Zmiany losowań na mapach
Czołgiści!
W najbliższym czasie wyjdzie patch 9.10. Już pisaliśmy o nowej gałęzi japońskich czołgów ciężkich, lecz to nie wszystkie niespodzianki. Dla przykładu czeka Nas nowy system losowania map po określonych poziomach, a bitwy zostaną dopracowane. Teraz o wszystkim dokładniej.
W patchu 9.10 zostanie całkowicie zmieniony system losowania map po tierach.
Dąży się do tego, żeby każda mapa była dosyć komfortowa do gry na dostępnych poziomach. Na przykład mapy dla wysokich tierów nie są dobrze przystosowane do niskich poziomów.
Zmieniono zatem zestaw map dostępnych dla nowych graczy na niskich tierach. Teraz wszystko jest bardzo proste i zrozumiałe. Stopniowe zapoznawanie się z grą. Dziś w grze mamy blisko 40 map i nowicjusze mieliby zbyt wiele map do ogarnięcia, w związku z tym gracze są po prostu zagubieni. Z wyjściem patcha 9.10 gracze będą odkrywali nowe mapy stopniowo, w miarę ekspienia tierów, co znacznie ułatwi poznawanie map.
Dla poziomów:
I – II: Mittengard i Kopalnie;
III: Kopalnie, Ruinberg, Himmelsdorf Zimą;
IV: Winterberg, Himmelsdorf Zimą, Kopalnie, Ruinberg, Step, Widepark, Himmelsdorf;
V: Winterberg, Himmelsdorf Zimą, Karelia, Malinówka, Piaszczysta Rzeka, Kopalnie, Ruinberg, Step, Tundra, Widepark, Himmelsdorf, Ensk;
VI: Lotnisko, Westfield, Winterberg, Himmelsdorf Zimą, Karelia, Dębina, Lakeville, Malinówka, Klasztor, Łuk Ognia, Piaszczysta Rzeka, Prochorówka, Kopalnie, Ruinberg, Step, Tundra, Widepark, Klif, Autostrada, Himmelsdorf, Ensk;
VII: Lotnisko, Westfield, Wichura, Winterberg, Arktyczny region, Himmelsdorf Zimą, Karelia, Dębina, Lakeville, Linia Zygfryda, Malinówka, Klasztor, Murowanka, Łuk ognia, Przełęcz, Piaszczysta rzeka, Prochorówka, Redshire, Kopalnie, Ruinberg, Zatoka rybacka, Step, Cichy brzeg, Tundra, Klif, Autostrada, Himmelsdorf, El Halluf, Ensk;
VIII – XI: Lotnisko, Westfield, Wichura, Winterberg, Arktyczny region, Himmelsdorf Zimą, Karelia, Dębina, Lakeville, Linia Zygfryda, Malinówka, Klasztor, Murowanka, Overlord, Łuk ognia, Przełęcz, Piaszczysta Rzeka, Prochorówka, Redshire, Kopalnie, Ruinberg, Zatoka rybacka, Ukryta wioska, Stalingrad, Step, Cichy brzeg, Bagno, Tundra, Klif, Fiordy, Autostrada, Charków, Himmelsdorf, El Halluf, Ensk, Erlenberg, Południowe Wybrzeże;
No to nie był to najlepszy pomysł. Ja gram MS1 od samego początku i lubiłem mapy, które były dostępne a teraz chyba przestanę grać bo mi się te dwie dostępne mapy już znudziły
Zamysłem WG było ułatwienie poznawania gry początkującym. Dlatego też znacznie ograniczyli ilość map na początkowych tierach, żeby nowy gracz mógł stopniowo je poznawać. Z drugiej strony niestety nie patrzyli na to, że tym samym utrudniają grę starym i doświadczonym graczom