World of Tanks Blitz – zmniejszono „widełki” penetracji
World of Tanks Blitz stał się swoistym poligonem doświadczalnym dla Wargaming. Wszystko za sprawą najnowszej aktualizacji o numerze 4.6, w której pierwszy oraz od niepamiętnych czasów deweloperzy postanowili zaingerować w system losowości gry. Przejawia się to przez zmniejszenie „widełek” penetracji, które normalnie wahają się +/-25%. W najnowszej łatce wartość ta wyniesie +/-15%, a więc szanse na przebicie wrogiego pojazdu zmienią się z 75-125% na 85-115%.
Innymi słowy deweloperzy chcą sprawić, by nasze strzały były bardziej przewidywalne. Nowe „widełki” penetracji oznaczają w skrócie, że gracz dużo częściej będzie penetrował czołg przy szansach „fifty-fifty”, ale już penetracja czerwonej strefy nie będzie już tak częsta, jak to miało miejsce do tej pory. Nie jest też wiadomym, czy nowa mechanika pojawi się w pecetowej wersji World of Tanks. Wszystko na pewno będzie zależeć, jak udadzą się testy na wersji mobilnej.
źródło: wotblitz.eu
to wciaz za malo prawie nic sie nie zmienilo czolg przeciwnika stoi bokiem wale mu w koła i zrywa gąski i tyle bez zadnych uszkodzen 2. wale w papierowy czolg ru i gorna plyte lub w tyl i pocisk rykoszetuje walcze z czolgiem znam doskonale pkty gdzie walic aby przebic czolg i wiele razy mialem sytuacje ze strzelam a pocisk zamiast w czolg przeleciał przez czolg lub zniknoł za to przeciwnik mi wsadzał jak chcial 3 system dobierania druzyn jest beznadziejny gracze z 56-61%wr i 40k walkami musza miec w duryznie noobow ktorzy maja po 2k walk i 44%wr system ktory dobiera druzyny powinien zostac zminiony poprawiony naprawiony bo na 7 osob trafiaja sie 1 góra 2 dobrych graczy a reszta to nooby plus powinni tworcy ograniczyc dostep słabszym graczom na IX-X poziomach do momentu az nie poprawia swojej wr do min 50% do poki tego nie zrobia nie maja wstepu na 9-10 poziomy im wyzsze sa poziomy pojazdow tym powinny byc jakies wymogi ktore gracz powinien spelniac aby na wysokich poziomach grac na dzien dzisiejszy na wyoskich poziomach jest popylina
No jeśli zadziała to tak jak myślę to niektóre czołgi wreszcie odżyją choćby jagdpanzer e100 który obecnie ma średni dmg około 800 a zwykle wchodzi po 600 czy może 700 a 850 czy 900 to już święto ale też boję się o takie pojazdy jak przykładowo fv215b 183 gdzie piękne olbrzymie losowanie czasami rekompensuje przegraną bitwę 🙂
Chodzi o wartosc penetracji, nie losowanie dmg, to dwie rozne rzeczy
*Jagdpz E100 ma średni dmg na strzał 1050 😉
W blitz ma 800
„W najnowszej łatce wartość ta wyniesie +/-15%, a więc szanse na przebicie wrogiego pojazdu zmienią się z 75-125% na 85-115%.”
To bzdura i lepiej to poprawić. To że penetracja pocisku z +-25% zmieni się na +-15% nie oznacza, że szanse na przebicie się analogicznie zmienią. Podejrzewam że od początku miało być tam wartość penetracji zamiast szansy na przebicie, tylko „napisało się” inaczej ;).
zmieni się rozrzut penetracji
zwiększy się też szansa na wylosowanie dokładnie środkowej wartości penetracji i +/-5% od niej
Ja to bym chciał mieć mechanikę penetracji jak w war thunder
To graj w War Thunder. Problem rozwiązany. 😉