opancerzeni i dystans od krążownika, ale pozwoli to zadawać bardzo duże uszkodzenia lekko opancerzonym krążownikom na dystansie nawet 10km, zwłaszcza przy użyciu Przyspieszenia Przeładowania Dział Baterii Głównej.

Jednym z głównych wyzwań w przypadku Le Terrible była jego niska przeżywalność, co zostało poprawione przez nowy system przydzielenia PW. Pozwoli to temu niszczycielowi na dłuższe przeżycie pod intensywnym i stały ostrzałem przeciwnika.


Amerykański pancernik Georgia, tier IX:

  • – Czas przeładowania dział baterii głównej zmniejszono z 30 sekund do 26.

Ponieważ okręt ten ma niewielką liczbę dział, był słabszy od innych BB tego tieru i to pomimo mniejszej elipsy rozrzutu i dużych uszkodzeń zadawanych przez 457 mm działa. Skrócenie przeładowania pozwoli częściej używać dział i sprawi że okręt ten będzie dużo bardziej niebezpieczny.


Sowiecki pancernik Kniaź Suworow, tier III:

  • – Czas przeładowania dział baterii głównej zwiększono z 32 sekund do 36.

Sowiecki pancernik Gangut, tier IV:

  • – Czas przeładowania dział baterii głównej zwiększono z 32 sekund do 36.

Sowiecki pancernik Piotr Wielki, tier V:

  • – Czas przeładowania dział baterii głównej zwiększono z 30 sekund do 33.

Sowiecki pancernik Izmail, tier VI:

  • – Sigma zmniejszona z 1.7 do 1.6.

Sowiecki pancernik Sinop, tier VII:

  • – Sigma zmniejszona z 1.7 do 1.6

Główną cechą sowieckich pancerników jest ich duża celność na krótkich dystansach i dobry pancerz co ma duży wpływ na ich efektywność. Kontynuujemy zmiany w tych okrętach starając się trzymać tych cech, ale potrzebujemy zbalansować je z pozostałymi pancernikami.


Brytyjski pancernik Conqueror_T, tier X:

  • – Przywracanie uszkodzeń HP kazamat (nie cytadeli) przez Grupę Naprawczą zwiększona z 75% do 85%;
  • – Sigma zwiększono z 1.8 do 1.9 dla dział 419-mm ;
  • – Górny pancerz cytadeli zwiększono z 12 mm do 32 mm.

Brytyjski pancernik Monarch_T, tier VIII:

  • – Przywracanie uszkodzeń PW kazamat (nie cytadeli) przez Grupę Naprawczą zwiększona z 75% do 85%;
  • – Górny pancerz cytadeli zwiększono zwiększono z 12 mm do 32 mm.

Zmiany w Monarch_T i Conqueror_T mają na celu balansowanie, a nie osłabianie tych okrętów. W rezultacie testów okazało się, że straciły one dużo swojej efektywności. Aby skompensować to wprowadziliśmy szereg zmian w parametrach. Proszę pamiętać, że zmiany te nie dotyczą standardowych okrętów. Jeśli testy okażą się efektywne to zmiany te zostaną wprowadzone na podstawowe okręty z brytyjskiego drzewka.


Brytyjski lotniskowiec Indomitable, tier VIII:

  • – Rakiety samolotów szturmowych zostały zmienione na te z samolotów szturmowych CV Audacious

Samoloty szturmowe tego lotniskowca nie były popularne z powodu przewagi samolotów bombowych. Ta zmiana zwiększy uszkodzenia zadawane przez samoloty szturmowe i pozwoli być im lepszą alternatywą dla samolotów bombowych.

Źródło: World of Warships Development Blog

Tłumaczenie: Dark_Havoc

barula

Pływający batyskaf bojowy. Monotematyczny wojownik autostrad uwielbiający historię, a w szczególności mongołów. W wolnych chwilach łażący po lasach romantyk z nożem i składaną piłą. Majtek okrętowy szukający dziury w całym, a w szczególności WoWsie.

1 Response

  1. J_jW pisze:

    Na marginesie reparacji dla Terrible, czy widzieliście gdzieś formułę, która odnosi się do zdolności penetracji pocisków pp w grze? Wiadomo, że zależy w rzeczywistości od energii kinetycznej pocisku, czyli ma na nią wpływ m.in. prędkość początkowa i opóźnienie jakiego doznaje pocisk w skutek oporu powietrza. Ale, czy widziano wzór przywołany w materiałach dotyczących gry?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.