Wersja 1.0.1 – Test publiczny, runda 2. Lista zmian parametrów czołgów
Zmieniono charakterystyki techniczne następujących pojazdów
P.44 Pantera (Tier VIII):
- Zmieniono rozrzut dla działa Cannonne da 90/53 dla wieży P.44 Pantera prima variante z 0,36 m na 0,35 m;
- Zmieniono rozrzut dla działa Cannone da 90/74 dla wieży P.44 Pantera prima variante z 0,36 m na 0,35 m;
- Zmieniono rozrzut dla działa Cannone da 90/53 dla wieży P.44 Pantera seconda variante z 0,35 m na 0,34 m;
- Zmieniono rozrzut dla działa Cannone da 90/74 dla wieży P.44 Pantera seconda variante z 0,34 m na 0,33 m.
Prototipo Standard B (Tier IX):
- Zmieniono rozrzut dla działa Cannone da 90 Rh dla wieży Prototipo Standard A (W 2) z 0,34 m na 0,33 m;
- Zmieniono rozrzut dla działa Cannone da 105 Rh V1 dla wieży Prototipo Standard A (W 2) z 0,36 m na 0,35 m;
- Zmieniono rozrzut dla działa Cannone da 90 Rh dla wieży Prototipo Standard B (R 1) z 0,33 m na 0,32 m;
- Zmieniono rozrzut dla działa Cannone da 105 Rh V1 dla wieży Prototipo Standard B (R 1) z 0,36 m na 0,35 m;
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu wieży dla działa Cannone da 105 Rh V1 dla wieży Prototipo Standard B (R 1) o 12%;
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu wieży dla działa Cannone da 105 Rh V1 dla wieży Prototipo Standard A (W 2) o 12%;
- Zmieniono czas celowania dla działa Cannone da 105 Rh V1 dla wieży Prototipo Standard B (R 1) z 2,5 s na 2,3 s;
- Zmieniono czas celowania dla działa Cannone da 105 Rh V1 dla wieży Prototipo Standard A (W 2) z 2,5 s na 2,4 s;
- Zmieniono czas pomiędzy wystrzeleniem pocisku i załadowaniem kolejnego z tego samego magazynu dla działa Cannone da 105 Rh V1 dla wszystkich wież z 3,25 s na 3,0 s.
Progetto M40 mod. 65 (Tier X):
- Zmieniono rozrzut z 0,34 m na 0,33 m;
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie wieży o 14%;
- Zmieniono czas celowania z 2,3 s na 2,1 s;
- Zmieniono czas pomiędzy wystrzeleniem pocisku i załadowaniem kolejnego z tego samego magazynu z 2,75 s na 2,5 s.
Czesc, pamieta ktos jak sie robilo tego tricka z zaloga jak sie przeszkalalo zaloge z mozliwoscia wybrania nowego perka (ale nie mialo sie go wybranego) z jednego pojazdu na drugi, i tracilo sie czesc tego expa ktory normalnie poszedlby na ten perk, ale w zamian za to mozna bylo miec zaloge przeszkolona na nowy pojazd na 100% nie wydajac golda?
Nie chodziło czasem o to by:
1. Przeszkolić załogę
2. Zresetować perki
3. Zależności od ilości perków, miałeś nie tylko załogę na 100% a jeden perk na 100% po wyborze?
ale na resecie perków dużo się traci na załodze, chyba że za golda…
normalnie jak masz niewybrany perk a masz na czołgu klikanaście/dziesiąt XP(w zależności ile trzeba na 80/90-100% załogi) to zmieniając taką załogę na inny czołg masz od razu 100%… innych tricków nie znam :/
Mam pytanie. Co sie stanie jak zrekrutuje sam siebie?
umrzesz
Zginiesz.
wg w formie, buffy dla nowej nacji żeby motłoch rzucił się na nowe czołgi, a potem jak zwykle ciche nerfy
Zmiany jak najbardziej pozytywne, szczegolnie dla 9. 3 sek między pestkami wydaje sie byc dobra wartością
Buffy 😎