Wieści z SuperTestu – Nowe tryby gry
Rozpoczną się zamknięte testy dwóch nowych trybów gry. Oba będą oparte na eskortowaniu sojuszniczego konwoju złożonego z botów. Proszę pamiętać, że jest to wstępny test pomysłu i jego zasady mogą się zmienić.
Wersja „Konwój A” zakłada, że oba zespoły mają to samo zadanie – jako pierwsi odeskortować konwój niezniszczalnych botów z punktu początkowego do końca trasy przez wyznaczone punkty. Okręty poruszają się samodzielnie, ale wtedy gdy w pobliżu znajdują się sojusznicze jednostki to konwój wolno przywraca punkty PW oraz porusza się szybciej.
Wersja „Konwój B” będzie składała się z dwóch rund.
W pierwszej rundzie jedna z drużyn (obrońcy) eskortują konwój trzech uzbrojonych okrętów poruszających się ustaloną trasą. Zadaniem drużyny atakującej jest zniszczenie tych okrętów w pewnym, ograniczonym czasie. Po zakończeniu bitwy, drużyny się zamieniają. Drużyna, która doprowadzi swój konwój dalej – wygrywa.
Okręty gracze pojawiają się ponownie po zniszczeniu. Atakujący krócej czekają na powrót do bitwy i mogą wybrać punkt odrodzenia. Obrońcy odradzają się w pobliżu konwoju. Jeśli obrońcy znajdują się w pobliżu konwoju ten porusza się szybciej i regeneruje PW.
Oba zespoły składają się z 7 graczy.
Wszystkie informacje w Blogu Deweloperów są wstępne i mogą ulec zmianie.
Źródło: World of Warships Development Blog
Tłumaczenie: Dark_Havoc