Wieści z SuperTestu – nowe mechaniki oraz materiały eksploatacyjne
Wraz z pojawianiem sie nowych linii deweloperzy psotanowili testować także nowe rozwiązania dotyczące materiałów eksploatacyjnych, czy też mechanik. Tym razem na World of Warships Development Blog pojawił się taki oto wpis:
Planujemy zamknięte testy mechanik oraz materiałów eksploatacyjnych dla nowego/możlwiego trybu gry:
– Materiał eksploatacyjny – Dym Paliwowy. Poprzez wtryskiwanie paliwa do komina, jednostka zostaje przykryty zasłoną dymną, ale przez mniej czasu niż przy użyciu generatora dymu. Ten materiał eksploatacyjny pozwala okrętowi poruszać się z pełną prędkością i nadal znajdować się na zasłonie dymnej; (poprawcie mnie jeśli dobrze nie pamiętam, ale dym pochodził ze spalania oleju? – barul )
– Materiały eksploatacyjne – Pociski dymne, które umożliwiają ustawienie zasłon dymnych w zasięgu za pomocą głównych dział;
– Pociski (prawdopodobnie SAPHE (ang. Semi-Armour Piercing High Explosive) – przeciwpancerny odłamkowy) – nowy rodzaj pocisków, który ma wysokie obrażenia i niską penetrację pancerza. Podobnie jak pociski przeciwpancerne, nie mogą zapalać jednostki po trafieniu;
– Ukrycie blisko brzegu – zdolność okrętu, obniżenie zasięgu wykrywania w pobliżu brzegów. Zdolność jest aktywowana automatycznie, jeśli jednostka nie porusza się lub porusza się z małą prędkością.
Są to wczesne prototypy, a ich nazwy, parametry i właściwości mogą ulec zmianie podczas testów.
Pamiętajcie, że informacje na blogu deweloperskim są wstępne.
Źródło: World of Warships Development Blog
Tłumaczenie: barul
„– Ukrycie blisko brzegu – zdolność okrętu, obniżenie zasięgu wykrywania w pobliżu brzegów. Zdolność jest aktywowana automatycznie, jeśli jednostka nie porusza się lub porusza się z małą prędkością.”
Mokry sen Amerykańskich Krążowników.
Ktoś przy ostatniej umiejętności bardzo się inspirował historią HNLMS Abraham Crijnssen 😀 :okejka: