Wersja 1.0.2 – lista zmian

Tym razem kompletna lista zmian wprost z rosyjskiego portalu WoT.

Główne zmiany

Aktualizacja 1.0.2 rozbudowuje wprowadzenie do gry o kolejny zestaw misji. Stają się one dostępne po zakończeniu szkolenia w Unitarce i są przeznaczone dla poziomów II–X; wyjaśniają rozbudowę pojazdów, podstawy personalizacji, materiałów eksploatacyjnych, wyposażenia i rezerw osobistych.

  • Misje są dostępne dla nowych graczy (którzy nie rozegrali 1000 bitew i nie mają pojazdów VI poziomu i wyższych) po ukończeniu Unitarki. Misje te pomagają wyjaśnić mechanikę i aspekty gry.
  • Za wypełnienie zadań gracze otrzymują jako nagrodę pożyteczne aktywa.

Misje składają się z trzech bloków:

  • Zakończenie Unitarki;
  • Odprawa;
  • Droga do chwały.

Po ukończeniu wszystkich zestawów, gracz otrzymuje żeton, który może wymienić na dowolny standardowy pojazd poziomu VI, nawet jeśli jeszcze go nie zbadał.

Centrum treningowe: inicjacja nowicjuszy powinna teraz być płynniejsza dzięki zestawowi przydatnych artykułów i podpowiedzi na temat wszystkich zagadnień – od penetracji i mechaniki pancerza zaczynając, a na celowaniu i wykrywaniu kończąc. Centrum składa się z następujących sekcji:

  • Dla nowo przybyłych;
  • Tryby gry;
  • Pojazd gracza;
  • Rodzaje pojazdów;
  • Podstawy ataku;
  • Podstawy obrony;
  • Inne.

Centrum treningowe dostępne jest po wciśnięciu w garażu przycisku Esc.

Mapy

Wprowadzono zmiany w terenie w trudno dostępnych obszarach oraz usunięto niewidzialne ściany na następujących mapach:

  • Ruinberg;
  • Urwisko;
  • Klasztor;
  • Piaszczysta Rzeka;
  • Tundra.

W ostatniej iteracji testu publicznego wersji 1.0.2 wprowadzono zmiany w czterech mapach, by naprawić problemy, które w nich zauważono. Tyczy się to następujących map:

  • Malinowka;
  • Erlenberg;
  • Fiordy;
  • Przełęcz.

Trwają prace nad przerabianiem pozostałych lokacji do jakości HD i nad przywracaniem niektórych uprzednio usuniętych map. Aktualizacja 1.0.2 to kolejny etap tego procesu, wzbogacający zestaw map HD o zimowe Klondike.

Personalizacja

  • w garażu powstanie osobne miejsce, gdzie możecie spersonalizować wygląd zewnętrzny pojazdu. Będzie tam specjalnie dopasowane oświetlenie, które da Wam lepsze pojęcie o tym, jak farby, emblematy i kamuflaże będą wyglądały na polu bitwy;
  • farby i zestawy stylizacyjne stają się dostępne dla czołgów VI poziomu oraz absolutnie wszystkich pojazdów VIII poziomu. Początkowo były one dostępne tylko dla pojazdów premium VIII poziomu oraz czołgów X poziomu.
Interfejs

  • Wprowadzono zmiany w interfejsie garażu, a także jego ścieżce dźwiękowej.
  • Użytkownicy Wargaming.net Game Center po uruchomieniu World of Tanks od razu trafią do garażu – nie trzeba podawać loginu i hasła. W sekcji ustawień klienta gry można zawsze wyświetlać ekran autoryzacji i wybierać serwer.
Zmiana parametrów technicznych

  • К-91
  • Object 277

Dodano następujące czołgi do testowania przez Supertesterów:

  http://wot-news.com/uploads/icons/small/ussr-r104_object_430_ii.png Object 430 Version II:

  • Działo 100 mm D-54 zostało zastąpione działem 100 mm D-54U;
  • Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia Object 430 Version II enhanced o 14%;
  • Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia Object 430 Version II enhanced o 14%;
  • Zmieniono rozrzut działa 100 mm D-54U dla wieży Object 430 Version II enhanced z 0,38 m na 0,35 m;
  • Zmieniono czas ładowania działa 100 mm D-54U dla wieży Object 430 Version II enhanced z 8,0 s na 7,5 s;
  • Zmieniono czas celowania działa 100 mm D-54U dla wieży Object 430 Version II enhanced z 2,9 s na 2,0 s;
  • Zmniejszono rozrzut przy obrocie wieży działa 100 mm D-54U dla wieży Object 430 Version II enhanced o 25%;
  • Zmniejszono rozrzut po wystrzale działa 100 mm D-54U dla wieży Object 430 Version II enhanced o 13%;
  • Zmieniono penetrację pocisku UBR-412B (amunicja podstawowa) dla działa 100 mm D-54U z 219 mm na 246 mm;
  • Zmieniono zasięg widzenia wieży Object 430 Version II enhanced z 390 m na 400 m;
  • Osłabiono pancerz kadłuba i wieży;
  • Zmieniono wytrzymałość pojazdu z wieżą Object 430 Version II z 1 600 na 1 500 PW;
  • Zmieniono wytrzymałość pojazdu z wieżą Object 430 Version II enhanced z 1 700 na 1 600 PW.

