Q&A numer 21 odpowiada Sub_Octavian
Sesja pytań i odpowiedzi prowadzony przez Sub_Octaviana. Q&A numer #21.
- Pytanie: Jako, że gracze teoretycznie przyzwyczaili do nowej mechaniki dotyczącej lotniskowców, to w jaki sposób WG planuje zmieniać mechanikę? Dla przykładu: widać, że część bardzo dobrych graczy potrafi ominąć eksplozje pocisków plot. Jeśli wartości AA są już zbalansowane oznaczać to może, że niektórzy gracze będą otrzymywać minimalne uszkodzenia dzięki lepszemu unikaniu. Oczywiście zajęło im to trochę czasu, ale można to dostrzec w grze. Obawiam się, że WG uważa balans w dużej mierze za ukończony, a my będziemy mieli problem z tym przez miesiące, gdyż firma skupi się na innych elementach gry.
- Odpowiedź: Szczerze mówiąc najbardziej zdolni gracze potrafią unikać eksplozji, ale nie jest to czynnik usprawiedliwiający duże zmiany w mechanice AA. Monitorujemy postęp graczy na CV i (dla przykładu) jeśli duża część graczy będzie kończyła z dużo mniejszymi stratami w samolotach, co będzie oznaczało za duże możliwości CV we wszystkich segmentach – to wtedy możemy zacząć działać (o ile nie będzie to dotyczyło 1% najlepszych graczy) – na przykład zwiększając efektywność AA. Na teraz – z tego co wiem od wersji 0.8.2 będzie lekka zmiana mechaniki AA w kierunku zmniejszenia strat w samolotach.
- Pytanie: AA jest ciągle jednym z problemów balansu, kiedy zamierzacie ten problem nareszcie rozwiązać?
- Odpowiedź: Z naszej strony jesteśmy zadowoleni z działania AA, nie mamy w planach zmian w jej mechanice (prócz zmian w nakładaniu się stref AA w 0.8.2). Pewne zmiany mogą dotyczyć indywidualnych okrętów, ale nic globalnego.
- Pytanie: Czy w związku gotowością premium CV możemy się spodziewać ich niedługo w sklepie premium? Czy lubisz ananasa na pizzy?
- Odpowiedź: Tak, skończyliśmy pracę nad prem CV i niedługo będą w sklepie. Czemu ludzie tak często pytają o ananasa? Oczywiście mogę żyć z ananasem na pizzy, czemu nie?
- Pytanie: Czy możecie zrobić tak interfejs aby wszystkie ikony (Wykryty, Cel priorytetowych, Nadchodzący ogień, Radar, Hydro) były pokazywane naraz, a nie wyświetlane wymiennie jak teraz?
- Odpowiedź: To żądanie jest na naszej liście zapasowej. Chcemy to zrobić, doceniamy to że wielu graczy tego pragnie, a teraz walczymy by podnieść priorytet tej zmiany.
- Pytanie: Czy zespół zajmujący się interfejsem ma za mało ludzi? Kod jest pogmatwany a zmiany i usprawnienia zajmują wieki.
- Odpowiedź: Jest to kombinacja wielu czynników:
1. Tak, znalezienie dobrego programisty UI (interfejsu użytkownika) nie jest takie proste (ale nie możemy powiedzieć, że mamy braki kadrowe – zatrudniamy i trenujemy nowe talenty)
2. Mimo, że mamy wielu programistów – nie rozwiązuje to problemu (ciąża trwa zwykle 9 miesięcy i niezależnie ile matek chce pomóc to się nie zmieni – tak dla analogii)
3. Optymalizacja UI wymaga ciężkiej pracy na częściach nie dostępnych dla graczy – dlatego robimy to kawałek po kawałku, tak by zagmatwany UI 1.0 przerobić w pięknie zaplątany kod 2.0
4. Dodawanie nowych elementów UI w większości przypadków jest powiązane ze zmianami w danym elemencie (albo zniszczymy optymalizację)
5. Teoretycznie możemy przerzucić wszystkie zespoły deweloperskie do naprawy UI, ale wiązałoby się to z kilkoma aktualizacjami bez nowych elementów (a to bardziej boli).
Ogólnie optymalizacja i ulepszenie UI jest dla nas priorytetem. Ostatnio optymalizowaliśmy port wraz z przełączaniem okrętów, obecnie optymalizujemy operację na flagach/sygnałach (prawdopodobnie w 0.8.3), i tak komponent po komponencie staramy się ulepszać UI. Zatem możecie się spodziewać ulepszeń – krok po kroku – zamiast jednej ogromnej zmiany w aktualizacji.
