Wersja 1.0.1 – pierwszy test publiczny

Drobny @up: serwer testowy przełożony na jutro. Start 12:00-13:00 czasu moskiewskiego.

Krótka informacja: test publiczny aktualizacji 1.0.1 ma wystartować dzisiaj, 12 kwietnia w godzinach wieczornych. Czego można się spodziewać?

  • Zostanie dodana nowa mapa – Prowincja;
  • Włoskie drzewo technologiczne;
  • Tryb Linia Frontu – tryb będzie pojawiał się cyklicznie, od czasu do czasu;
  • Zostaną zniesione ceny amunicji i sprzętu eksploatacyjnego w postaci złota, zostawiając tylko cenę w srebrze.

Wszystko to już za kilka godzin! 🙂


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

38 komentarzy

  1. Pjotreq :D pisze:

    HALO WG! Czasu Moskiewskiego już jest 14 a u nas nie ma aktualizacji!!!

  2. Ape pisze:

    14 46 czasu moskiewsiego, a testu nadal nie ma

  3. KptKosmiT91 pisze:

    13:03 czasu moskiewskiego, a testu ni ma 😛

  4. ZaK pisze:

    I co nadal nie ma serwera testowego ahhh kochane WG

  5. XD pisze:

    zróżnicować pestki w widoczny sposób, dać podobne ceny tak aby używanie pestek bylo bardziej zależne od sytuacji a nie od zapasu kredytów i srania złotem na prawo i lewo bo jest po prostu przegięte.
    AP – średnia pena, dobra normalizacja, przeciętna prędkość, średnia utrata penetracji
    APCR- dobra pena, słaba normalizacja ( wieksza szansa na ześlizgnięcie się pocisku), bardzo duża prędkość wylotowa, utrata penetracji minimalnie większa niż w przypadku AP ( w ramach balansu)
    HEAT – dobra pena ( w ramach jakiegoś tam balansu może być mniejsza niż APCR) , normalizacja lepsza niż w przypadku AP, Niska prędkość wylotowa, brak utraty penetracji wraz z odleglością, Ma wbijać się za 0 w jakikolwiek pancerz warstwowy bez wyjątku tyczy się także gąsek, jarzma, wizjerów (obecnie HEAT potrafią przejść przez niektóre elementy warstwowe (Jarzmo, gąski)
    HE/HESH – bez zmian
    Jeżeli to nie wystarczy to w ostateczności można uciąć dmg złotych pestek o te 15-20% w przypadku ruskiej 100mm średni dmg będzie przedziale 256-272 (liczone od średniej alfy 320 nie od przedziału dmg) co da 264 średniego dmg. W trosce o perfekcjonistów średni dmg można znieść do 260. Piszę to jako osoba która trochę wie o tej grze (blisko 2.350WN8 30k bitew także do pomidora mi daleko, konto bez rolla). Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to zapraszam do dyskusji, dobrze jest wymienić się pomysłami 🙂

    • Anonim pisze:

      HEATy powinny być moim zdaniem na lekko opancerzone pojazdy : większy dmg ale słaba penetracja, a APCR na odwrót.

      • XD pisze:

        Nie ważne czy słabo czy mocno opancerzony jest dany wóz. Ma pancerz warstwowy – HEAT nie ma prawa zadać obrażeń. Mechanika AP/APCR/HEAT musi się jakoś różnić tak aby liczyło się coś więcej jak penetracja i dmg. Co do penetracji – faktem jest że mogą mieć mniejszą niż APCR jednocześnie nie tracąc jej wraz z odleglością. DMG można uciąć a w zamian dać większy % szans na zniszczenie modułu lub załoganta.

  6. Palok pisze:

    Jaki problem wystarczy znerfić golda do 280 dla każdego meda ciężkie 300 na goldzie a tedeki maks 340 na.goldzie odebrać typowi haubice dać bafa do zwykłej armaty i po problemie

  7. Anonim pisze:

    To gdzie ten server testowy?

