Pojazdy kołowe w przygotowaniu?

Dawno nie było faktowo-superekspressowych wieści, więc czas dać pożywkę niektórym wojownikom o czystość informacji :). Pod koniec roku (grudzień 2017) pisaliśmy o planach dodania pojazdów kołowych do gry World of Tanks. Tam też wspomnieliśmy, że jednym z pierwszych pojazdów będzie SdKfz 234, znany szerszej publice jako Puma. Temat ucichł na pewien czas, ale ostatnio pojawiła się pewna jaskółeczka, która może jednak czynić przysłowiową wiosnę.

W oficjalnym portfolio Aleksandera Galevskyiego pojawiła się praca, która przedstawia pojazd Sd.Kfz. 234 Puma. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że Galevskyi współpracuje z studiem Wargaming.net, tworząc dla nich rendery, modele oraz arty czołgów z ich gry. Oczywiście może to być jedynie przypadek, że artysta akurat nad tym projektem skupiał się ostatnio (przy podpisie obrazu widnieje formułka, że jest to „autorski projekt”). Z drugiej jednak strony kto wie, czy młody sztukmistrz nie puścił przysłowiowej pary zbyt szybko i zdradził plany WG na najbliższy czas.

Jak to w takich przypadkach bywa – trzeba czekać. Zapewne niedługo przekonamy się, czy najnowsze dzieło Aleksandera Galevskyiego ma coś wspólnego z rozwojem World of Tanks. Wspomnimy tylko na koniec, że artyście zdarzyła się już jedna „wpadka” w przypadku nowego modelu Conquerora (brytyjskiej dziewiątki ciężkiej). Tworząc redner odpowiedział on w komentarzu jednemu z odwiedzających jego stronę, że model ten pojawi się w łacie 0.9.17, a jak wiemy zawitał on dopiero w 9.20.1. Całość komentarzy i sam model możecie zobaczyć tutaj.

Jak widać ciężko się współpracuje z niezdecydowanym studiem :).

Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.

MiqT

Gracz, amator dobrej animacji, kina wszelkiego, smacznej książki oraz… wieczne dziecko. Człowiek lubujący się w ciekawych dyskusjach, często idący na przekór wszystkim. Posiadacz bardzo specyficznego poczucia humoru, dzięki czemu skutecznie segreguje grono swoich znajomych. A tak ogólnie to misio do rany przyłóż.

29 komentarzy

  1. Anonim pisze:

    Najnowsze informacje, pojazdy kołowe pojawią się przed drzewkiem Polskim!

    • Griven Warthog pisze:

      No i słusznie w ***** mam wyimaginowane czołgi dla cebulaków. Wolę już pojazdy kołowe które fajnie tą grę urozmaicą! 😉

  2. diablo90xD pisze:

    Wyglada fantastycznie. Ciekaw jestem czy bedziw trzeba tym uważać w trudnym terenie.

  3. ja pisze:

    Jaka role mialby spelniac ten ”czolg” ?

  4. Hebius pisze:

    Pojazdy kołowe bardzo fajnie, polskie drzewko super, ale kiedy ta firma coś zrobi z losowaniami na randomach, z bitwami 3 minutowymi 15:2, bo tu coraz częściej nie ma przyjemności z gry tylko jeden wielki wkurw. W sobotę włączyłem 3 rezerwy osobiste co by szybciej pogrindować. Na 9 bitew wygrałem jedną, pierwszą. Po ośmiu porażkach nie wytrzymałem i wyłączyłem komputer. Pozdrawiam Wg.

    • zxc pisze:

      No to niestety jest kiepski żart „made by WG”. Nowy MM miał naprawić problem, a zamiast tego pogłębił go jeszcze bardziej – ciągłe wrzucanie 3 dych do bitew 8 tierów powoduje u mnie odruch wymiotny.

      Biorę sobie stockowego IS-M, aby go trochę poekspić, a tam na dzień dobry Type-5 i Obj 268v4 po przeciwnej stronie. Bo czemu nie… W końcu moje 175 penetracji w zupełności wystarczy na te wszystkie maszynki, które WG ostatnio hurtowo wypuszcza z pancerzami pozbawionymi sensownych słabych punktów, które mogą przebić czołgi niższego tieru.

