Dziś w Superteście: przeprojektowany Ruinberg i Granica Imperium
Granica Imperium
Powód przeprojektowania:
Korytarzowy układ mapy, kiepskie połączenia między liniami, brak możliwości manewrowania na mapie i nierównowaga na korzyść dolnej drużyny.
- Linia dla średnich i lekkich czołgów została przeprojektowana, aby dać więcej możliwości manewrów. Zostało utworzone połączenie między bramami pośrodku mapy (strefa #4).
- Pozycja niszczycieli czołgów została przeprojektowana tak, aby dać więcej kontroli nad przejściem ze strefy dla czołgów ciężkich (#5) i nowym otwartym terenem (strefa #6).
- Zniwelowano róg, aby wyrównać czas, jaki zajmuje czołgom ciężkim dojechanie do strefy #5.
- Poszerzono bramę w centrum mapy. Obniżono teren pomiędzy strefami #4 i #5 (przy bramach). Góra jest teraz otoczona liniami ogniowymi skierowanymi na bojowy obszar dla czołgów ciężkich (strefa #5). Teren został zmodyfikowany dla podwyższenia komfortu gry. Dodano zasłonę ze strefy #1.
- Pole walki dla czołgów ciężkich zostało w całości przeprojektowane. Zniwelowano nierównowagę na korzyść dolnej drużyny. Teren został generalnie obniżony, aby wygodniej się po nim jeździło.
- Linia w rogu mapy została całkowicie zmodyfikowana. Teraz łatwiej jest z niej przeprowadzać ataki oskrzydlające na strefę dla czołgów ciężkich (#5) i pozycje dla niszczycieli czołgów (#2 i #7).
- Pozycja niszczycieli czołgów została przeprojektowana tak, aby dać więcej kontroli nad przejściem ze strefy dla czołgów ciężkich (#5) i nowym otwartym terenem (strefa #6).
Ruinberg
Powód przeprojektowania:
Zauważyliśmy na mapie znaczną, stopniowo rosnącą nierównowagę na korzyść dolnej drużyny.
Po przeanalizowaniu statystycznych danych chcemy wypróbować następujące zmiany mające na celu wyrównanie szans dla górnej drużyny. Jednak chcemy zachować typowy schemat gry i nie wprowadzać do niego absolutnej symetrii. Wszystkie zmiany będą miały wpływ na wygląd miasta.
Zmiany:
Co zostało dodane:
- Po poprzednim teście, zmiany opisane w punktach 8.1 i 8.2 zostały wycofane, ponieważ nie sprawdziły się. Zachowaliśmy pozostałe zmiany. Miasteczko zostało oczyszczone z rozpraszających elementów i małych zniszczalnych przeszkód.
- Do poprzednich zmian dodano też punkty 9 i 10.
Lista:
- Otworzono obszar mieszkalny, aby wprowadzić więcej różnorodności w układzie ulic, ścieżek i pozycji dla dział samobieżnych górnej drużyny. Na otwartych terenach mieszkalnych podobne pozycje dostępne są dla dolnej drużyny. Dzięki temu uzyskano większą grywalną przestrzeń, a ślepe zaułki zniknęły z górnego lewego rogu mapy.
- Zniszczone budynki z pozycjami strzelniczymi (podobne do tych w pobliżu dolnej bazy).
- Centralny budynek świątyni zastąpiono dodatkowym przejściem z pozycjami dostępnymi dla górnej drużyny. Takie rozwiązanie daje więcej możliwości dla broniącej drużyny, aby wstrzymać atak przeciwnika na placu lub walczyć z pojazdami na odleglejszych pozycjach (poprzednia przeszkoda dla dolnej drużyny nie została usunięta z placu).
- W tych miejscach, na obrzeżach budynków, dodano sterty gruzu. Pierwsza sterta na 4. miejscu może zostać wykorzystana przez graczy z obu drużyn.
- Zmieniono obrys obszaru mieszkalnego, który teraz zyskał więcej wcięć. To pozwoli na zajmowanie liczniejszych pozycji w tym obszarze.
- Dodana została pozycja strzelnicza w przejściu dla dolnej drużyny.
- Pomniejsze zmiany. Przeszkoda w postaci wraku spalonego pojazdu została usunięta.
- Otwory w ścianach zostały zamknięte. Pozostał jeden „balkon”.
- Dodano kilka budynków, które dają osłonę w postaci balkonu na miejscu 8 i innych liniach ogniowych.
- Mała sterta. Ryzykowna pozycja, która pozwala na ukrycie się za balkonem 8, ale jest jednocześnie odsłonięta dla innych linii i ostrzału z dział samobieżnych.