- Pytanie: Jeśli pocisk PP trafi w okręt, ale będzie tak szybki, że zapalnik się nie uzbroi, a jednocześnie nie będzie miał siły na przebicie drugiej burty i rozkruszy się wewnątrz to taka sytuacja jest traktowana jako nad penetracja, czy raczej jako skruszenie za 0 uszkodzeń?
- Odpowiedź: Rozkruszenie wewnątrz okrętu traktowane jest jakby pocisk detonował.
- Pytanie: Kiedy planujecie naprawić „zepsuty” rozbłysk po strzale z dział? Wraz z FR DD ma to ogromne znaczenie.
- Odpowiedź: Prawdopodobnie w 0.8.5 – ale nie obiecuję. Projekt jest mniej więcej gotowy i czeka na implementację.
- Pytanie: Wraz dodaniem RU BB i FR DD kilka nacji jest już pełnych. Tymczasem na horyzoncie są już panazjatyckie i włoskie okręty. Mimo to, jest jakiś limit dodawania okrętów. Jak widzisz rozwój gry w przyszłości? Czy nadal planujecie być skupieni na dodawaniu nowych linii czy zmienicie to na dodawanie nowych trybów?
- Odpowiedź: Nowe linie będą dodawane w podobnej ilości jak teraz i to w przewidywalnej przyszłości się nie zmieni. Chcemy jednak dodać trochę nowych trybów gry, a nawet spróbować kilku odważnych pomysłów. Oczywiście jest limit dodawania okrętów, ale nie jesteśmy nawet blisko tego limitu, a nowe okręty to nie jest jedna rzecz którą chcemy dodawać.
- Pytanie: Kiedy buff Błyskawicy?
- Odpowiedź: Sytuacja jest następująca:
1. Błyskawica wykazuje się dobrym balansem i nie potrzebuje bezpośredniego buffa
2. Wiemy, że kiedyś była lepsza (gra się od tego czasu zmieniła)
3. Jesteśmy za tym by zrobić pewien rebalans (zrobić ją bardziej przyjemną do grania bez nadmiernego buffowania)
Zajmiemy się nią bliżej jak będzie ku temu powód, na przykład wraz z rozwojem drzewka paneuropejskiego.
- Pytanie: Czy planujecie dodać dowódców sowieckich na podobnych zasadach jak Halseya i Yamamoto?
- Odpowiedź: Mamy już plany dotyczące bohaterskich dowódców, poczekaj na informację 🙂
- Pytanie: Czy jest szansa by niemieckie BB otrzymały sowiecką dyspersję? Zmniejszyłoby to problemy z celnością tych okrętów i zachęciło do gry na bliskie dystanse.
- Odpowiedź: Szanse są mniej więcej takie jak to, że sowieckie BB otrzymają niemieckie baterie dodatkowe, niemiecki pancerz i sondę hydo – prawie żadne. Oczywiście – obie linie są przeznaczone do walki na bliski dystans, ale trzeba nimi grać inaczej, mają swoje wady i zalety i to jest dobre. Nie chcemy by były do siebie podobne.
- Pytanie: Działanie AA – dlaczego działa dalekiego zasięgu przestają strzelać, gdy powinny działać na takim samym zasięgu jak średnie, wygląda na to że masa okrętów ma słabą obronę plot lub żadnej. Eksplozje nic nie robią aż nagle 5 samolotów ginie od jednej. Nienawidzę obecnego reworku poza wszelką wątpliwość i uważam, że gdy samoloty mogą zawisnąć nad pokładem, a potem zrzucić ładunek bomb bez strat, za śmieszne. Może zdejmiecie siatkę bezpieczeństwa spod CV i obniżcie PW samolotów, bo gra przeciwko nim jest frustrująca i niszczy całe linie okrętów – nie ma sensu grać DD, gdy wykryje cie CV – może cię zniszczyć na jeden nalot. Dlatego proszę zmieńcie balans albo dajcie mi nieskończoną liczbą raportów bym mógł zgłaszać każdy CV w grze.
