Supertest: Miasto Duchów
Prosto z forum WoT 🙂
Zbliża się moment publikacji: zaczynamy finalny etap testów mapy Miasto Duchów.
Określiliśmy jak ma wyglądać rozgrywka na tej mapie. Teraz chcemy sprawdzić balans drużyn i kierunków, wprowadzając zmiany jeśli będą konieczne. Gdy uporamy się z tym zadaniem czekają nas jeszcze drobne prace wykończeniowe naszych artystów i wtedy mapa będzie gotowa do wprowadzenia na serwery.
Jak zmieniło się Miasto?
- Lokacja ewoluowała, ale ogólne założenia pozostały te same: nacisk położono na centralną część mapy, oraz jej symetrię – tak, jak w bitwach drużynowych.
- Miasto stało się większe ( 1000×1000 ), tak by zaoferować coś dla każdego rodzaju pojazdów.
- W starej wersji mapy najwięcej działo się pomiędzy budynkami miasta, co premiowało mobilne, dobrze opancerzone pojazdy. W nowej wersji dodaliśmy specjalnie obmyślone kierunki dla innych rodzajów pojazdów.
- Miejskie zabudowania zajmują środek mapy. To miejsce do walki w zwarciu, odpowiednie dla czołgów ciężkich, nadających się do tego medów oraz twardych niszczycieli. Budynki zablokują większość możliwych pól ostrzału z flank, ale nie wszystkie – więc bądźcie czujni i opanowani gdy ruszacie do szturmu.
- Zachodnia część mapy jest pomyślana jako arena dla czołgów lekkich i mobilnych medów. Bądźcie aktywni i zwinni, ruszając naprzód i decydując w którym kierunku rozwinie się bitwa. Stąd możecie szturmować wrogą bazę, albo przycisnąć przeciwników w mieście oferując sojusznikom bardzo potrzebne wsparcie ogniowe, jednocześnie odwracając uwagę przeciwników.
- Wschodnia część Miasta jest przeznaczona dla bardziej subtelnych maszyn. To otwarty teren niczym preria, sprzyjający raczej obronie niż ofensywie. W pakiecie zagajniki oraz dobre miejscówki dla snajperów
- Na północnych i południowych krańcach mapy znajdziecie pozycje dla niszczycieli czołgów – jest tam mnóstwo krzaków i osłon terenowych. Stąd możecie wesprzeć swoich sojuszników albo spaziować najbardziej agresywnych przeciwników.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Ź: forum.worldoftanks.eu
Wiem, że nie na temat. Wymarzyła mi się ostatnio mapa, na której chciałbym zagrać:). Niektórzy z Was na pewno kojarzą wyspę Iwo-Jima. Z jednej jej strony można umiejscowić flotę amerykańską z drugiej japońską (przed samą bitwą można by zainscenizować jakiś ostrzał dokonywany przez pancerniki…). Na środku lotnisko, do tego wulkan Suribachi, plaże – mogłaby z tego powstać naprawdę klimatyczna mapa:)
Co Wy na to?
Jak wejdzie to będzie na randoma h czy tak jak kiedyś tylko drużynówki?
@Ch3k Miasto duchów będzie grywana na bitwy losowe
Tzw „starzenie się” premek. Tak żebyś co jakiś czas kupował nową. Przestańcie kupować premki to zobaczycie jak WG na rzęsach stanie żeby się Wam przypodobać.
Weź kilka mln ludzi przekonaj…..
Powodzenia
Niue na temat ale spytam. Odświeżyłem scorpiona g i mam wrażenie, że mniej zarabia. Ile powinienem dostać za 2,5k obrażeń i trzy kille tak mniej więcej ktoś tyle zrobił na koncie premium to jak z zarobkami, bo mi dało 60k brutto. Nie wiem czy tylko mi się wydaje czy ostatnio się jakoś mniej zarabia.
Zobacz czy ci sie premium nie skończyło
Premke mam jeszcze 14 dni więc odpada. Takie mam dziwne wrażenie, że każdym czołgiem mniej zarabiam. Może to paranoja może tylko mi się zdaje, ale tak jakoś zauważyłem. Ktoś może ma podobnie ?
Tez tak mam
Dzisiaj skończyło mi się wypożyczenie Scorpiona z premka. Zarabiał za 2,5k dm 80k