+ dla powiększonego obszaru mapy.- 10.1 Mapa powiększona w górnym obszarze startowym. Głównym celem tej zmiany jest przesunięcie przejścia dalej od środka mapy na korzyść górnej drużyny, zmniejszenie wagi wykrywania w tych miejscach i utworzenie pozycji, które dają podobne możliwości dolnej drużynie. Teraz można płynnie przemieszczać się z miasta do zielonej strefy i z powrotem.
Przed/Po:
Jak dla mnie powinni sie zabrac za ebry a nie za mapy
Dobre zmiany. Wogole nie powinni wprowadzac takich map gdzie sa tylko 2 drogi do wybrania ewentualnie 3
Nie wiem czy zauważyliście, ale na fotkach Granicy Przed/Po są opisy na odwrót – taki mały szczegół 😛
p.s. Wota porzuciłem na dłuższy okres, bo nie ma sensu się spinać – szkoda życia 🙂
Nareszcie na granicy imperium będzie można pograć na arcie bo w starej wersji to jest mordega.
Jebać arciarzy!
Nie podobają mi się zmiany. Mapy były bardzo fajne, bardzo lubiłem na nich grac, bardzo często miałem tam dobre wyniki. Ale trzeba oczywiście popsuć mapy
Proszę wyjdź… Granica jest koszmarnym korytarzowym gniotem. TDki i arty nie mają tam prawa bytowania, a LTki i medy też są ograniczone do liniowego grania. Na Ruinbergu w końcu ogarnęli, że pozycja 10 ssie pałę po zdobyciu orzez dół 8. Więcej pola manewru ogólnie zawsze na plus
Cichy brzeg i Overlord do usuniecia i bedzoe OK
Gratuluję, jedna z ostatnich map gdzie arta nie gwałci wszytkiego z taką swobodą. Oczywiście płaczki wypłakały, od 3 lat ta gra to równia pochyła pod względem wprowadzanych zmian. Po części możecie sobie tą zaszczytną zasługę przypisać sobie wy bezmógie maupiszony
mnie akurat granica imperium się nie podoba, wygląda jak uboga wersja zrobiona przez amatora
w drugim mi sie już podoba poza tą demolka 8 i kościoła, gdzie balkon wygląda zbyt ryzykownie a kościół bezsensownie, mogli dać jako gróź kościoła a nie platforme
Bardzo dobre zmiany na granicy dla arty oraz kolowcow cieszę się również bardzo
Narescie zobaczyli ze granica jest *******
Powiem tak przez granice musialem wylaczyc spotkaniowki bo druzyna z lewej bazy miala w 80% przypadkach przejebke przez capa
A kto gra w spotkaniowki? Boty
Ty jesteś a jakoś nie grasz. Więc twoja teza jest sprzeczna
Chyba nareszcie gra na Granicy Imperium będzie miała sens:) KOCHAM WG
to zależy, medami lepiej, ciężkimi gorzej
Lubie zmiany na mapach, nieważne czy dobre czy złe…
Ale Granica Imperium teraz będzie trochę jak Westfield…
Ten teren w lewym dolnym rogu mogliby trochę zmniejszyć, jest za duży…
No i bardzo dobrze, Westfield to jedna z najlepszych map.
Powinni się wziąć za Mountain Pass bo to jakaś paranoja
Zmiany bardzo na + Granica imperium według większości graczy jest obecnie słaba i fajnie, że tak ją przeprojektowali. Zmiany na Ruinbergu też są całkiem ciekawe i dają wreszcie nowe możliwości. Ciekaw jestem kiedy te wszystkie zmiany wejdą do gry. Myślę że będzie jakaś aktualizacja która bedzię skupiala się na wprowadzeniu wszystkich tych zapowiadanych zmian na mapach typu Mińsk, Ruinberg, Granica imperium, Urwisko, Prochorowka itd. Może dodatkowo wtedy otrzymamy nową mapę(Perłową rzekę)
Jedyny minus zmian na granicy, to to że arta będzie jebać niesłychanie, ale tak to zmiany ciekawe
+1
gdyby tej grze nie było arty ooo
Zrobiliście na odwrót oznaczenia Before/After
Te oznaczenia są w ogóle poronione… Trzeba się na siłę domyśleć jak jest / będzie… Wystarczyłby napis na zdjęcie now / after i tyle.
Czemu na siłę? Widać, że taka osoba jak ty nie ma pojęcia nawet na jakich mapach gra, i jak one wyglądają. Domyślam się, że Twoja gra to jazda na pale.
przeciez masz napis before i after.
Szczerze to jest trochę nieintuicyjny
Nope, jest dobrze.
before to przed, czy teraz na granicy jest mniej gór?
nie jest, po prawej znajduje się stan obecny, a powinien po lewej
No ta granica imperium to pod arte teraz jest.
monkaS
Nie dobra ta zmiana na granicy imperium, teraz arta będzie miała wszędzie wrzute ze spawna…
++
+1
++++++++ jedna z ostatnich fajnych map
no i gitara 😀 klik klik maderfaker!
zaklikaj się baboku!