Wersja 1.10: Ulepszenia map
przez Bin4r · Opublikowane
Dowiedzcie się o wszystkich zmianach wprowadzonych na mapach Prochorowka, Urwisko i Ruinberg.
Nadeszła aktualizacja 1.10. Uaktualniliśmy i przeprojektowaliśmy trzy mapy, aby wyeliminować problemy, które w nich zauważyliśmy. Sprawdźcie interaktywne mapy poniżej, aby zobaczyć, co się zmieniło.
Prochorowka
Wprowadziliśmy pomniejsze poprawki na całej mapie, aby usprawnić obszary dające osłonę.
- Teren został obniżony na wzgórzu i pod nim, aby zapewnić lepsze ukrycie w tym obszarze.
- Zmieniono umiejscowienie zarośli na wzgórzu.
- Teren na obszarze moczar został lekko pogłębiony, co pozwoli lepiej chronić go od ognia ze wzgórza od strony alei.
Urwisko
Zbalansowano czas dojazdu i miejsca dające osłonę, a także wzmocniono strefy odradzania.
- Punkty odrodzenia pojazdów zostały odrobinę przesunięte w celu zrównoważenia czasu dojazdu na kluczowe pozycje.
- Dostanie się na pozycję niszczycieli czołgów stanie się łatwiejsze dla górnej drużyny.
- Droga w dół z górnej bazy będzie teraz bardziej płaska, co umożliwi czołgom średnim szybsze dotarcie do wzniesienia.
- Domy zostały tak rozlokowane, by zapewnić wsparcie sojusznikom podczas ich przeprawy w kierunku wzniesienia.
- Klif został zmniejszony, aby zbalansować czas dojazdu drużyny na wzniesienie.
- Stworzono kieszeń, umożliwiającą odpieranie przeciwników, którzy zajęli wzniesienie.
- Strefa stanowisk ogniowych na wzniesieniu w centrum oraz ścieżka, a także obszar walki przeciwko niszczycielom czołgów, zostały przeprojektowane.
- Zmniejszono wysokość wzgórza oraz powiększono zagłębienie, aby ułatwić grę na zboczu.
- Mały kamień przy zaroślach, który nie wnosił niczego do rozgrywki, został usunięty. Przesunięto i powiększono duży kamień. Teraz daje on osłonę pojazdom w pobliżu wody.
- Dla jednostek kierujących się w górę z obu stron, dostosowano kształt klifów, aby zbalansować czas dojazdu i miejsca dające osłonę.
- Teren w centrum został odrobinę zmieniony, dla dolnej drużyny. Teraz, podczas jazdy w kierunku zarośli, będą oni bardziej narażeni na ostrzał ze wzniesienia. Co więcej, zarośla w centrum zostały przemieszone bliżej dolnej drużyny, aby zbalansować ich pozycję. Podniesiono teren i dodano osłonę dla drogi do latarni, dla dolnej drużyny. Ta lokacja pozwoli graczom na walkę z przeciwnikami atakującymi ze wzniesienia.
- Przód klifu został zmieniony dla dolnej drużyny. Klif stał się wygodniejszym punktem do fortyfikacji.
- Dla dolnej drużyny lekko podniesiono poziom terenu dla przeprawy w kierunku centrum.
- Stworzono pozycję dla górnej drużyny. Dotrą oni na stanowiska ogniowe skierowane na centrum, jeśli przejadą z tyłu latarni. Podobnie będzie z drogą „z wody”, dla dolnej drużyny.
- Stworzono pozycje odpierające ataki z flanek, z wody.
Ruinberg
Zwiększono rozmiar mapy, a dynamika terenu i budynków została zmieniona tak, aby dać nowe możliwości obu drużynom.
- Zwiększono obszar mapy w kierunku górnej bazy w celu zbalansowania odległości wykrywania i pozycji na otwartej przestrzeni na mapie.
- Otwarto obszar miejski dla górnej drużyny. Teren miejski został zmieniony i zmodyfikowano wysokość budynków. To stwarza nową opcję podczas balansowania pozycji drużynowych dział samobieżnych.
- Pozycje obronne zostały dostosowane dla górnej drużyny z boku placu w mieście.
- Dodano kolejne przejście w miejscu budynku świątyni. Daje ono więcej możliwości na obronę drużyny przed nadchodzącymi przeciwnikami lub na walkę z bardziej oddalonych pozycji.
- Dostosowano balkon na obrzeżach miasta. Zmniejszono liczbę pętli na korzyść górnej drużyny.
- W pobliżu obrzeży małego miasteczka, po stronie górnej drużyny, dodano budynki w roli osłony przed ogniem nadchodzącym z miasta.
Ź: Portal EU
Share
wprowadźcie jeszcze ze dwa trzy ulepszenia i wot pójdzie w odstawkę , wkurzają mnie te przeróbki a teraz to już nie wiem o co chodzi z wyposażeniem dodatkowym ,nigdzie nie pasuje po gówno to tak komplikować ? przerost treści nad formą ,ta gra robi się coraz bardziej irytująca ,zamiast spędzać czas na graniu to większość czasu trzeba spędzić w garażu na idiotycznych pierdołach oraz niezrozumiałych ustawieniach
bardzo dobrze coś się zmieniło,już rutynowo przestanie się jeżdzić choć przez jakiś czas :))
To są zmiany …. czy to ulepszenia – to się jeszcze okaże.
a ja się pytam gdzie są stare mapy ?
Mapy do których mam sentyment ,ciekawe komu przeszkadzały ????
WG je wycofał bo uznał że były nie zbalansowane … a np taka mapa Przełecz gdzie dojazd drużyny południowej na przepychacz zawsze musi być opłacony stratami … mapa miała być poprawiona już z dwa lata temu i nic cisza …
Zmienił się kolor podłoża?
Wywaliliby w końcu te pedalskie okienko z południowej części Ruinberga…
Ruinbergu*
Wie ktos kiedy sie rozpoczyna stalowy lowcabo pisze tylko sierpien ale data od od
Najprawdopodobniej 17.08-23.08.
koszowy zawsze wie najlepiej