9.13 – zmiany parametrów czołgów
HP 1500, było 1150– Silnik Ford GAFM2A1
HP 281, było 234
HP po uszkodzeniu: 148, było 123
– Silnik Ford GAFM2A1
HP: 281, było 234
HP po uszkodzeniu: 148, było 123
HP 1800, było 1700– Silnik Ford GAFM2A1
HP 281, było 234
HP po uszkodzeniu 148, było 123M26 Pershing
– Działo 90mm T15E2M2
Amunicja AP M77
minimalna penetracja 143, było 135,
maksymalna penetracja 238, było 225
T69
– Działo – wieża T178
90mm T178
Amunicja AP M318
minimalna penetracja 136, było 130,
maksymalna penetracja 226, było 216
T95E2
– Działo – wieża T95E2
90mm M41E1
Amunicja AP M318
minimalna penetracja 136, było 130,
maksymalna penetracja 226, było 216
M46 Patton
– Działo 90mm T15E2M2
Amunicja AP M77
minimalna penetracja 143, było 135,
maksymalna penetracja 238, było 225
M48A1 Patton
– Działo 90mm M41
Amunicja AP M77
minimalna penetracja 136, było 130,
maksymalna penetracja 226, było 216
– działo 105mm M68
celność podczas obrotu 0.08, było 0.12,
czas przeładowania 8.35 s, było 8.8 s,
czas celowania 1.9 s, było 2.0 s,
WZ-131
– Zawieszenie WZ-131
opory dla gruntu miękkiego 1.5, było 1.6
– zawieszenie WZ-131 model 2
opory dla gruntu miękkiego 1.3, było 1.4
– działo – wieża 132A
85mm 64-85T
celność podczas obrotu 0.1, było 0.12
– działo 100mm 59-100T
celność podczas obrotu 0.12, było 0.16,
czas przeładowania 8.3 s, było 8.7 s,
czas celowania 2.6 s, było 2.7 s
WZ-132
– działo – wieża WZ-131-1
100mm 59-100T
czas przeładowania 8.1 s, było 8.5 s,
– wieża WZ-132
100mm 59-100T
czas przeładowania 7.7 s, było 8.3 s,
100mm 60-100T
czas przeładowania 7.3 s, było 7.9 s
T-34-2
– wieża T-34-2 model 2
122mm 37-122JT
depresja działa 5, było 3,
czas celowania 3.2 s, było 3.4 s
100mm 59-100T
czas celowania 2.8 s, było 2.9 s,
T-34-3
– działo – wieża T-34-3
122mm D-25TA
depresja działa 5, było 3
121
– zawieszenie 121
zmieniono opory gruntu 0.7 / 0.8 / 1.6, było 0.8 / 0.9 / 1.8
– działo – wieża 121
122mm 60-122TG
depresja działa 3.5, było 3,
celność podczas obrotu 0.12, było 0.14
WZ-111 model 1-4
– zawieszenie
WZ-111
celność podczas jazdy i obrotu 0.2, było 0.23
WZ-111 model 4
celność modczas jazdy i obrotu 0.18, było 0.21
SU-100M1
– działo – wieża SU-100M1
100mm LB-1S
Amunicja UBR-412
minimalna penetracja 137, było 131,
maksymalna penetracja 229, było 219
T-44
– działo – wieża T-44-100
100mm LB-1
Amunicja UBR-412
minimalna penetracja 137, było 131,
maksymalna penetracja 229, było 219
T-54 prototype
– działo – wieża T-54 prototype
100mm D-10T-K
Amunicja UBR-412
minimalna penetracja 137, było 131,
maksymalna penetracja 229, było 219
T-44-100
– zawieszenie T-44-100
zmieniono opory gruntu 0.5 / 0.6 / 1.5, było 0.6 / 0.7 / 1.6
– działo – wieża T-44-100
100mm LB-1
Amunicja UBR-412
minimalna penetracja 137, było 131,
maksymalna penetracja 229, było 219
T-54
– działo – wieża T-54 obj 1946 r.
100mm LB-1
Amunicja UBR-412
minimalna penetracja 137, było 131,
maksymalna penetracja 229, było 219
– wieża T-54 obj 1949r.
