Test publiczny 0.6.13 – pierwsza runda
Tuż za portalem głównym:
Z przyjemnością przedstawiamy biuletyn deweloperski dotyczący aktualizacji 0.6.13, w którym omawiamy wszystkie najnowsze zmiany. Czytajcie dalej, dowiedzcie się więcej i weźcie udział w teście publicznym, aby osobiście wypróbować wprowadzone zmiany.
Ta aktualizacja będzie relatywnie niewielka i głównie dotyczy prac konserwacyjnych, choć liczne zmiany w niej wprowadzane zostały zasugerowane przez graczy. Mamy nadzieję, że ją polubicie i docenicie!
Pierwsza runda testu publicznego będzie trwała od 18:30 w czwartek, 26 października do 14:00 w poniedziałek, 30 października.
Ważne! Aktualizacja jest wciąż testowana, więc informacje zawarte w tym biuletynie mają charakter orientacyjny i odpowiadają stanowi prac w chwili publikacji artykułu. Niektóre zmiany i nowe funkcje mogą zostać wycofane w ostatecznej wersji lub wdrożone w inny sposób. Zrzuty ekranów, wartości parametrów i szczegóły dotyczące mechaniki gry mogą nie odzwierciedlać ostatecznej wersji aktualizacji.
Zmiany w rundzie 1
Zmiany w mechanice obrony przeciwlotniczej
Aktualizacja 0.6.13 wprowadza ulepszoną mechanikę dział przeciwlotniczych. Zasięg widzialności okrętu jest teraz zawsze równy maksymalnemu zasięgowi uzbrojenia przeciwlotniczego, gdy strzela ono do samolotów przeciwnika. Algorytm wykrywalności podczas strzelania z broni przeciwlotniczej jest podobny do mechaniki wykrywania podczas prowadzenia ognia z artylerii głównej, ale stosuje się tylko do wykrywalności z powietrza.
Dzięki temu unikniemy sytuacji, w których okręt z niską wykrywalnością z powietrza mógł strzelać do samolotów przeciwnika i pozostawać niewykrytym.
Czas gaszenia pożarów
Jedną z większych zmian w równowadze gry będzie redukcja czasu wymaganego do ugaszenia ognia na krążownikach i niszczycielach. Ugaszenie pojedynczego pożaru będzie zajmowało maksymalnie 30 sekund. Z Modyfikacją układu kontroli uszkodzeń 2, flagą sygnałową India Yankee oraz umiejętnością Podstawy żywotności czas gaszenia może wynosić tylko 17,3 sekund!
Taki czas gaszenia pomoże nowym graczom World of Warships poprawić ich skuteczność bojową, a weteranom – wykorzystać materiały eksploatacyjne w efektywniejszy sposób, zmniejszając nadmierną rozbieżność między Grupą naprawczo-ratunkową I i II.
Wytwornice dymu brytyjskich krążowników
Czas działania Wytwornicy dymu brytyjskich krążowników został zwiększony z 7 do 15 sekund. Pomoże to graczom stosować ten sprzęt w efektywniejszy sposób i ukrywać okręt w dymie, nawet jeśli wytwornica aktywowana jest podczas ruchu z dużą prędkością.
Inne zmiany w równoważeniu
Aby ułatwić grę niektórymi okrętami, zmodyfikowaliśmy następujące parametry:
- Niemiecki niszczyciel V poziomu T-22 w konfiguracji podstawowej: standardowy zasięg ognia to 9,1 km, wykrywalność z powietrza to 2,96 km, wykrywalność z morza to 6,52 km.
- Radziecki niszczyciel V poziomu Podwojski: czas przeładowania artylerii głównej zmniejszono z 9,2 do 8,1 s. Radziecki krążownik V poziomu Kirow: czas przeładowania artylerii głównej zmniejszono z 15 do 13,5 s; prędkość pocisków zwiększono z 800 do 920 m/s.
- Wszystkie amerykańskie i radzieckie niszczyciele: ulepszono skuteczność sprzętu eksploatacyjnego Defensywny ogień przeciwlotniczy. Teraz aktywowanie go zwiększy czterokrotnie skuteczność uzbrojenia przeciwlotniczego. Dzięki temu Defensywne uzbrojenie przeciwlotnicze stanie się bardziej atrakcyjne w ramach sprzętu dostępnego dla tego miejsca.
Zmiany wizualne
Dodaliśmy wskazówki graficzne na ekranie ładowania bitwy. Zależą one od rodzaju wybranego okrętu, jego uzbrojenia i poziomu konta gracza. Wskazówki zapewniają następujące informacje:
- Role i cele wybranego rodzaju okrętu.
- Postawy sterowania okrętem.
- Manewry.
- Różnica między pociskami OB i PP itd.
W aktualizacji 0.6.13 zmieniamy także wygląd drzewa technologicznego. W najnowszej wersji ta sekcja jest bardziej elegancka i lepiej przekazuje informacje. Teraz wszystkie kupione przez Was okręty będą otoczone białą ramką, a w przypadku pozostałych ich cena w doświadczeniu i kredytach będzie widoczna bezpośrednio na ikonie.
Co można wygrać?
Zdobądźcie po 3 flagi sygnałowe każdego rodzaju (oprócz specjalnych) na głównym koncie za rozegranie 1 bitwy (losowej lub kooperacyjnej) na serwerze testowym. |
|
|
Otrzymacie jeden dzień konta premium na koncie głównym za wygranie 2 bitew losowych okrętem Minotaur. |
Zyskacie 10 kamuflaży Typ 6 na koncie standardowym za wygranie 5 bitew (losowych lub kooperacyjnych) na serwerze testowym. |
Otrzymacie po 3 sztuki każdej ze specjalnych flag sygnałowych na serwerze głównym za zadanie 15 000 uszkodzeń niszczycielom i krążownikom (w bitwach losowych).
Wygląd | Nazwa flagi | Działanie flagi |
Smok |
+333% PD dowódcy
|
|
Wywerna |
+50% kredytów
|
|
Uroboros |
+777% wolnych PD
|
|
Hydra | +50% PD
+150% PD dowódcy +250% wolnych PD |
|
Czerwony smok |
+100% PD +100% PD dowódcy
|
Swoje nagrody będziecie mogli odebrać na specjalnej stronie. Informacja o terminie odbioru nagród zostanie wysłana na Wasz adres e-mail podany podczas rejestracji konta testowego w dniu aktualizacji lub trochę później. Uwaga: nagrody otrzymają tylko gracze, których konto testowe zostało zarejestrowane na ten sam adres e-mail, co konto standardowe.
Jakie zasoby otrzymacie na serwerze testu publicznego?
- Na początku testu wszyscy gracze otrzymają okręty poziomów III i wyższych wraz z dowódcami dysponującymi 15 punktami umiejętności.
- Koszt badań okrętów III lub wyższego poziomu zostanie obniżony, dzięki czemu gracze będą mogli szybko dotrzeć do X poziomu.
- Obniżone zostaną ceny badań modułów.
- 15. poziom konta gracza po pierwszym logowaniu.
- Przy pierwszym logowaniu wszyscy gracze otrzymają 14 dni dostępu do konta premium.
- 30 000 dublonów, dzięki którym wszyscy mogą przeszkolić dowódców.
- Kredyty: 500 000 000.
- Zestaw flag sygnałowych do testowania: 10 sztuk każdej flagi sygnałowej z wyjątkiem specjalnych flag sygnałowych.
-
Cena zerowania umiejętności dowódców zostanie obniżona: 1 dublon = 1 punkt umiejętności.