9.21 – charakterystyka FV217 Badger
Tym razem oficjalna charakterystyka pojazdu. Schematy pancerza znaleźć możecie pod tym linkiem: klik.
Ciężka samobieżna platforma przeciwczołgowa na podwoziu czołgu „Conqueror” została opracowana pod koniec 1940 roku. Prace przerwano na etapie projektu.
Tier: TD-10, Wielka Brytania, zastępca FV215b (183)
Wytrzymałość: 2 050 2 100
Moc silnika: 950 KM
Waga: 65 t
Maksymalne obciążenie: 70 t
Moc na tonę: 14,62 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 34,3 / -12 km / h 30 / -12 km / h
Prędkość obrotu: 22 °/s
Prędkość naprowadzania w poziomie: 16 °/s
Opór gruntu: 1,726 / 1,918 / 2,877
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg sygnału: 782,1 m
Pancerz kadłuba: 304,8 / 101,6 / 31 355 / 101,6 / 38
Działo: OQF 123 mm Mk. 1
Uszkodzenia: 420 / 420 / 520 480 / 480 / 620
Penetracja: 272 / 320 / 130
Czas przeładowania: 6,808 s 8,1 s
Rozrzut na 100 m: 0,288
Czas celowania: 1,63 s
Ograniczenie obrotu działa: 15 / 15 °
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 / +20
Załoga: 6 osób
fv215b183 ma pięciu załogantów ,a ten tu sześciu ciekawe jak ich przeszkolą? Jednego muszą rozmnożyć hihihi..
AT 8, AT 7, AT 15 i Tortoise posiadają sześciu załogantów, więc sam jestem ciekaw co zrobią z radiooperatorem, dodadzą nowego czy trzeba wziąć z tortoisa.
A ja się dziwię że nikt nie zwrócił uwagi na obrót tego gówna. 22 stopnie + 1.7 – 1.9 opory gruntu… Czy mi się wydaje czy to w ogóle nie będzie skręcać? Przeca efektywny obrót na większości map wyniesie okolo 13-15 °/s. Dramat
Ten Tdek wygląda jak aztecki zigurat 🙂
PŁACZ, LAMENT, ZGRZYTANIE ZĘBÓW i nic więcej tu nie muszę komentować o was ****** cebulaki…
Patrząc na to 6 załogantów ??? jak na godzili jest 5 trzeba będzie nowego załoganta robić ^^
zmniejszyli dpm o okolo 154 (bylo 3696 a jest 3552)
144
304 było tylko w nielicznych pionowych powierzchniach pancerza. Na pozostałych płytach było około 180-200 mm. Obejrzyjcie sobie najpierw modele zamiast pieprzyć trzy po trzy. Zawsze lepiej wiedzieć o czym się mówi znaffcy 🙂
Zanosi sie na to ze goldowa amunicja pozostanie w grze wiec pancerz powinien byc balansowany pod Golda i tyle w temacie.
Działo powinien mieć „pińcet plus” dmg
Masz 8sek rld to zejdziesz nawet z dobra zaloga do 6.8 po 450 hp srednio to bedzie kosa
Niech zgadnę … mapy z korytarzami, TD z pancerzem przednim 355mm (przed uwzględnieniem nachylenia), działo 10 stopni depresji i do tego bez łik-spotów … co tu się dzieje ? To jakiś chwyt jest żebyśmy zatęsknili za zasmarkaną artylerią przed „nerfa” i cieszyli się kiedy MM wylosuje nam 3 arty? WTF 8O!
To jest chwyt abyś przełączył na golda i wysrywał się z kredytów co związku z tym dłużej grindował i był w plecy. Innymi słowy dłużej grał.
WoT już od jakiegoś czasu obrał tą drogę i ścieżkę.
My się cieszymy jak małe pieski pchłami że wprowadzają pancerne monstra a oni tym samym odciskają realne piętno na ekonomii gry. Bo nie oszukujmy się. Pierwszy lepszy gracz wiedząc iż spotka jakieś dobrze opancerzony pojazd nie szuka weakspotów. Przełącza na golda bo on nie ma czasu się odbijać. No i świadomie wpada w pułapkę dewelopera gry.
Robi tak jak oni chcą. Magia…
I „wszyscy” happy…
Tylko nie pomyślałeś o tym, że jeżeli 355 mm to bazowa wartość pancerza, a nie efektywna, to nawet goldem gówno mu zrobisz 😀
A poza tym, nawet jeszcze modelu pancerza nie pokazali, a ci już płaczo 😛 Już nie mówię o tym, że to powolny TD bez wieży z obrotem kadłuba na poziomie JP E-100 – na pewno będzie trudny do ogrania.