___________________________________

  http://wot-news.com/uploads/icons/small/ussr-r149_object_268_4.png Object 268 Version 4:

  • Zwiększono rozrzut podczas ruchu o 33%;
  • Zwiększono rozrzut podczas obrotu kadłuba o 33%;
  • Zmieniono prędkość obrotu zawieszenia z 23 °/s na 22 °/s;
  • Zwiększono rozrzut przy ruchu działa o 20%;
  • Zmieniono czas celowania z 2,0 s na 2,5 s;
  • Zmieniono prędkość obrotu działa z 30 °/s na 28 °/s;
  • Zmniejszono opancerzenie kadłuba;
  • Zmniejszono prędkość maksymalną z 55 km / h do 50 km / h;
  • Zmniejszono prędkość jazdy wstecz z 22 km / h na 18 km / h;
  • Zmniejszono moc silnika z 1 500 k.m. na 1 350 k.m;
  • Zmniejszono wytrzymałość z 2 100 PW do 2 000 PW.
Zmiana parametrów technicznych na podstawie wyników drugiego testu publicznego.

 

Object 277:

  • Zmieniono penetrację pocisku APCR 3BM dla działa 130 mm M-65 z 350 mm na 340 mm;
  • Zwiększono rozrzut z 0,35 do 0,38 m;
  • Zmieniono czas celowania z 2,5 s na 2,7 s;
  • Zmieniono parametr szybkostrzelności z 5,22 na 4,8;
  • Zwiększono prędkość obrotu wieży z 26 °/s do 27 °/s;
  • Zmieniono czas przeładowania działa z 11,03 s na 12,5 s;
  • Zwiększono maskowanie pojazdu o 20%;
  • Zmieniono rozmieszczenie modułów wewnętrznych (magazyn amunicji oraz zbiorniki paliwa).

___________________________________

K-91:

  • Zmieniono wytrzymałość pojazdu z 1 800 na 1 950;
  • Zmieniono ograniczenia obrotu wieży z 180° na 220° (z 90° na 110° z każdej strony). Są to maksymalne kąty obrotu wieży względem osi wzdłuż pojazdu, kiedy kadłub jest nieruchomy.;
  • Zmieniono kąt opuszczenia działa 100 mm D-46T (po bokach pojazdu) z -5° na -9°;
  • Zmieniono czas przeładowania z 6,5 s na 6,3 s;
  • Zwiększono moc silnika z 500 k.m. do 860 k.m.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

13 komentarzy

  1. Lopez pisze:

    Masakra ale znerfili OB 268v4 kto tym teraz będzie grał, po co oni ciągle grzebią przy tych czołgach.Jak jest fajna maszyna to zawsze muszą coś popsuć.Szkoda że Type 5 nie znerfią to dopiero jest op czołg

    • Anonim pisze:

      Może temu że ob nie jest fajny a jest OP… bitwy klanowe bez „dzika” nie istnieją, jest obecnie zasada „kto ma więcej dzików ten wygrywa”… tak sie nie da grać więc nie płacz mi tu cebulo bo obecny dzik jest o wiele za dobry a po tym nerfie bedzie ooo wiele lepiej 🙂

      • Lopez pisze:

        Cebula to ty jesteś a że nie masz ob 268v4 bo nie potrafisz zrobić to twój problem.A czołg jest jak najbardziej fajny i wcale nie był taki op teraz to dopiero będzie syf .Typa 5 heavy jakoś nie ruszają a to jest dopiero czołg op.

  2. HvAdamo pisze:

    Ty w końcu szli jakąś nazwe na twz 51 teraz będzie się nazywał 50tp prototyp

  3. szczecinianin pisze:

    Kupi ktoś tego 277 ?? Jeżeli tak to napiszcie co sadzicie o nim.

  4. eloelo pisze:

    czyli w srode bedziemy mogli zobaczyc t50 prototype w porownywarce czolgow?

  5. Patras pisze:

    kiedy wyjdzie?

  6. FlamixKL pisze:

    50TP prototyp… 😀 A nie raczej T wz51?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.