- Odpowiedź: Nie chcemy już twardej zasady: „bliżej okrętu – więcej uszkodzeń”. Chcemy stworzyć różne krzywe obrony plot, tak by niektóre okręty zadawały dużo uszkodzeń na dalekim zasięgu, alby były słabe na bliskim (albo na odwrót – w klasyczny sposób). To jest bardziej interesujące i łatwiejsze do balansowania.
W przypadku DD, niektóre klasy mogą być bardziej wymagające i wiemy że dobry zrzut bomb OB może być bolesny, ale patrząc na statystyki, z całym szacunkiem – „nie ma sensu grać DD” jest przeszacowaniem problemu. W każdej klasie jest „mafia” i niestety mogę przyjąć do wiadomości, że odpowiadając na pytania związane z klasami zawsze będzie przez kogoś znienawidzony. Nie sądzimy jednak, że obecnie jakaś klasa jest specjalnie „uciskana”. Przykro mi.
- Pytanie: Moje pytanie dotyczy baterii dodatkowych. Obecnie budowanie okrętu pod artylerię dodatkową jest zabawne i zachęca do gry na bliski zasięg. Jednak w porównaniu z wersją niewidzialnego tanka wydaje się być mniej użyteczna.
Czy możemy dostać bardziej inteligentne sterowanie bateria dodatkową? Może buff 100mm dział FR BB lub większą celność? - Odpowiedź: Tak, taki okręt daje wiele zabawy ale nie jest konkurencyjny (choć niewidzialność jest w pewnym stopniu mniej wartościowa z powodu wykrywania z powietrza). Nie chcemy ulepszać wprost dział baterii dodatkowej w całej grze w chwili obecnej (z różnych powodów, jednym z nich jest ryzyko nadmiernego karania lekkich okrętów), ale jesteśmy fanami takiego ustawiania okrętu by był fajny w użyciu i bardziej przydatny. Rework baterii dodatkowych 2019? Rok secondarek 2020? Nie chcę nic obiecywać ale będziemy się przyglądać tej części gry i ją ulepszać.
- Pytanie: Dowiedzieliśmy się ostatnio o planowanych zmianach w krążownikach:
1. Opancerzenie
2. Różnicowanie CA i CL
3. Krążowniki miały przebijać wszystkie okręty na swoim tierze
4. CL miały wcale nie przebijać BB
5. IFHE mniej ważne
To zostało porzucone czy nadal na tym pracujecie, ale opóźnienia wynikają z reworku CV? - Odpowiedź: Nie porzuciliśmy tych pomysłów. Jednak z powodu zmian w CV, radarach, zalania chcemy mieć 2-3 aktualizacje bardziej stabilne bez gwałtownych zmian. Ostatnio było trochę ostro i nie chcemy znów wprowadzać globalnych zmian, choć uważamy że będą one dobre dla gry.
- Pytanie: Czy zmienicie MM tak aby w bitwach nie było więcej niż 1 CV? Jakieś plany kiedy to może nastąpić?
- Odpowiedź: Usunięcie 3 CV (ze wszystkich tierów prócz IV) jest całkiem możliwe. Z limitem 1 jest pewien problem związany ze złożonością MM (coś czego wielu z was nie dostrzega).
Problem jest w tym, że przy limicie 1 lotniskowca na tierz X pojawią się bitwy 4vs4 lub 5vs5 z 1 CV od czasu do czasu, nawet w momencie dużej ilości graczy na serwerze (gdy zmienia się liczba CV w kolejce), a choć małe zwiększenie popularności CV T10 pogorszy sprawę. MM działa na graczach w kolejce i jest powiązane z potrzebą uruchomienia gry po zadanym czasie. CV muszą być zawsze sparowane co zwiększa problemy. To nie jest problem tylko: „jestem gotów poczekać te 2 sekundy dłużej”, a raczej – czekam kilka minut i wrzuca mnie do bitwy 5vs5 wraz z 1CV na stronę. Przykro mi, ale na obecną chwilę staramy się zmniejszyć limity do 2CV. Nie widzę możliwości zmniejszenia limitu na 1 CV T10, chyba, że ich popularność nieco by spadła (co nie jest pożądane, a obecna popularność CV jest w niskich stanach tego co chcemy osiągnąć)
Ponadto nadal pracujemy nad CV i plot co przekłada się na sytuację. Innymi słowy – posiadanie 2CV na drużynę nie jest złe z powodu samych liczb, a raczej z powodu irytujących sytuacji wynikających z interakcji pomiędzy okrętami i klasami.
- Pytanie: Czy są plany zwiększające skuteczność myśliwców na T4-5? Gram teraz na środkowych tierach, gdyż dwa Midwaye w bitwie doprowadzają mnie do wściekłości, a teraz dostaje podwójne Rangery i Furiusy. Trochę to dziwne, gdy używam moich myśliwców, mam podstawowy trening artyleryjski a strącam 1 samolot na bitwę otrzymując 8-15k uszkodzeń od bomb i rakiet.
- Odpowiedź: T4 i T6 CV mają umiarkowaną skuteczność na wszystkich poziomach i nie zamierzamy ich osłabiać.
- Pytanie: Czy w planach jest zmiana wykrywania przez CV? Na przykład powrót do starych zasięgów wykrywania, dodania do tego 20% ale umożliwienie CV wykrywania okrętów na minimapie?
Dla mnie problemem nie jest ilość zadawanych uszkodzeń, ale wykrywanie. Spotowanie mnie zabija – a nie bomby czy torpedy. Jest bardzo frustrujące gdy CV startuje samolotami i w mniej niż minutę atakuje wrogi zespół rakietami, a ja mam 50% PW moim krążownikiem. - Odpowiedź: Dziękuję za opinię, przykro mi słyszeć, że zmiany nie poprawiły gry dla ciebie i twoich kolegów, właściwie robiąc z niej coś mniej zabawnego. Nie mogę tego skomentować- gdyż jest to twoja osobista opinia, którą szanuję. Co do pytanie – obecnie pracujemy nad jedną dużą zmianą (nie jest jeszcze potwierdzona, ale zostanie wprowadzona) powodującą zredukowanie szybkiego wykrywania na początku bitwy. Nie mamy w planach jakiś mocnych nerfów wykrywania i dużych zmian (takich jak wykrywanie tylko na minimapie).
- Pytanie: Jakie metody są używane przez waszych statystyków z działu balansowania aby określić siłę (czy dana klasa/okręt radzi sobie za słabo/za mocno) po wprowadzeniu okrętu na serwer? Rozumiem, że okręty mogą być niezbalansowane w dniu premiery (brak danych, pomyłki), ale interesują mnie zmiany po premierze.
Pytam, gdyż często jestem zaskakiwany zmianami w okrętach. Nie pytam o wszystkie dane, ale jakieś wskazówki. Czy to jest stosunek zwycięstw, średnie XP, dane z różnych trybów?
Dla przykładu YueYang był uważany za okręt za silny, a Kitakaze – za dobry. - Odpowiedź: Nasze metody mocno się poprawiły od daty premiery. Mamy o wiele lepsze narzędzia w tej chwili. Dla przykładu ciągle uważamy na średnie statystyki (WR, uszkodzenia) i popularność – używamy dużo więcej względnych danych i to bardzo pomaga.
Przykład YY jest bardzo dobry. Wiem, że zmiana nie była popularna, ale okręt ten wyraźnie był lepszy od innych, na poziomie Daringa. I tu pada pytanie: dlaczego YY dostał nerfa a Daring nie? Dlatego, że zwracaliśmy uwagę na względne statystyki.
Dla przykładu mamy narzędzie które pozwala nam zobaczyć dystrybucję efektywności graczy dla danego okrętu. Wygląda to tak (dane celowo pozbawione nazw, chodzi o tier/klasę okrętów):
Każda krzywa to jeden okręt. Na tym wykresie widać WR. Widzisz jeden wykres przesunięty w prawo? Grający nim gracze są dużo lepsi niż gracze na innych okrętach – to może być okręt testowy (CCT + ST+ test klanowy + nasz zespół = zwykle grają lepiej), albo jakiś trudny do zdobycia (Stalingrad, Flint, Black – grają nimi lepsi gracze). Kiedy sprawdzamy jakiś okręt bierzemy to pod uwagę. Jeśli chodzi o YY i Daringa – oba okręty były ponad przeciętne, ale użytkownicy Daringa byli dużo lepszymi graczami, gracze YY byli na podobnym poziomie umiejętności jak gracze pozostałych DD T10. Zatem jeśli ten sam gracz osiąga lepsze rezultaty na danym okręcie = jest on OP – oznacza to, że daje on przewagę graczom i pozwala im osiągać lepsze rezultaty niż na innych okrętach. Rozwińmy tą teorię: Jeśli zastąpimy graczy Shimakaze (najbardziej popularny okręt T10 z bardzo przeciętną krzywą umiejętności graczy) graczami Daringa, Shima będzie wyglądać na OP – dzięki temu że Ci gracze grają lepiej. Ale to nie wszystko. Mamy specjalne narzędzie do robienie przekrojów przez wszystkie dane: WR, fragi, względne i bezwzględne uszkodzenia, czas życia w bitwie i przeżywalność, zdobywanie capów itd.
