Prosto z Supertestu: 🇬🇧 LHMTV
Tym razem kompletna charakterystyka brytyjskiej ósemki.
Pozostałe czołgi z gałęzi:
- GSR 3301 Setter (LT-7), nazwa skrócona: Setter – charakterystyka czołgu;
- LHMTV (LT-8);
- GSOR3301 AVR FS (LT-9), nazwa skrócona: AVR FS – charakterystyka pojazdu;
- Manticore (LT-10) – charakterystyka pojazdu.
LHMTV. Wstępne parametry:
Tier: LT-8, Wielka Brytania, standardowy
Wytrzymałość: 1 050
Moc silnika: 150 KM
Waga: 4,801 t
Maksymalne obciążenie: 5,50 t
Moc na tonę: 31,24 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 63 / -23 km / h
Prędkość obrotu: 42 °/s
Prędkość obrotu wieży: 44,8 °/s
Opór gruntu: 0,671 / 0,767 / 1,342
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 700 m
Pancerz kadłuba: 30 / 20 / 15
Pancerz wieży: 60 / 25 / 20
Działo: 85 mm HV L40
Uszkodzenia: 230 / 230 / 280
Penetracja: 226 / 258 / 42
Szybkostrzelność: 6,129
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 409,6
Czas przeładowania: 9,79 s
Rozrzut na 100 m: 0,355
Czas celowania: 2,11 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +15 °
Działo: 75 mm HV L40
Uszkodzenia: 135 / 135 / 175
Penetracja: 180 / 220 / 75
Załoga 3-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy.
Rozrzut Celownika:
- po wystrzale działa: 3,836;
- w trakcie obrotu wieży: 0,115;
- w trakcie ruchu pojazdu: 0,153;
- w trakcie obrotu pojazdu: 0,153;
- w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 4,95;
- przy maksymalnej prędkości pojazdu: 9,67;
- przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 6,44.
Wartość Kamuflażu:
- kamuflaż czołgu nieruchomego: 34,2 %;
- kamuflaż czołgu w ruchu: 34,2 %;
- kamuflaż strzelającego nieruchomego czołgu: 8,14 %;
- kamuflaż czołgu strzelającego w ruchu: 8,14 %.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Ikona w grze:
Umiejscowienie w drzewku technologicznym:
Porównanie z pozostałymi czołgami lekkimi:
(Kliknij, aby powiększyć.)
Porównanie gabarytów:
via WoT Express
kolowce maja jeszcze auto aima a to juz przesada bo ludzi za to banuja. i 90% strzalow w bok za 0 w magiczne jabane koleczka. moim zdaniem to zepsulo gre w takim stopniu jak to zjebane rng i ustawianie meczow randomowych przez WG.
Najgorsze jest to, że rozwalisz mu to jedno kółko to on nawet nie odczuje straty więc dalej zasuwa 70 na godzinę i trafia wszystko w ruchu.
z każdym uszkodzonym kółkiem mobilność kołowców spada 😉
auto aim jest na prawym przycisku myszy w każdym czołgu, nikt za to nie banuje 😀
90% strzałów to kółka? to ja na prawdę nie wiem jak ty w nie strzelasz
zjebane rng zepsuło grę? to kiedy była nie zepsuta? eng jest od zawsze
ustawianie meczów randomowych przez wg? a masz na to jakiś dowód? albo przynajmniej cień dowodu? 😀
Powiem tylko tyle że odkąd wprowadzili kołowce zakup lub robienie lightów z linii gąsienic nie ma sensu !!!!!!! Kołowce są złe i powinny być usunięte z gry !! ostatnio goniłem kołowca 8-tierowego moim elc even 90 ( po akcji jak wjechał nam do bazy i wystrzelił arty ) rezultat był taki że za cholerę nie mogłem go trafić lub strzały za 0 dmg już nie wspomnę o jego dogonieniu za to on z łatwością jadąc z taką prędkością mnie trafiał i przebijał. To samo tyczy się robienie misji zanim dojadę do jakiegoś punktu żeby podświetlać kołowiec już tam dawno stoi i spotuje więc gdzie tu logika ?
Co spotuje? Bo z doświadczenia wiem, że kółkowiec to guano, a nie spotter. Z 310 zasięgu widzenia cudów nie wykręcisz. Kółkowce to bardziej taka sztuczna przeciwwaga dla spotterów (lighty i medy). Mają ich zatrzymać i tyle. I jak ktoś jest cienkim Bolkiem – to da się zatrzymać i nie będzie wykorzystywać potencjału lighta. Mówisz, że kołowiec robił cię jak chciał? A może robił, bo sam chciałeś by cie porobił. Zamiast zagrać ostrożnie, od osłony do osłony, jechałeś po otwartym i ułatwiałeś mu robotę. Dałeś mu szansę wykorzystać jego największy atut – genialną celność w ruchu. Kołowców ogólnie nie lubię, bo są zbyt zależne od drużyny, a za mało samodzielne na początku bitwy.
kolega dobrze pisze … zanim się dojdzie do krzaczka do e1 gdzie jedzie 80% społeczeństwa… to ebr już tam stoi albo przejeżdża obok lighta i jest spalony … Wiadomo jest że jak ebr jest szybszy to wjedzie na wrogą część mapy i wypotuje lighta, którego zabiają td’ki zanim ten coś wyspotuje… dziś type 4 zniknał mi z 230m …. przy czym zaraz dostałem strzał bez wyświecenia …. na ru gdzie 410m jest na podstawie …
kołowiec ma ogromny wpływ na bitwe, nie bez powodu ma najwyższe winratio wśród lightów
pro tip: na początku bitwy nie wjeżdżaj do krzaczka z którego chcesz spotować cały przeciwny team tylko zajmij pozycje aby wyświecić kołowca, dopiero jak on zginie zajmij swoją pozycje