  8. jacek999 pisze:

    Jak dla mnie to amunicja premium calkiem powinna zostać wycofana z gry. Może wtedy pancerz czołgu będzie mógł być wykożystany jak należy.

    • stud3nt pisze:

      Niestety, nie w obecnej postaci. Randomy zostaną zalane przez pancerne japońskie trolle, które praktycznie nie mają weakspotów, pojawi się też masa Objectów 268v4, Super Conquerorów i WZ-111 1-5. Na niższych tierach nie będzie lepiej.

      Chociaż przyznam, że po rebalansie przywitałbym taką zmianę z wielką chęcią. Gram w WoTa od czasów bety, gdy amunicja premium była tylko za złoto – do dzisiaj nie za bardzo lubię jej używać i trochę mnie irytuje, gdy gram „uczciwie”, a przeciwnicy walą „psykaczami”. Z chęcią bym popatrzył, jak te wszystkie super-unicumy z Twitcha sobie poradzą bez złotej amunicji. Podejrzewam, że zabawa byłaby przednia.

      • Anonim pisze:

        Tutaj bym bardziej wprowadził ograniczenie do załadowania pocisków premium, to mógłby być dobry początek i nie spotykaloby się się tdkow strzelających wyłącznie z golda

      • q pisze:

        Zgadzam sie w calosci. W obecnych czasch usuniecie prem ammo tylko poglebi pataolgie, ktora zaczela sie w momencie kiedy wg zaczac balansowac czolgi pod amunicje premium (sic!). Ponadto w wielu czolgach nalezaloby przywrocic weakspoty z frontu coby w czolgi mogly sie przebijac.
        TYPE 4 i 5 to wiekszy rak niz obj 238-4 albo cokolwiek innego. To autistic-friendly tank, duzo bardziej niz arty, ktorymi prawie nie ma sensu juz grac bo exp i zarobki nie zostaly zmienione i wciag maja zarobki tak jakby bili po tysiac , a francus i ruskie X tieru arciarz bije mausa albo typa po 60 dmg 😀 60!!!!!! xD
        Reasumujac, rebalans prem ammo w postaci limitu albo mniejszego dmg, a nie jej usuniecie.

        • Anonim pisze:

          Wgl to japońskie HT to patologia –
          Ma pancerz , że bez golda nie ruszysz a ten i tak zawsze Ci dmg zada : ST1 w wieże za 600 zebrałem co jest bez sensu , ponieważ jakim cudem czołg zadaje mniejsze obrażenia penetrując wroga , niż haubica , która trafi w najgrubszy element czołgu bez przebicia.

          • XD pisze:

            Jak to jest że grając na standardach czy to 62, 430, 260 czy nawet 57ht przebijam jakoś tego typa czy super łope 268 v4.. prawda jest taka że od czasu wprowadzenia golda za srebro większość graczy stała się leniwa i zamiast pokombinować, przycelować wciska magiczne 2

  9. JWG100 pisze:

    JEJ planowałem wrócić do gry… yhym… chyba jednak nie. Pociski GOLD powinny być za GOLD tyle w temacie. 400 IQ WG. ptfu

  10. Anonim pisze:

    Jest już 21 i nic

  11. ZaK pisze:

    Halu halu jest już 20 ;c

  12. qiyi pisze:

    Ciekawe kiedy naprawia textury, hitboxy, …

  13. Papryk14s pisze:

    Tak super to zaplanowali, że nikt na testowym grać nie będzie, bo każdy (chyba) będzie robić misje na Progetto

  14. Damirion pisze:

    a kiedy vk168 P ?

  15. Multi PL pisze:

    XD jescze nie ma tego a jusz jest po 17.30

  16. Ksawy2009 pisze:

    Co to znaczy w godzinach wieczornych? o 20:00, 21:00 , nie wiem czy mam odpalać bonusy?

  17. Mniej klonów pisze:

    No nareszcie jak wszystko będzie za srebniki a nie za golda więc czekam na te zacne zmiany

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.