Prosto z Supertestu: IS-3A

Tym razem pełna charakterystyka pojazdu.

IS-3A (HT-8, ZSRR). Wstępne parametry:

Tier: HT-8, ZSRR
Wytrzymałość: 1 550
Moc silnika: 520 KM
Waga: 49 t
Maksymalne obciążenie: 53,56 t
Moc na tonę: 10,61 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 40 / -15 km / h
Prędkość obrotu: 26 °/s
Prędkość obrotu wieży: 22,9 °/s
Opór gruntu: 0,959 / 1,151 / 2,014
Zasięg widzenia: 350 m
Zasięg sygnału: 720 m

Pancerz kadłuba: 110 / 90 / 60
Pancerz wieży: 249 / 172 / 100

Działo: 122 mm D-25TA

Uszkodzenia: 390 / 390 / 530
Penetracja: 221 / 270 / 61
Szybkostrzelność: 10,734
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 992
Pocisków w magazynie: 3 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 3,0 s
Czas przeładowania (magazyn / pocisk / liczba pocisków): 44,05 s / 3 s / 3
Czas autom. przeładowania jednego pocisku: 12 / 15 / 18 s
Rozrzut na 100 m: 0,441
Czas celowania: 2,88 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -5 / +19

Zaczynamy supertest radzieckiego czołgi ciężkiego, który od dawna znajduje się w świetle reflektorów: IS-3. Ta wersja ma jednak ciekawą opcję: System automatycznego ładowania. Celem testu jest sprawdzenie, jak taka mechanika sprawdzi się w czołgu ciężkim.

Weźcie pod uwagę, że sprawdzamy ogólną mechanikę autoloaderów, nie ten konkretny pojazd. Ta wersja IS-3 jest też pierwszą iteracją: możemy zmieniać całą mechanikę i/lub statystyki. IS-3 został wybrany jako model przeznaczony typowo do ciężkiego ostrzału na bliski dystans. Dajemy mu możliwość oszczędzania swojej siły ognia i zobaczymy, co z tego wyniknie!

Więc co dokładnie testujemy?

W tym Superteście IS-3 z autoloaderem dostaje magazynek na trzy pociski, dokładnie tak, jak najwyższe tiery włoskiego drzewka. Jest jednak znacząca różnica, zmieniająca kompletnie styl gry: Najszybciej ładuje się pierwszy pocisk, a nie ostatni w magazynku. Czasy ładowania to kolejno 12/15/18s dla pierwszego, drugiego i trzeciego pocisku (w tym etapie testu). Możesz strzelać już po załadowaniu pierwszego pocisku, ale wtedy rozpoczniesz ładowanie od nowa. Może lepiej będzie zaczekać na jeszcze jedną „pestkę”? Albo nawet kolejną.

W skrócie: Przy ładowaniu od zera, każdy kolejny pocisk ładuje się dłużej.

Czego więc chcemy?

Chcemy czołgu ciężkiego, który atakuje z przygotowania. Pojazdu, który zachowuje siłę ognia, kiedy bitwa się uspokaja albo zmienia pozycję i zadającego ok. 1000 punktów uszkodzeń jedną serią po wejściu do walki, a potem zdolnego do utrzymania się w pojedynku, ponieważ przeładowanie pierwszego pocisku jest krótkie. Parametry działa zdecydowanie będą wskazywały na rolę do walki na bliski dystans, ponieważ niska celność uniemożliwi snajpienie. Walka „na blisko” powinna jednak być przyjemniejsza niż w IS-3, ponieważ czas celowania spadł do 3s (z 3,4). YOLO push i seria strzałów po 390 rządzi!

Więc co się stanie z IS-3 z magazynkiem w przyszłości?

Ten temat pojawiał się w dyskusjach podczas testowania koncepcji mechaniki automatycznie ładującego czołgu ciężkiego, niekoniecznie będącego inną wersją IS-3. Wiele zależy od wyników testu, nawet to, czy w ogóle taka mechanika wejdzie na oficjalne serwery. W każdym wypadku poinformujemy Was o jakichkolwiek zmianach w IS-3 z autoloaderem, jeśli tylko się pojawią.

Jeszcze raz, statystyki i koncepcja rozgrywki dla czołgu nie są ostateczne i mogą się zmieniać, w zależności od danych i Waszych opinii.

via WoT Express


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

23 komentarze

  1. iX napisał(a):

    Czyżby te gówno w końcu ruszą? Najgorszy zakup jaki kiedykolwiek zrobiłem.

  2. ŁARGAJMING manipuluje MM :) napisał(a):

    No ok, pomysł ciekawy ale po mojemu to zbyt wiele wydziwiania. Co raz to kolejny dziwaczny pomysł byleby tylko hajsy się zgadzały, bo jaki to ma związek z rosyjskimi czołami? WG raczej nie planuje robić linii ciężkich magazynków.
    Panowie ale od tak dawna wiele linii w czołgach błaga o rebalans, dajmy im szansę. Można odłożyć robienie kolejnych czołgów premium na siłę i zająć się choć przez chwilę prawdziwie istotnymi rzeczami.