Ależ ja doskonale Cię rozumiem i doskonale sobie zdaje sprawę odnośnie tego kuriozum z pancerzem o którym mówisz. 😛
Ja tylko wspomniałem o zasadzie jak to będzie wyglądać zapewne.
Przy dzisiejszych mapkach ludzie zatęsknią za artą. ^^
To jest droga dzisiejszego WoTa.
GJ WG
To obrał drogę czy ścieżkę?
Ah te mityczne weakspoty… Naprawdę uważacie że ludzie je olewają i tylko goldem dziobią? Mam odkopać replay jak stojąc jak głaz 5 raz z kolei pudłuję APkiem z STRV S1 ( załoga 5 perków ) we właz T95? Nie wkurzyłbyś się na 5 pudeł, i nawet takim S1 nie przełączyłbyś się nagolda, by jednak w końcu zadać dmg? I gdzie tu skill? Zwykłe RNG… Wiem że nie każdy tak ma, ale mnie od paru miesięcy trapi tak tragiczny procent trafień, że się odechciewa strzelać…
Z S1 to jest w ogóle bardzo ciekawa sprawa. Na papierze celność jest OP, a w rzeczywistości? Procent trafień gorszy niż na Skorpionie, IS-3 czy nawet takim T49, gdzie większość bitew grałem na trollu całkiem sporo snajpiąc…
Oczywista oczywistość. Ale gra jest i tak super :).
dolna plyta.
Mam nadzieję… Bez arty ta gra stała się zwykłą naparzanka, fpsem dla pół mózgów. Ten Anglik pokaże to dobitnie.
Bo do gry artą trzeba pincet IQ 😀 Nice try though 😛
Szkoda ze znerfili działo …
304 na pochylonym pancerzu bylo za malo ??????? ***** ludzie kochani.. ******** kogos .. najwyzsza pena to 310 (godzilla i fv4005) , szwed ma 308.. a to sa TD, co maja powiedziec ciezkie? 270 max peny na s.conq resztaa mniej.. medy? ha – ha – ha tez 270 i mniej..
a teraz co? 355 pancerzu ??? POCHYLONYM! To przeciez bedzie fifty-fifty nawet na goldzie dla tdkow.. ***** co za pojebansto..
czekam na weakspoty. bez kitu. Najpierw type 5 teraz to gowno
Spokojnie, to pewnie pancerz nadbudówki. Dolna płyta powinna być gównem 😛
Jest dość niski. Realnie będzie tak iż najczęściej nie będziesz widział dolnej płyty.
Także szach mat…
Albo nie! Gold mat
Srach mat 😛
To jest podwozie Conquerora – no rzeczywiście ciężko trafić 😀
Pożyjemy zobaczmy 🙂
To że będzie gównem to pewne.
?ssl=1
Ale często będzie tak iż pierwszy lepszy dołeczek, depresja terenu dodając do tego jego -10 depresji samej armaty to to faktycznie może byś ten twój „Srach”.
Skoro wolisz i bliższe jest Ci „Srach” twoja wola.
🙂
Tak, ale jeżeli ten pancerz będzie działał w określonych sytuacjach (ukrywanie dolnej płyty, hull-down z wykorzystaniem depresji działa) to jest wszystko okej. Przegięciem są pojazdy jak Type 5, który może stanąć na środku uliczki bez żadnego kombinowania i nic mu nie zrobisz. Bez golda oczywiście 😉
A jak to 355 mm będzie tylko na tych policzkach obok działa, bo to też nic specjalnego. Poza tym, poczekajmy na konkrety najpierw 😉
Czołg, nie taki straszny, ja grając T110E4 przeciwko T110E3, przełączyłem się na pociski dla biednych (HE) (nie miałem czasu na balety z E3, chciałem postrzelać z golda do Grill-a 15), co prawda biłem po ~300, ale ubiłem chwasta, niszcząc mu moduły i myślę, że teraz z tym Badgerem będzie tak samo, Typ 5 sobie poradzi, medy go objadą ze względu na jego słaby obrót kadłuba (22). No chyba, że znajdą się słabi gracze (a jest ich wielu) co będą uparcie walić z golda od frontu.
no rzeczywiscie, lepiej, jak wszystko wszedzie wchodzi, idac tym tokiem myslenia, to wystarczy jeden pojazd w grze
Na papierze wygląda całkiem obiecująco
No i bedzie lepiej teraz procz predkosci. Osobiscie jestem zadowolony.