World of Tanks Blitz – propozycja nowych umiejętności załogi dla czołgów lekkich
Twórcy World of Tanks chcą urozmaicić system perków i umiejętności dla czołgów lekkich do wersji Blitz. Stąd też w internecie pojawiła się ankieta, za pomocą której gracze mogą zdecydować jaka nowa umiejętność trafi do gry. Do wyboru jest pięć perków (tłumaczenie pochodzi z języka rosyjskiego więc może nie być doskonałe 😛 ):
- „Przyjacielski Obrońca” – na każdym poziomie umiejętność przyspiesza zdobywanie wrogiej lub neutralnej bazy o 1%. Jeśli inny sojusznik opanowuje bazę razem z graczem, prędkość „zdobywania kapa” gracza wzrasta proporcjonalnie do prędkości zajmowania całej bazy.
- „Liche strzały” – umiejętność aktywowana jest po 3 obrażeniach z rzędu zadanych czołgi wroga. Kiedy umiejętność jest aktywna, następne trafienie gracza ma 5% szans na zadawanie maksymalnych obrażeń. Na każdym poziomie szansa wzrasta o 5% (50% na poziomie 10). Po zadaniu celnego strzału z bonusem, seria jest zerowana i zaczyna się na nowo.
- „Druga szansa” – z każdym poziomem umiejętność przyśpiesza ładowanie następnego strzału o 1%, jeśli gracz nie zadał obrażeń przeciwnikowi przy poprzednim trafieniu. W przypadku dział magazynkowych – jeżeli ostatni pocisk w kasecie nie zadał obrażeń przeciwnikowi, umiejętność przyspiesza ładowanie następnego bębna.
- „Poprawione morale” – po każdej pomyślnie zakończonej akcji (wyświecenie wroga, zadanie obrażeń wrogiemu czołgowi lub zniszczenia jego modułu, zdobycie punktu zdobywania/obrony bazy, zablokowanie pocisku), umiejętność załogi zostaje zwiększona o 50% na 2 sekundy. Każdy kolejny poziom umiejętności zwiększa czas trwania efektu.
- „Dobra pamięć” – gracz podświetla wroga, który zadał mu obrażenia, o 1% dłużej na każdym poziomie.
via WoT Express
Psssst jakby co ta ankieta była jakoś w zeszłym miesiącu 🙂
przecież te umiejętności są bez sensu… Owszem nie mówię że niektóre perki lightów nie nadają się do wymiany ale to jest badziewie w porównaniu do obecnych
Mega wypaczony system.
Niech zredukują RNG a nie wymyślają jak tu jeszcze zwiększyć losowość gry przez zależne od RNG buffy, które mają tym większą szanse aktywacji, im większe idiotyzmy wyczynia gracz.
„Liche strzały” Godzilla heavy breathing
Nigdy nie rozumialem czemu w WoT nie bylo perkow zaleznych od klasy czolgu.