Weźmy dla przykładu balansowanie Kremla. Oczywistym jest, że nie możemy go balansować w oparciu o średnie statystyki – przez ten sam problem z graczami – zatem stworzyliśmy przekrój aby zobaczyć efektywność bojową w odniesieniu do gracza. Porównujemy zatem rezultaty uzyskane przez graczy na Kremlu w porównaniu z rezultatami osiągniętymi na innych BB T10 przez graczy o podobnych umiejętnościach.. 150k średnich uszkodzeń wygląda przerażająco (wartość to tylko przykład), ale jakie rezultaty osiągają gracze o tych samych umiejętnościach na innych BB T10? Znajdujemy odpowiedzi na te pytania zanim podejmiemy decyzje.
Jedynym wyzwaniem jest dostanie odpowiednio dużej ilości bitew danym okrętem – wszystkie systemy potrzebują ogromnej ilości danych by być dokładnymi.
Nie wiem czy mogę przekazywać wam tak dużo informacji w ogłoszeniach, ale chcę z pewnością powiedzieć: kiedy twierdzimy, że okręt jest OP czy UP zwykle wcześniej zebraliśmy bardzo wiele dowodów na ten fakt. To nie tylko: patrz na średnie xp i krzycz.
- Pytanie: Czy dostaniemy nowe mapy dla niskich/średnich tierów
- Odpowiedź: Nie mam żadnych informacji na ten temat.
- Pytanie: Czy będzie opcja wyłączenia efektów pogodowych? Front burzowy i burza śnieżna przyprawiają mnie o ból głowy.
- Odpowiedź: Jedyne co teraz możesz zrobić to zmienić ustawienia grafiki.
- Pytanie: Parę miesięcy temu WG zapowiedziało restart programu kolekcjonerów. Mamy teraz naszywki w grze, czy są jeszcze jakieś plany?
- Odpowiedź: Jeszcze nie. Jestem pewien, że pojawi się coś ciekawego dla klubowiczów. Ale chcemy być uczciwi wobec innych graczy (nie dawać za dużo elementów) i zautomatyzowani (dodawanie ręczne – piekło)
- Pytanie: Już niedługo 0.8.2 – czy lista okrętów premium dodanych do Arsenału/Zbrojowni jest skompletowana? Jakie okręty mogą się pojawić? Czy pojawią się okręty nie będące w normalnej sprzedaży lub unikalne (np. Vampire)?
- Odpowiedź: Pełna lista będzie w patchnotach. P.S Vampire nie jest na liście.
- Pytanie: Czy będzie opcja zdjęcia wszystkich sygnałów naraz?
- Odpowiedź: Szczerze mówiąc nie wiem. Jest na długiej liście rzeczy do zrobienia.
- Pytanie: Czy pracownicy WG niedoszacowali wpływ reworku CV na serwer od wersji 0.8.0 i jego zepsutej równowagi, który wprowadził do gry?
- Odpowiedź: Nie za bardzo. Chodzi o to, że niektóre aspekty zostały właściwie oszacowane (jak docelowa popularność CV i potrzeba wprowadzenia szybkich poprawek), ale mieliśmy pewne niedoszacowania (takie jak popularność CV tieru 4 i ogólne uszkodzenia od wykrywania – oba te elementy są wyższe niż się spodziewaliśmy i obliczaliśmy). Ogólnie poszło mniej więcej jak planowaliśmy (tak, rozumiemy że było to stresujące i wstrząsające mechaniką gry).
- Pytanie: Czy jest jakaś szansa na ulepszenie modeli okrętów, które pojawiły się wraz z premierą gry (niszczyciele japońskie i amerykańskie, krążowniki, pancerniki, lotniskowce). Przydały by się małe poprawki, na przykład przezroczyste szyby i poprawienia niektórych modeli (np. Gearing)
- Odpowiedź: W pełni rozumiem twoją prośbę i z czasem tym się zajmiemy – ulepszymy stare modele. Niestety z naszym napiętym grafikiem ciągle zmagamy się ze znalezieniem czasu na to – jest to cena jaką płacimy za dostarczanie nowych aktualizacji co miesiąc (co jednak pozytywnie wpływa na rozrywkę dla graczy).