      Dochodzi do tego całkowite zidiocenie większości graczy (długo by wymieniać poszczególne „zagrywki”, ale w skrócie – zero myślenia i wjeżdżanie w crossa wrogiego ognia, a później klikanie na mapie, że się im nie pomogło, czy chociażby genialne wymiany strzał za strzał medem z 240dmg vs td z 500) i wyniki 15:2 stają się normą.

      • Anon pisze:

        Jest duzy problem z MM na T8 (pewnie na wszystkich parzystych).
        Niedawno zauwazylem ze granie w plutonie T8 znacznie poprawia losowania, albo na topce albo na T9.

      • NiezlySzajs pisze:

        Lepiej jest tak jak teraz, lepiej trafić VIII na 3 X, niż jak kiedyś VIII na powiedźmy 8 X. Ale prawda jest taka, że gracze nie znają map i jadą na ‚miasto/przepychacz” lekkim a ciężkim lecą ”spotować”. Teraz mm jest świetny tylko sporo graczy słabych gra w tą grę i to przez nich są wyniki 15:2. Najczęściej tacy gracze dużo krzyczą na WG i na MM, i jeszcze się uważają za znawców każdej mapy, a tak naprawdę są bezmózgami.

  5. Griven Warthog pisze:

    Jak dla mnie mogą a nawet powinny być przed polskim drzewkiem jeśli puma wejdzie jako pierwszy pojazd kołowy do sklepu premium to biorę na 100℅ <3 w tej grze przyda się dobre urozmaicenie!

    • Zbyszko pisze:

      Dlaczego Puma miałaby być premką? To pojazd znany, szeroko stosowany, raczej nie sądzę by go wrzucali jako prem tanka tylko do drzewka 😛

      • Griven Warthog pisze:

        Jakąś premkę na pewno dadzą jako zapowiedź nowych gałęzi. Wiem że puma była bardzo popularna tak tylko gdybam że jak by kołowce weszły to nie wachał bym się sięgnąć po portfel aby być pierwszym posiadaczem. Mam nadzieję że obejmie to również pojazdy półgąsienicowe ;);)

      • Truth is God pisze:

        Ciekawe który będzie mieć tier? 6-7?

  6. Hah gratuluje stworzenia Obj 430U nie doprzebicia gowno.. to samo ten 268 v4… -.- gratuluje WG

    • iBlackLagon pisze:

      Musieli zarobić meda z działem ciężkiego, bo jeśli chiny mają i USA to ruskie też muszą mieć.
      Hwallack już ma kisiel w galotach i już film robi.

    • Maciej pisze:

      eeeee, naucz się grać?

    • Ksawy2009 pisze:

      Kolego, byłem takiego samego zdania jak Ty, ale tylko na początku. Teraz po kilkudziesięciu bitwach nauczyłem się jak te dwa czołgi przebijać. To są ” X ” więc muszą mieć coś więcej.

      • Anonim pisze:

        Dokładnie. Też sobie z nimi radzę. Osobiście cieszy bardzo gdy pojawiają się nowe, mocne pojazdy.

      • Maciej pisze:

        No jak widać inni potrafią :). Sam lada moment będę go miał, OBJ 430 to fenomenalna maszyna, jak dla mnie najlepsza IX średnia, która potrafi w dobrych rękach rywalizować z ciężkimi, nawet swojego następce ma na liście zniszczonych parę razy 🙂

  7. Zickq pisze:

    Ciekawe jak to zdetrackować 🙂

  8. Geo pisze:

    SdKfz 234 to rodzina pojazdów a Puma była jednym z nich…234-2 bodajże…

    • lajt pisze:

      dokładnie

      Rację bytu miałby jedynie podwozia z działkami 20mm, 37mm (tutaj moja fikcja, bo nie było takiego działka na SdKfz 23x) i armatami 50mm i 75mm.

      Poziom pojazdów od 4 do 6 (jedynie niskie tiery, bo nawet jeśli podwozie ma armatę to wychyla się ona jedynie o 12 stopni, armata montowana w kadłubie bez wieży)

  9. wormboy pisze:

    Poproszę 🙂

  10. nickname pisze:

    Błagam, nie ;__;

Pozostaw odpowiedź Anonim Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany.