ELC EVEN 90 w obiektywie + aktualizacja parametrów

Jedną rzeczą, która zdecydowanie się wyróżnia, jest wielkość pojazdu. Jest to drugi najmniejszy czołg w grze – bardziej kompaktowy jest od niego tylko Renault UE 57. Pojazd został wyposażony w magazynkowy system ładowania na 3 pociski. Mimo wszystko najważniejsze są w nim prędkość obrotu wieży oraz usytuowanie działa, które zdecydowanie wyróżniają go na tle pozostałych maszyn.

Dzięki uprzejmości kolegów z WoT Express prezentujemy zaktualizowany model oraz zmienioną charakterystykę pojazdu ;). Pamiętajcie, że dane te są w tej chwili testowane i każdy z niżej wymienionych parametrów może ulec zmianie.

Seria maszyn opracowana przez firmę BRUNON-VALETTE w ramach projektu ELC (Engin Leger de Combat) w drugiej połowie lat pięćdziesiątych. Celem prac było stworzenie serii lekkich pojazdów bojowych, które można by transportować drogą powietrzną. Maszyna różniła się małymi rozmiarami i wysoką mobilnością. Po decyzji o produkcji 10 przedseryjnych egzemplarzy z różnym uzbrojeniem, które aktywnie testowano, prace nad czołgiem ELC EVEN 90 przerwano.

Tier: LT-8, Francja, premium
Wytrzymałość: 1 000   900
Moc silnika: 160 KM
Waga: 6,7 t
Maksymalne obciążenie: 8 t
Moc na tonę: 23,88 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 70 / -20 km / h
Prędkość obrotu: 45 °/s
Prędkość obrotu wieży: 46 °/s   48 °/s
Opór gruntu: 0,671 / 0,767 / 1,342
Zasięg widzenia: 390 m   380 m
Zasięg sygnału: 745 m

Pancerz kadłuba: 15 / 10 / 10
Pancerz wieży: 15 / 10 / 10

Działo: 90 mm D. 919

Uszkodzenia: 240 / 240 / 320   220 / 220 / 270
Penetracja: 175 / 215 / 45
Szybkostrzelność: 6,667   5,989
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 600   1 317,6
Czas pełnego przeładowania: 35 s   25,455 s
Czas ładowania jednego pocisku: 2,5 s   2,3 s
Pocisków w magazynie: 5   3
Rozrzut na 100 m: 0,36   0,364
Czas celowania: 2,1 s   2,3 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -9 / +13

Załoga: 2 osobowa   3 osobowa

via WoT Express

Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

31 komentarzy

  1. Anonom pisze:

    PITER zobacz bc12 i porównaj go z tym elc. Wypada blado przy bc12 słabsze camp, pestek itd. Q. Bayby na YT porownal lajty.

  2. PITER pisze:

    Ja i tak kupie, nie zdajecie sobie sprawy z jego camo… perki na kamuflaż,siatka,lornetka,wentylacja i można bardzo fajnie pasywnie spotować 🙂

  3. Anonim pisze:

    gówno i jeszcze raz gówno. byl dobry jaki byl i sie na niego nakrecilem ale teraz to na pewno go nie kupie. ci co mogli to se nakupili czarnych buldogów i 13 57 a my sie mozemy tylko obejść smakiem gdy nas rozwalają. to nie ma nic.. nie ma dziala, nie ma zasiegu widzenia, nie ma mobilnosci (w porownaniu do innych lt) , nie ma hp a ob włażą zawsze za full. jedyna zaleta to rozmiar+camo , czyli tak lt 10 tiera ktorymi nikt nie gra a prawdopodobnie jeszcze gorzej. ja nie wiem co było złego w magazynku 1200 dmg w 10 s z reloadem 35s na 8 tierze skoro na 7 tierze jest t71 ktory robi 900 w 10s z reloadem 20 i jest ok bo go nie ruszyli przy okazji zmian w amerykanskiej lini

  4. Shivan pisze:

    A co wy gadacie, teraz wygląda lepiej niż było spadajcie 😀

  5. sebixol92 pisze:

    Po co WG puszcza taki szit do gry nie rozumiem tego.

  6. Jamajka pisze:

    Przy 3 pestkach ladowanie powinno byc rzedu 16-18 sek 🙂 przeciez bc12t przy 4 pestkach laduje 17 z mniejszym dmg… . Spot zmniejszony..minus duzy…. zaloga 3os na + 🙂

  7. KtośTam pisze:

    A było tak fajnie, teraz już nie kupię.

  8. bob budowniczy pisze:

    ten czołg wygląda ja dron. Gdzie oni opchnęli tego 3 załoganta??/ ha ha ha

  9. Multi bedzie to czytać pisze:

    Pseudonim: smerf

  10. Izwor pisze:

    1300 DPM – tragedia. Te 5 pocisków mogli zostawić, tak by można było kończyć uszkodzonego meda/lekkiego na poziomach 8-9.

  11. Kisiel pisze:

    Rozumiem, że musieli dać 3 osoby do załogi, aby pasowało do szkolenia jej pod inne lighty z Francji, ale gdzie oni zmieszczą tego trzeciego?
    Wieża jest jednoosobowa i siedzi tam dowódca/działonowy/radiooperator/ładowniczy, a kierowca jest w kadłubie.
    Ten trzeci załogant to co? Na barana? Może dodatkowy pancerz warstwowy?

  12. Blaszany pisze:

    Chyba nie zdajecie sobie sprawy jaki z niego będzie ninja-spotter. Już widzę jak go wszyscy będa nazywać „duch”

    • NiezlySzajs pisze:

      Niestety, ale niewiele jest takich graczy jak Ty co patrzą na detale. Tak samo było z Lorr. 40t, płakali, że po odjęciu dwóch pocisków będzie to gówniany czołg (nawet znani youtuberzy tak gadali), a co się okazało, jest to według mnie najlepsza premka czołgu średniego, posiadacze ją chwalą.

      • wielorybwacek pisze:

        Tylko, że Lorka ma jakieś plusy, takie prawdziwe, nie naciągane. Można z nią zrobić 1200 na magazynek, przy 231 mm peny, czyli naprawdę możesz robić damage, a to się głównie liczy. W EVEN – niecałe 700 dmg na 175 peny – to jest jakieś k… nieporozumienie. Co do DPM – tu, masz NAJNIŻSZY dpm wśród lightów – najgorszy pod tym względem Bat Chat 12t ma aż o 300 większy. Cała reszta, ma jeszcze więcej, ok. 2k. HP też ma najmniej (żałosne 900). No to może chociaż ma świetny zasięg widzenia, żeby był ultra-mega spotterem? Taki ….uj, jak słonia nos – 380m. On nie ma prawa być w NICZYM naprawdę dobry.

        • Znafca pisze:

          Po pierwsze… To dopiero supertest. Wydaje mi się, że nim go wprowadzą to go wyrównają do BatSzmaty 12t. Po drugie… DPM w lightcie imho ma najmniejsze znaczenie (ilość pestek ok – podobnie do BC12t, ale te przeładowanie troszkę słabe). Bardziej liczy się mobilność, kamo (jeśli lubimy pasyw/pół aktyw z lornetką) i zasięg widzenia (kluczowe gdy wolimy aktywnie spotować)

  13. Dziwny Dywan pisze:

    I tak wole czekać na nowego mausa Premium czyli vk 168 01 p. Mam nadzieję że będzie w kalendarzu adwentowym

  14. Tomek.Z pisze:

    No nie !!! A tak się cieszyłem na nowy magazynek w garaż, a tu h..a, zmiana na gorsze. Ja naprawdę miałem kupić i nie kupię, mam tylko nadzieję, że nowa premka VK HT będzie miała te obiecane 750dmg na strzał bo jak nie to się naprawdę wścieknę, a wracając do wspomnianego magazynka to mogliby chociaż dać wybór np.: z trzy pestkowym magazynkiem 140 pln, a z pięcio 199 i FAJNIE !

  15. Rysio z klanu pisze:

    Niepotrzebne zmiany, miałem kupić, jednak rezygnuję

  16. mniej wymagaj pisze:

    dali by chociaż 190 penetracji i wziąłbym go a tak czekam na niemca i jego penetrację 221 ten lajt mało jest wart z takimi parametrami

  17. Krenty82 pisze:

    Gratjlacje z op zabawki chcecie dac nam mala szybka kupe bez 5 pociskow nawet nie ma co muslec o kupnie!!!!

    • Znafca pisze:

      Z 5 pestkami byłby przegięty (zdejmowałby 6/7 na magazynek, a tego nie potrafi żaden light tego tieru). 3 imho są dobrą wartością o ile w przyszłości skrócą przeładowanie. I w sumie dobrze, że go znerfili. Kolejnego przegiętego lighta w tej grze nie potrzeba (tak, biję do leKpz M41 GF i AMX 13 57), a z dłuższej perspektywy takie zachowanie ze strony WG jeszcze bardziej by rozwarstwiło płacących od niepłacących, a tym samym przyspieszyło agonię. Więc zamiast myśleć jak egoista (bo dla mnie takie zachowanie tym jest jak się dąży się do tego, by mi się grało fajnie, ale nie innym), myśl dalekosiężnie.

  18. hik pisze:

    A już myślałem że 2 osobowa załoga to jakiś żart, cała linia jest 3os a oni z takim żartem wyskakują. DPM to ŻART

  19. zły na to pisze:

    serwery się sypią, gra się wali, a i tak premki lecą płynnie…. mają rozmach skurwisyny

  20. wielorybwacek pisze:

    I z fajnego czołgu zrobili g….. Miałem kupić, już nie kupię.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.