O zmianach w charakterystykach pojazdów – Konferencja Wargaming

O zmianach w charakterystykach pojazdów

Evil GrannY: Moje pytanie dotyczy właśnie tej materii. Bardzo dużym, bolesnym problemem jest wyścig zbrojeń. Istnieją zacofane „stare” czołgi i są nowe, które znacznie je przewyższają. Stare czołgi buffnąć, nowych nie wprowadzać i wszystkie, które w ostatnim czasie zostały wprowadzone, znerfić. Kiedy coś robicie – zwykle robicie to gałęziami. Dlaczego nie zrobicie tego w obrębie danej klasy? Wystarczy spojrzeć na IS-4 i E 100 – ich era przemija. Powinniście wyrównać wszystkie czołgi danej klasy.

Pankov: Jest to zbyt skomplikowane. To nie jest takie łatwe. Będziemy badać temat. Jest wielu kandydatów, ale nie możemy zrobić tego w pośpiechu.

Beletsky: Czym kierowano się podczas zmian w gałęzi? Chcieliśmy doprowadzić do sytuacji, w której osoba zaczynająca daną linię mogła sobie wyobrazić, co dostanie na jej końcu. Aby jego doświadczenie stopniowo ewoluowało w kierunku tego, które będzie jego ostatecznym doświadczeniem w grach.

EviL GrannY: Jest to wyścig zbrojeń. Czołgi stają się silniejsze i silniejsze. W tym bitwy: jednostronne wygrane lub przegrane – 15:2; 2:15.

Pankov: Uważnie badamy tę sprawę. Ciężko jest sklasyfikować i zidentyfikować takie bitwy, ponieważ mamy do czynienia z różnymi graczami, czołgami, mapami i różną dynamiką bitwy. Za chwilę zamiast szybkich wygranych możemy mieć mega kampy (remisy).

Beletsky: Jeżeli chodzi o te szybkie wygrane. Spoglądając w przeszłość, przez ostatnie półtora roku walki stawały się coraz wolniejsze. W zależności od regionu. Mowa tu o średnim czasie trwania walki.

Pankov: Uzupełnię Andrey’a. Średnia długość bitwy sprzed 4 lat wynosiła 6,5 minuty i stopniowo wzrastała aż do 7 minut 40 sekund. Do aktualizacji 9.18. Gracze wolą zagrać szybki lemming train, niż dostać od arty.

Beletsky: Kiedyś jeden oneshot od arty pamiętałeś przez dwa dni.

Pankov: Ludzie zaczęli zwracać na to uwagę. Z jakich powodów – trudno powiedzieć. Widzimy problem i pracujemy nad nim.

Beletsky: Mamy plany. Rozumiem i wiem, czym jest wyścig zbrojeń. Częściowo wynika to z faktu, że stopniowo liczba graczy zaczęła wzrastać. To tak, jak z Type 59 – był „imbą”, stał się przeciętny, a potem po prostu nudny. W tym samym czasie niczego w nim nie zmieniliśmy.

Vspishka: Ekosystem się zmienił.

Beletsky: Tak, ekosystem się zmienił. Począwszy od Szwecji, zaczęliśmy eksperymentować nad dodawaniem innych mechanizmów do gry. Jest to bardzo ostrożny proces. Wprowadzamy nową mechanikę, na przykład tryb przemieszczania / ostrzału u Szwedów. Włosi będą kontynuacją tej historii. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego podejścia.

EviL GrannY: Zobaczyć 10 przegiętych czołgów w jednej bitwie w trybie Bitew rankingowych? – bezcenne.

Beletsky: Wiemy co się dzieje. To bardzo delikatna sprawa. Jeżeli zmienimy / usuniemy dwie trzecie czołgów w grze – powstanie chryja.

Pankov: Typowe tryby walki… Jeśli przypomnisz sobie Mapę Globalną. Himmelsdorf zastawiony Mausami, Erlenberg – zablokowane mosty. Meta gry się przesuwa. Wychodzą nowe czołgi. Ekosystem się zmienia. To niekończący się proces.

Beletsky: Jeśli przypomnisz sobie pierwszy sezon Bitew rankingowych i porównasz go z bieżącym sezonem, zobaczysz, że setup składów się zmienia. Niektóre czołgi wychodzą z obiegu. Niektóre zostają. Na przykłąd, stały uczestnik Object 907. IS-7 pojawia się więcej. Z nowych czołgów jest to Object 268 V. 4.

via WoT VK


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

4 komentarze

  1. aaaa napisał(a):

    „jest to zbyt skomplikowane”, „pracujemy nad tym”, „badamy tę sprawę”, „widzimy problem i pracujemy nad nim”, „wiemy co się dzieje”. Japier*ole co za debil. Z wywiadu nie wiem NIC. W tym WG pracuja na prawdę sami idioci aż dziw że trzepią na ludziach taką kasę przy tak niskim IQ

  2. stud3nt napisał(a):

    Beletsky: Kiedyś jeden oneshot od arty pamiętałeś przez dwa dni.
    Pankov: Ludzie zaczęli zwracać na to uwagę. Z jakich powodów – trudno powiedzieć. Widzimy problem i pracujemy nad nim.

    Hmmmm, pomyślmy. Jedziesz sobie na pozycję, jakiś piździk Cię wyświeci. Kilka sekund potem dostajesz śmierdzącą bułę z nieba od gościa, który stoi na drugim końcu mapy. Czołg wybucha (albo traci moduły i załogę, przestając nadawać się do walki). W rezultacie w bitwie GUZIK zrobiłeś w bitwie, zmarnowałeś czas na oczekiwanie i jazdę, a do tego masz do zapłacenia słony rachunek za naprawę maszyny. Statystyki lecą, stan konta cierpi, przyjemność skrobie w dno od spodu.

    I ludzie „zwracają na to uwagę (a właściwie: masowo skarżą się na forum). No po prostu NIEPOJĘTE!

  3. 123456789 napisał(a):

    Czytając cały wywiad, można się poczuć jakby był przeprowadzany z osobami z ograniczeniem umysłowym, mającymi na kartce napisane odpowiedzi. Nie rozumiem po co robią wywiad, skoro nie zamierzają odpowiedzieć na żadne pytanie :/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.