100mm LB-1
Amunicja UBR-412
minimalna penetracja 137, było 131,
maksymalna penetracja 229, było 219
Object 430
HP 1700, było 1600
HP magazynu 252, było 210
– wieża Object 430
HP 204, było 170
HP po naprawie 102, było 85
HP wizjera 144, było 120
HP po naprawie 72, było 60
– zawieszenie Object 430
HP 300, było 250
HP po uszkodzeniu 228, było 190
KV-4
– wieża KV-4-5
HP 420, było 370
– działo – wieża KV-4
107mm ZiS-24
czas przeładowania 10.3 s, było 11.1 s,
czas celowania 2.9 s, było 3.4 s
T-10
– zawieszenie T-10
zmieniono opory dla gruntu 1 / 1.1 / 1.9, było 1.1 / 1.3 / 2.0
obrót kadłuba 30°, było 28°,
celność w ruchu i podczas obrotu 0.2, było 0.21
– T-10M
zmieniono opory dla gruntu 1 / 1.1 / 1.9, było 1.1 / 1.3 / 2.0
obrót kadłuba 32°, było 30°,
celność w ruchu i podczas obrotu 0.18, było 0.19
ARL V39
– zawieszenie ARL V39
zmieniono opory dla gruntu 1.5 / 1.7 / 2.8, było 1.6 / 1.8 / 3.0
ARL V39 bis
zmieniono opory dla gruntu 1.4 / 1.5 / 2.5, było 1.5 / 1.7 / 2.7
– działo – wieża ARL V39
90mm AC DCA 45
czas celowania 2.1 s, było 2.6 s
AMX 12 t
– zawieszenie
AMX 12 t 1er prototype
zmieniono opory dla gruntu twardego i średnio miękkiego 1 / 1.1, było 1.1 / 1.2,
celność w ruchu i podczas obrotu 0.22, było 0.25
AMX 12 t 2e prototype
zmieniono opory dla gruntu twardego i średnio miękkiego 0.9 / 1.0, było 1.0 / 1.1
celność w ruchu i podczas obrotu 0.2, było 0.23
– działo – wieża AMX 12t
75mm SA49
celność podczas obrotu 0.19, było 0.2
75mm SA50
celność podczas obrotu 0.18, było 0.2
AMX 13 75
– zawieszenie
AMX 13 Type 1R
obrót kadłuba 40°, było 38°,
celność w ruchu i podczas obrotu 0.2, było 0.21
AMX 13 Type 2A
obrót kadłuba 42°, było 40°,
celność w ruchu i podczas obrotu 0.18, było 0.2
– działo – wieża FL 10 Type C
75mm SA49
celność podczas obrotu 0.16, było 0.18,
75mm SA50
celność podczas obrotu 0.14, było 0.16
Lorraine 40 t
– działo – wieża Lorraine 40 t
90mm F3
czas celowania 2.3 s, było 2.7 s,
100mm SA47
czas celowania 2.5 s, było 3.0 s
Bat.-Châtillon 25 t
– działo – wieża Batignolles-Châtillon 25 t
90mm F3
czas celowania 2.3 s, było 2.7 s
100mm SA47
czas celowania 2.5 s, było 2.7 s
AMX M4 mle. 45
HP na stockowej wieży 1200, było 1100,
HP na topowej wieży 1450, było 1300
HP magazynu 228, było 190
HP mechanizmu obrotowego wieży 156, było 130
HP po naprawie 78, było 65
HP wizjera 108, było 90
HP po naprawie 54, było 45
HP mechanizmu obrotowego wieży 156, było 130
HP po naprawie 78, było 65
HP wizjera 108, było 90
HP po naprawie 54, było 45
HP 156, było 130
HP po naprawie 120, było 100
HP 168, było 140,
HP po naprawie 126, było 105
czołgi premium mogą też nerfić?????????
hellcat wciaz jezdzi nienaturalnie w porownaniu do mocy silnika i wagi a jego pociski rykoszetuja i nie wchodza baaardzo zcesto, to nie byl nerf tylko zejabnie czołgu calkowcie
A pro po mojej gry to otrzymałem takie coś od WG 'Gratulacje! Dostałeś się do 1000 spośród najlepszych graczy w [FRG] klasyfikacji!’ w połowie listy . Nicku nie podam bo pełno jest szmaciarzy co tylko zajmują się pisaniem na temat kolorów . Czyżby są pedałami z tęczowej armii ?
Po prostu kolejne czary mary a jak wychodzi to zwykle kupa .
Przy teraźniejszym 9,12 losowania są cały czas absurdalne , doprowadzające do pasji . Im więcej rykoszetów tym bardziej pewne ustawienie gry przez WG . Nawet nie można oficjalnie nazwać raportu uszkodzenia sojusznicze tylko wymyślili jakieś pokrętne nazwy . Coraz więcej wywala do pulpitu w czasie gdy decydują się losy bitwy . Zamiast pakować takie byle kosmetyczne zmiany zabraliby się za naprawę bugów dodawanych z każdym uaktualnieniem . A tak to by by moje pieniądze dla WG .
Ps.: I jeszcze potrzebne wydumane czeskie gówna wyrysowane gdzieś w toalecie na srajtaśmie , a miało być historycznie . Podobnie z ciężkimi japońcami . Przecież takie nigdy nie jeździły w realu .
Przestań używać modów to Ci gry nie będzie wywałać… Mam na koncie ponad 64k bitew i ani
razu wot mi się nie zawiesił… Zażalenia do twórców kodów nie do wg…
Powiedz Serbowi może da ci polizać złoto przez szybę .
Nie mam żadnych xvm więc do każdej bitwy podchodzę poważnie i mimo moich sukcesów jest zawsze porażka w teamie . A jeśli chodzi o mody to nie mam takich co to powodują 🙂 więc jak wiesz lepiej to się wal w samotności .
„AMX M4 mle. 45 – HP na topowej wieży 1450, było 1300” ~~ Z tego, co pamiętam, to AMX ma 1200 HP po wymaksowaniu.