    • Ten sam pan co wyżej napisał(a):

      Mam tu na myśli fakt, że planowanie zmian dal czołgów które są zbyt słabe na swoim tierze trwa po 2-3 lata gdyż trzeba zebrać dane czy aby na pewno ten czołg będzie sprawny. A tu najpewniej będziemy mieli kolejny przykład wprowadzenia kolejnej premki na szybko bez dłuższego przetestowania aby tylko ludzie kupili. Albo to wyjdzie za mocne, a może za słabe jak to wyszło z ”Małym brechtem”

      • Pan nerwus xD napisał(a):

        ale IS-3A był w sprzedaży jakoś dwa lata temu i nikomu się nie podobał bo do szkolenia załogi się nie nadawał, bo załoganta 1 brakowało xD
        osobiście go mam w garażu ale głownie na randomki bo tylko tam się jeszcze jako tako nadaje 😉

  3. paweł napisał(a):

    zamiast robić kolejny czołg, wzięli by się lepiej za naprawę błędów… od ponad tygodnia grać normalnie nie mogę, bo mi gra albo się sama minimalizuje do pulpitu w trakcie bitwy (toto jeszcze jakoś zniosę), albo ekran robi się czarny, a jedyne co mogę zrobić to alt+ctrl+del… grę od nowa na czysto zainstalowałem i nic… problem zgłosiłem do supportu toto kazali mi starsze sterowniki do geforce’a zainstalować, bo na nowych to im się gra sypie. zainstalowałem te z lipca i co? gówno. na pięć korespondencji w jednym zgłoszeniu, każda z inną osobą. nie wiem czy w ogóle czytają to co piszą poprzednicy, bo każdy mi każe robić to samo. a jak im napiszę, że już to zrobiłem, to jak grochem o ścianę oni dalej swoje, że starsze sterowniki sprzed 21/08/2018 blablabla…

    • Jaskulek napisał(a):

      dziwne, u mnie do gtx’a mam najnowsze stery i najnowszy expirence zainstalowany i nic takiego się nie dzieje, czasami dłużej wczytuje wyniki bitwy jak szybciej wyjdę z potyczki bo zginąłem, ale fakt mam tak na czystym kliencie jak na na zainstalowanych kilku prostych modach

    • Anonim napisał(a):

      Wyłącz Nahimic albo inny badziew i usuń mody, ja gram na najnowszych sterownikach i nic sie nie dzieje

      • Pawel napisał(a):

        Gram na czystym kliencie gry. Od karty to tylko same czyste drivery, bez zbednych Sterownikow dzwieku. Najnowsze jakie instalowalem to bodaj 399 z 27.08 18(?). Pomysl ze sterownikami to wlasnie z supportu polskiego sie urodzil. Jeszcze mieli idee, ze awast i jego firewall moze gre blokowac, ale myslac logicznie to gra by sie nie irichomila, jezeli nie dodal bym do niego wyjatku dla wot. Zobaczymy co sie z tego urodzi. Najgorsze jest to, ze jak juz mi fajnie idzie to gra wtedy psukusa mi robi. Jak wejde do gry to juz ubity jestem. I tak zamiast powoli piac sie do gory, toto wn na poziomie 800 i irytacja, bo spokojnie pograc nie mozna. Rekord, to chyba w jednej bitwie 3 krasze. Tyle tylko dobrze, ze strvem w krzaczorach kampilem.

  4. Mi napisał(a):

    Genialny pomysł, może w końcu zacząłbym znowu grać tym czołgiem.

  5. Jaskulek napisał(a):

    a ja posiadam do tej pory w garażu IS-3A, może być ciekawą opcją do grania xD

  6. Boniek napisał(a):

    Magazynek Tak! Jeszcze dajcie mu 3 lufy = 3 magazynki po 3 pestki.

    Poroniony pomysł!

  7. Eberhard Mock napisał(a):

    Taki system ładowania powinien otrzymać Defender i wreszcie miałby jakieś szanse na polach bitew.

    Ktoś tam w tym WG się z ch…. na łby pozamieniał…

    • Hebius napisał(a):

      Co tam Defender. Dajmy jeszcze temu magazynkowemu IS3 pancerz jak kolejne ruskie zwyrodnienie object 257. Niech biedaczek ma nieprzebijalne boki trafiane pod kątem 90 stopni, gąski w które zawsze wchodzi za 0 i dingający tyłek. A co mu żałować.

  8. Hebius napisał(a):

    Jeśli chcą zachować resztki balansu na 8 tierze to lepiej niech go nie wprowadzają. Nie potrzeba tam kolejnego, ruskiego op ścierwa. Poza tym jak grindować zwykłe drzewkowe czołgi, kiedy wyjedziesz na takiego Is’a z 1200dmg w magazynku plus po 12sek kolejne 390 i to nie jest żaden papier tylko dobrze opancerzony czołg.

    • Marti napisał(a):

      Ten czołg/działo z 5 pociskami w magazynku tak że 100 metrów w bok OI trafi może dwa razy a tylko raz przebije i to nie jest takie pewne do konca

  9. Hornet napisał(a):

    Miałem is3a ale sprzedałem bo to było gówno w porównaniu z innymi ht. Jeżeli dostanie magazynek pewnie odkupię lub kupię na nowo.

    • Helmi napisał(a):

      Oni tylko sprawdzają konkretną mechanikę. Nie napalaj się, bo może jej wcale nie być, a może też dostać ją inny czołg premium. Czas pokaże 🙂

      • Gogol napisał(a):

        Wejdzie na serwer jak w masło! Będzie hitem wśród yolo graczy a ja się będę wkurwiał próbując zrobić misje typu „Przetrwaj” 🙂 Już dość nerwów potrafią napsuć lekkie z magazynkiem albo T49 z trollem, to czyni grę ciekawszą. Żeby nie było, wcale nie narzekam 😛

  10. Tomek.Z napisał(a):

    Dawać go do sklepu od razu, a nie tam pitolenie o Szopenie, za jakieś 200 pln biorę odrazu, a jak się okaże za dobry to wycofać na rok, niech urośnie legenda, jak Defendera i potem nagle jeb go do sklepu z jakże bardzo wszystkim potrzebnym złotem za jakieś 400pln, ja mam WG biznesu uczyć ?

  11. Anonim napisał(a):

    ciekawe co z KTTS

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.