Aktualizacja 9.20.1: usprawnienia mechanizmu doboru drużyn
Na głównym portalu World of Tanks pojawił się artykuł odnośnie zmian (kolejnych…) w mechanizmie doboru graczy do drużyny. Tym razem deweloperzy wzięli pod lupę sposób równoważenia teamów pod względem typów pojazdów. W skrócie – ma zniknąć problem, gdzie jedna drużyna to same pojazdy średnie, a druga ciężkie. Cytując tekst z artykułu:
(…) nauczyliśmy system dostrzegać różnice pomiędzy np. Mausem a IS-7. Teraz będzie je równoważyć oddzielnie. Aby stworzyć dwie zrównoważone drużyny, mechanizm będzie przeciwstawiał takiego Mausa przeciwko innym ciężko opancerzonym czołgom (E-100, Type 5 Heavy, itp.), a IS-7 będzie musiał stawić czoła T11E5 czy FV215b i im podobnym.
Pełen artykuł znajdziecie pod tym linkiem, a w nim dokładny opis zmian oraz zasadę działania ulepszonego systemu.
T11E5 to będzie nowa premka poziomu 10 nie wiesz nie pisz ze literófka 😀
ale że ósemki ciągle rzuca na dychy to już k*rwa nie naprawicie
nie ich wina ze wiecej ludzi gra dychami, zrobili rankingowki i 30vs30 ale nie sa zbyt popularne
Robią te gre pod debili? W kolejnym patchu namalują weak-spoty, żeby wyjść na przeciwko nowym graczom.
Niech lepiej zmienia system aby dobierał drużyny pod względem skilla. Cała drużyna podobny wn8 i u przeciwników również. Średni wn8, np 1650 vs 1660 lub u pomidorów 760 vs 780. Nie byłoby wtedy nie bitew po 3-4minuty i wyników typu 15: 2.
W pełni popieram. Jeżeli nadal będzie z jednej strony losowało gości ze średnim WN8 na poziomie 600-800 po jednej stronie, a po drugiej stronie powyżej 1000-2000 WN8. Muszą uwzględnić WN8 w mechanizmie losowania inaczej żadne zmiany MM nie pomogą. Ja mam w d… balans doboru czołgów, jeżeli słabi gracze na dorobku jadą na wymaksowanych koksów. Nic im ten balans nie pomoże.
WG nie podoba się WN8 i nie będą tego wspierać dlatego usprawnili ocenę osobistą i dali marki na czołgach
To niech uwzględniają chociaż ocenę osobistą przy MM
Zawsze mogliby użyć tej swojej Oceny osobistej, ale wydaje mi się że dawanie równych szans na zwycięstwo obu drużyną po prostu nie jest im na rękę, bo już dawno wprowadziliby taki mechanizm do mm.
Niby tak ale nie 🙂 wyobraź sb że masz 700wn8 i rzuca cię ciągle na graczy z 700-800wn8 i teraz stałbyś w miejscu jeśli chodzi o skilla :/
NIe o to chodzi ,MUSI mm zacząć rzucać równo teamy po skilu i tez na tym samym trierze a nie z jednej 1500wn sr temu a z drugiej 1000
No fakt ***** pvs-a xd
Ale kolega może grać rankingówki i tam jest dobór w/g skila.
Dobieranie graczy po skillu było by tragicznym rozwiązaniem, bardzo dobrym przykładem są bitwy rankingowe gdzie na tych najniższych rangach ( 1,2 ) gra się normalnie, a na tych najwyższych ( 5 ) bitwy są monotonne, kamperskie, nudne. Kolejny powód był by taki, że jak masz przewagę nad drugim graczem w skillu to możesz go praktycznie zjeść bez najmniejszego problemu oraz możesz być tak samo zjedzonym przez gracza który ma większy od ciebie skill a jakby WG zmieniło mechanizm doboru graczy to nie było by takiej frajdy z tej gry.
Jedyny mądry komentarz w odnośnie zmian w MM, aczkolwiek w rzeczy samej aż tak dużych różnic w średniej wn graczy w drużynie też nie może być.A druga sprawa-dlaczego WG przez ponad 5 lat mogło, a nie dokonało takich zmian?
… stawić czoła (T110E5 – literówka) czy FV215b i im podobnym. 😉