Wieści z Supertestu: Prototyp mapy do Wielkiej Bitwy, cz. II
Tym razem przelot przez prototypowe wersje map do Wielkiej Bitwy.
Są to dwa prototypy radzieckiej mapy letniej. Obie przywodzą na myśl atmosferę zażartych walk z nacierającą armią niemiecką. Testy pozwolą wybrać jeden z dwóch wariantów. Oba prototypy należą do mieszanej kategorii map, łącząc otwarte przestrzenie i miejską zabudowę, tak żeby każdy rodzaj pojazdów miał szansę się wykazać. Mapy oferują mnóstwo miejsca do manerwu, snajpienia i walki na krótkim dystansie.
Pierwszy prototyp przypomina klasyczną mapę o mieszanym stylu rozgrywki, w której każdy może się pokazać od najlepszej strony i doprowadzić do zwycięstwa.
Drugi prototyp jest bardziej nowatorski, z uwagi na zastosowaną asymetrię: miejsca respawnu są umieszczony w taki sposób, że jedna z drużyn musi grać agresywnie, tymczasem dla drugiej lepszym wyjściem jest obrona i kontratak. Testy wykażą, która wersja map jest lepsza, dostarcza lepszej rozgrywki i którą warto dalej rozwijać.