🇫🇷 Panhard EBR 75 – szczegóły
Trzy nowe parametry techniczne, elementy interfejsu oraz porównanie z innymi czołgami lekkimi 8-go poziomu.
Nowe charakterystyki techniczne:
- Maksymalny kąt skrętu kół;
- Przełączanie na tryb normalny (miejski);
- Przełączanie na tryb szybki (zwiadowczy).
Każdy pojazd będzie mieć dwa tryby jazdy, na razie nazwijmy je Normalnym i Szybkim:
- Normalny tryb pozwoli lepiej manewrować, co przyda się w ciasnych zaułkach i na ulicach. Jest koniecznością na mapach miejskich! W tym trybie pojazdy będą osiągać prędkości od 65 do 70 km/godz.
- Szybki tryb zwiększy prędkość do ponad 100 km/godz. Ale przy takiej prędkości będzie trochę brakować kontroli, którą mielibyście normalnie.
Zadaniem pojazdów kołowych jest aktywny zwiad, co skutkuje gorszym zasięgiem widzenia na polu bitwy w porównaniu do lekko opancerzonych czołgów.
Ale ich zadaniem jest być bliżej akcji, aby mogły wypełniać swoje zadanie aktywnego zwiadu. Ta rola w rozgrywce wykorzystuje ich dużą prędkość i zwrotność oraz niską sylwetkę.
Elementy Interfejsu
Porównanie
Panhard EBR
Ź: WoT Express
za slabe kamo
za slaby zasieg widzenia
**** nie spoter
Dla mnie bomba niech poryta artyleria ma trudniej .
Pojazdy kołowe to kompletny debilizm. Ponad 100 km/h? Serio? Dajcie 200. Przy niektórych mapach taki koleś wyspotuje końcową linię w 15 sekund… Co tam biorą w tym WG?
Z 310 m spota to ty jedynie swoich zobaczysz.
Przyspieszenie w 3 sekundy do 90 km/h to jakiś żart. Zresztą w terenie na bezdrożach koła się sprawują gorzej niż gąsienice nie wspomnę o stromych podjazdach i pionowych przeszkodach jak nie wielkie głazy, ale WG dalej dopracowuje nową bujną fizykę ruchu. Jak medy mogą chamować na ręcznym a TD już nie…. Podwozia te same, dlaczego zasięg widzenia nagle mniejszy o 20% bo co dalmierze ma przedwojenne. Zamiast bitew pancernych będzie science fiction’ odrazu zmienią tekstury na jakieś roboty
Czy wiadome już jest w którym miejscu drzewka technologicznego pojawi się to „cudo”?
KLIK
Przesadzaj z tą mobilnością. W końcu to czołgi, a nie F1…
Kiedyś nowością były ”spottery” czyli M24, VK2801 i T-50-2 piątki które miały za zadanie wykrywać przeciwników na X tierach.
Później zrobiono LT X i o dziwo nie zepsuły balansu w grze, może to dlatego że bardzo słabi gracze tym grają. Więc w przypadku kołowców będzie tak samo.
Granie arta straci sens jak bedziemy wyspotowani po 10sek gry
Miód na moje uszy 😉
nie bój żaby, arty będą bezpieczne, zanim taki piździk dojedzie do drugiego końca mapy będzie już martwy
Szkoda, że nie można załączać tu zdjęć – wrzuciłbym i_bardzo_k***a_dobrze.jpg z Piotrem Cyrwusem.
Na moje też 🙂
oby tak było, arta nigdy nie miała sensu. coś co jest zbędne
Tak samo jak „kołówki”. Też są zbędne. Normalne LTki i tak swoje będą robić.
Co więcej aby nooby w nich nie zdychały w pierwszej minucie bitwy sam je będę odstrzeliwał na początku rozjazdu by więcej spota dla normalnych LTków przypadło.
🙂
Uwielbiam te płacze na artę. Czuję się umotywowany do gry nią 🙂
Przy tej mobilności powinien mieć z 600 HP, a nie 990. No i rozrzut z 0,40.
Do tego 100 peny na AP i max 130 na premium amunicji. W końcu musi być jeszcze bardziej beznadziejny w grze.
Beda leciec na samobuja rozbijac camperiade TD i ginac
Pojazdy kołowe zmienią tą grę, tak że granie HT będzie mijało się z celem. Już teraz to jest parodia jeśli plansza jest otwarta. To nie jest WT. Nie chcę tego! Potrzebujemy MAP a nie nowych pojazdów! Jet tyle rzeczy do zrobia, a oni tylko jak wiecej kasy wyciągnąć.
moze i ht maja przesrane na otwartych mapach ale lt maja przesrane na zamknietych mapach, czasami poziomu iq ludzi wypowiadajacych sie na tematy na ktore nie maja pojecia mnie rozwala
310m widzenia to przykry żart ze strony WG
A co ty byś chciał przy takiej prędkości? Jak by miały takie same parametry zasięgu widzenia jak inne LTki to by normalne LTki stracił racje bytu w tej grze. Pomyśl zanim coś napiszesz.
I co z tego, że będziesz szybciej na miejscówce skoro nic nie wyspotujesz? Chyba, że w trybie kamikadze. Te 310 bazowego vr (tyle mają scouty 2 i 3 tieru, np. AMX 38) to max 390 (optyka, wenta, bia, perki na zasięg widzenia i żarcie) i tak np. to nie wystarczy na Prochorówce, po dojechaniu do środkowego wybrzuszenia, do wykrycia HT jadących z bazy na hill. Przejedziesz na drugą stronę? Ostrzela Cię wszystko, bo już dawno będziesz wykryty. Progetto mod. 46 (tier 8) max na zwykłych modułach i z dodatkami jak wyżej – 495 vr i jadąc nim wykryjesz Pankracego szybciej niż on Ciebie (będąc w ruchu, czyli z gorszym camo, potrzebujesz na to jakieś 20 m mniej), a będziesz trafiać na medy 9 i 10 tieru oraz lighty, które lekko mogą mieć powyżej 500 vr (USA, Niemcy). Tak wiem – super prędkość, kosmiczne przyśpieszenie, niska sylwetka tylko przeciwnik też takie coś będzie posiadać. Mapy miejskie – będziesz czekał aż pojawi się jakiś samotny przeciwnik żeby go raz trafić, albo zginiesz chwalebnie na samym początku wykrywając większość pojazdów wroga. Uwielbiam lighty/scouty/zwinne medy, ale tego po prostu nie widzę, chyba że będzie exp za drifty.
Ty chyba mnie źle zrozumiałeś. Też nie widzę „kołówek” w tej grze. Przynajmniej nie na tych mapach.
Na mapach miejskich to już w ogóle będą zapewne odstrzeliwane dość szybko.
Otwarte mapy jedynie je ratują i przetrwanie jakimś cudem do late game.
Co do zasięgu widzenia. Uważam jednak że mapy są za małe na pojazdy o takich szybkościach. One się będą dusić…
Aczkolwiek troszkę się obawiam iż jednak odbiorą troszkę sytuacji do spota normalnym LTką.
Ten czołg zamiast zasuwać powyżej 100KM/h jak w rzeczywistości to ma max 85KM/h i dla tego to będzie kupa. :\
to i tak prawie „leci”
niekture samoloty lecom 100 na godzine to je pr
ześcignie