Supertest: zmiany na mapie Mińsk, cz. 2
Zmiany na mapie Mińsk.
- Centralna część mapy została uzupełniona o wzniesienia, tak by czołgi lekkie miały większą szansę przetrwania na tym obszarze.
- Ilość obiektów blokujących przestrzały na dalekim dystansie spadła: między innymi usunięto część białego ogrodzenia wokół alei.
- Obszar wokół cyrku został mocno przerobiony: teraz obszary zaplecza mają więcej przestrzeni i są bardziej dostępne dla walki bezpośredniej.
via WoT Express
Teraz ta mapa będzie do ****… dodali pozycje znowu dla niskich ale wieżowych pojazdów przez co ta mapa to kolejna pod medy i ciężary (ale w małym % ciężary). Usunięto pozycje dla niszczarek po prawej stronie mini mapy ZNOWU dla pojazdów dominujących. Jestem mocno niebieskim graczem i nie płacze że to dla takich czołgów ta mapa będzie teraz przeznaczona ale balans znowu rozwalony… WG nie umiecie nic zrobić. Następnym razem róbcie krótki filmik na stronie głównej wot który pokazuje takie zmiany a następnie ankiete czy gracze chcą takich zmian czy też nie. Pamiętajcie że wasze zdanie sie nie liczy bo nie wy gracie
A czy jest jakiś sposób czy mod umożliwiający uciszenie dźwięku przelatujących odrzutowców i śmigłowców na tej mapie ? Te dźwięki są tak irytujące,że jak widzę te mapę to już mam dość….
I to są takie małe kamyczki które budują lawinę niechęci do wota. A wg nadal swoje – bawią się w nowe kamuflaże.
@barry święte słowa. Mapa jest od początku źle zbilansowana.
Mapa w porządku dla każdej klasy pojazdów. Oczywiście przed tą zmianą. Trzeba tylko ruszyć główką i wiedzieć gdzie jechać. tyle
Typkiem5 na obecnym trolu jak dobrze ruszysz główka to medal rossieni też teoretycznie możesz zdobyć.
Tej mapy nic nie uratuje. Jest do d… Jesteś na niej całkowicie zależny od tego kogo tobie dolosuje w zespole. O ile na malinowce kopalni czy też stepie idzie robić wyciągi to zróbcie go na Mińsku. Powodzenia.
na każdej mapie tak jest… troszke mózgu