Zmiany w balansie okrętów drzewkowych i premium
Zmiany w balansie okrętów.
Okręty wymienione poniżej są statystycznie gorsze od innych okrętów ich klasy i poziomu. Biorąc pod uwagę indywidualne charakterystyki każdego z nich, zrobiliśmy kilka zmian w balansie w celu poprawy ich efektywności.
Pancernik IJN Izumo, tier IX:
- Sigma została zwiększona z 1.8 do 2.0.
Zwiększenie celności dział spowoduje wzrost uszkodzeń co ma na celu zrekompensowanie nietypowego układu wież.
Pancernik IJN Kii, tier VIII:
- Czas przeładowania dział głównej baterii zmniejszono z 31 do 30 sekund.
Parametry torped uległy zmianie:
- Zasięg został zwiększony z 6 do 10 km
- Prędkość została zmniejszona z 63 do 62 węzłów
- Maksymalne uszkodzenia zwiększono z 14600 do 17233
Dzięki tym zmianom, Kii będzie miał więcej okazji do wykorzystania swoich wyrzutni torpedowych, które nie pozostaną wyłącznie bronią ostatniej szansy, która wymaga od gracza ustawienia się burtą do przeciwnika z powodu ograniczonych kątów wystrzału wyrzutni.
Pancernik IJN Nagato, tier VII:
- Czas przeładowania dział baterii głównej zmniejszono z 32 do 30 s.
Zredukowany czas przeładowania podkreśli rolę Nagato jako pancernika o dobrej manewrowości z małą ilością celnych dział, kosztem słabszego opancerzenia.
Pancernik US Colorado, tier VII:
- Sigma została zwiększona z 1.9 do 2.0.
Nowa sigma wyróżni ten pancernik jako wolny okręt z niezłą manewrowością, dobrym pancerzem i małą ilością celnych dział.
Pancernik FR Dunkerque, tier VI:
- Czas przeładowania dział baterii głównej zmniejszono z 28 do 26 s.
Zmniejszony czas przeładowania skompensuje mały kaliber dział, co sprawi lepsze zbalansowanie okrętu w porównaniu z innymi pancernik tieru VI.
Pancernik UK Hood, tier VII:
- Sigma zwiększona z 1.9 do 2.0;
- AP opóźnienie zapalnika zwiększono z 0.015 do 0.033 s.
Dzięki nowym czasom uzbrojenia zapalnika pociski AP będą częściej detonować wewnątrz cytadeli opancerzonych okrętów, ale będą powodować więcej nad penetracji w przypadku lekko opancerzonych celów.
Niszczyciel FR Aigle, tier VI:
- Zasięg torped zwiększono z 7 do 8 km;
Wydłużenie zasięgu torped zagwarantuje temu niszczycielowi większe okno umożliwiające wystrzelenie torped bez wykrycia co pozwoli na zwiększenie okazji to ataków torpedowych na pancerniki.
Niszczyciel US Mahan, tier VII:
- Czas przeładowania dział baterii głównej zmniejszono z 4 do 3.3 s.
Mimo faktu, że ten niszczyciel ma statystycznie najlepsze obrażenia na minutę na swoim tierze, to przez specyficzną balistykę nie może on wykorzystać tej przewagi w przypadku walki z innymi niszczycielami. Nowy parametr, mimo to że nie zmieniamy balistyki, znacznie zwiększy efektywność w walce na bliski dystans.
Niszczyciel US Sims, tier VII:
Parametry podstawowych torped ulegną zmianie:
- Zasięg zwiększono z 5.5 do 7 km;
Parametry dodatkowych torped ulegną zmianie:
- Zasięg zwiększono z 9.2 do 10.5 km;
- Maksymalne uszkodzenia zwiększono z 8500 do 9667.
- Czas przeładowania zwiększono z 72 do 76 s.
Zmiany tych parametrów podkreślą różnice między dwoma stylami gry dostępnymi dla Simsa.
„Wysokie ryzyko, wysoka nagroda” z torpedami o krótszym zasięgu i wysokiej prędkości zadające dużo uszkodzeń lub stosunkowo bezpieczna opcja z większym zasięgiem i mniejszymi uszkodzeniami oraz prędkością torped.
Niszczyciel RU Ogniewoj, tier VIII:
Grupa naprawcza zostanie dodana w dodatkowym slocie:
- Ilość ładunków 1 (I) lub 2 (II)
- Czas przeładownia: 120s (I) lub 80s(II)
- Czas działania: 28 s.
- Efektywność: 0,5% punktów życia na sekundę.
Niszczyciel RU Udaloj, tier IX:
Grupa naprawcza zostanie dodana w dodatkowym slocie:
- Ilość ładunków 1 (I) lub 2 (II)
- Czas przeładownia: 120s (I) lub 80s(II)
- Czas działania: 28 s.
- Efektywność: 0,5%PŻ na sekundę
Niszczyciel RU Kiev, tier VIII:
„Grupa naprawcza” zostanie dodana do slotu z „Wytwornicą dymu”:
- Ilość ładunków 1 (I) lub 2 (II)
- Czas przeładownia: 120s (I) lub 80s(II)
- Czas działania: 28 s.
- Efektywność: 0,5% punktów życia na sekundę
Dodanie „Grupy naprawczej” pozwoli tym niszczycielom na bardziej efektywną walkę z wrogimi niszczycielami, a także sprawi, że będą bardziej przypominać następujące po nich okręty X poziomu.
Źródło: World of Warships Development Blog
Tłumaczenie: Dark_Havoc
Jak w WOT… są okręty którymi nikt nie gra, bo są słabe. I WG nic z tym nie robi. Na przykład Błyskawica, która jak wiele starych okrętów po dodaniu nowych i ulepszeniu innych odstaje. I nic, brak zmian, a pytania społeczności zbywają.
Błyskawica jest nadal 2 okrętem na 7 tierze pośród DDków. Jedynie Leningrad jest potężniejszy i nowszy. A błysk dostał nefa jakieś 2 lata temu.
Ciekawe jak olbrzymim zbiorem danych ze statystyk bitew i jakże potężną szafą serwerową służącą do obliczeń trzeba dysponować, żeby wyliczyć, że skrócenie czasu przeładowania o np. 1 sek jest wymaganym buffem…
No ta Sims dostał buffa a Błyskawica nie.
a tirpitz dalej w czarnej dziurze
Kiedy wprowadzają rowery wodne z napędem mięśni? takie do pedałowania.