- Pytanie: Czy są jakieś plany zmian w krążownikach – obecnie Henri IV dominuje w trybach kompetytywnych.
- Odpowiedź: Z pewnością dominacja Henri IV nie pozostała niezauważona, i zamierzamy wprowadzić pewne zmiany w trybach kompetytywnych (jednak bitwy losowe mają wyższy priorytet). Nie planujemy ostrych nerfów tego okrętu. Może zajmiemy się jego (naprawdę popularnym) Legendarnym ulepszeniem, ponieważ uważamy że jest to przyczyna jego statusu.
- Pytanie: Wszystkie lotniskowce premium są obecnie na 8 poziomie. T8 jest dla mnie za trudny i wolałbym T6. Czy są jakieś szanse na premium CV T6, czy jest zasada że wszystkie premium CV muszą być T8?
- Odpowiedź: Jest duża szansa na premium CV T6. Po po prostu wszystkie obecne w grze premium CV lepiej pasowały na T8.
- Pytanie: Czy „Montpelier” i „Yukikaze” będą okrętami premium związanymi z Azur Lane czy są tylko okrętami do balansowania? Jeśli są okrętami do balansowania to czy Cleveland potrzebuje zmian w balansie? Jakie dane wskazują że ulepszenie jego naprawdę dobrej celności wpłynie na styl gry tym okrętem? I oczywiście to samo dotyczy Kagero.
- Odpowiedź: Przykro, KGB podsłuchuje – zatem: bez komentarza.
- Pytanie: Czy jesteście zadowoleni z wpływu CV na CV i CV na inne okręty?
- Odpowiedź: Z pewnymi wyjątkami – tak. Nadal musimy się zająć (część z tego pojawi się w 0.8.2):
1. Indywidualnym balansem
2. Użytecznością i skutecznością sektorów obrony plot
3. (prawdopodobnie) początkowym wykrywaniem
4. (prawdopodobnie) niektórymi elementami wpływu CV na DD
5. Autopilotem (to nie wpływ, ale ważny element do poprawienia)
- Pytanie: Czy jest jakiś sposób na zmianę Dynamicznej Muzyki za pomocą modyfikacji? Pytałem niektórych moderów, ale oni nie mają pomysłu gdzie szukać plików i zacząć modyfikacje.
- Odpowiedź: Będąc szczerym nie ma dobrej metody. Oczywiście, teoretycznie możesz wypakować nasze banki muzyki i zastąpić swoją, ale wątpię by rezultat był płynny.
- Pytanie: Jeśli chodzi o obecnie wycofaną propozycję przerobienia OP premek aby je ponownie udostępnić. Czy istnieje możliwość że przerobione okręty staną się dostępne bez zmian w obecnych (niedostępnych) premkach (czy będzie T5 Cesare i nowy T6 Cesare?, tak jak West Virginia 1941 i hipotetyczna wersja WV1944)?
- Odpowiedź: Być może, ale problem w tym, że nie czujemy potrzeby spieszenia się z tym. Chodzi o to, że możemy zrobić lepiej zbalansowane kopie Belfasta czy Cesare i być może pojawią się w pewnym momencie. Jednakże sprzedaż takich okrętów nigdy nie była najwyższa, a jesteśmy zadowoleni ze sprzedaży nowych okrętów premium.
Źródło: www.reddit.com
Tłumaczenie: Dark_Havoc
Rzucili statki wojenne do sklepu
Zestaw kolekcjonera &☺ fundatora
Rzucili statki wojenne do sklepu
Zawiera:
• Iwaki – japoński krążownik III poziomu
• Arkansas – amerykański pancernik III poziomu
• Marblehead – amerykański krążownik IV poziomu
• Gremiaszczij – radziecki niszczyciel IV poziomu
• Anton Gurin – radziecki dowódca
• unikatowy stały kamuflaż „Fundator” dla okrętów w tym zestawie
• unikatową flagę Fundatora
• unikatową flagę Kolekcjonera
• 60 dni konta premium
• 6000 dublonów
• 4 000 000 szt. srebra
• duży pakiet doładowań
Link
https://majornelson.com/2019/03/27/world-of-warships-legends-is-now-available-for-digital-pre-order-and-pre-download-on-xbox-one/